لیست قیمت جدید انواع دوربین مداربسته AHD – نگهبان سیستم

اکثر آنها دارای سنسور حرکتی و خروجی برای پورت آلارم سایت xenoncctv دستگاه ضبط میباشند. هر پورت وظیفه ی مشخصی داره. برندهای مختلف دوربین های مداربسته با کیفیت تصویر 1، 2، ، 3 ، 4 ، 5 و 8 مگاپیکسل تولید می کنند که طبیعتا هر کدام دارای رزولوشن و همینطور قیمت های متفاوتی است. دوربین های بیسیم برای کارفرمایان و صاحبان مشاغلی که می خواهند بر محل کار خود و پرسنل خود از راه دور نظارت کنند، گزینه ی بسیار مناسبی است. مزیت این دوربین ها برای کارفرمایان این است که هنگام جا به جایی دفتر می توانند آن را به راحتی و بدون هزینه نصب به دفتر جدید منتقل کنند. ویژگی دیگر این دوربین که بیشتر موردتوجه ناظران امنیتی قرار گرفته امکان تعقیب سوژه توسط لنز دوربین است.

در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین برند های دوربین های مداربسته و ویژگی های آن ها آشنا شویم. برای خرید انواع دوربین مداربسته بی سیم می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری از فروشگاه دوربین مداربسته دوربین استور اقدام نمایید. چگونه برای منزل خود نصب دوربین مداربسته را انجام دهیم؟ مقاوم در برابر گرد و غبار و بارندگی : دوربین های مداربسته در محیط های باز، حتما باید دارای قابلیت مقاومت در برابر گرد و غبار و همینطور بارندگی باشند. این دستگاه به دلیل نوع طراحی و جنس بدنه، در فضای باز و برای هوای بارانی و شب وضوح تصویر و مقاومت بالایی را ارائه میدهند. دوربین مداربسته بی سیم انواع مختلفی دارد، در نوع آنالوگ آن برای انتقال اطلاعات خود باید ابتدا تصاویر را به سیگنال های رادیویی تبدیل کند و بعد آنها را ارسال نماید، با اینکه قیمت دوربین مداربسته وایرلس آنالوگ، نسبتا پایین است، ولی استفاده از آنها امروزه به شدت محدود شده است. تصاویر دوربین کودک را در هر جایی که باشید می توانید به صورت زنده بر روی موبایل خود مشاهده کنید.

مناسب برای نصب بر روی سقف اتاقها، راهروها، و راه پلههای ساختمانها. مناسب برای نصب بر روی سقف اتاقها، راهروها، راه پلهها، و ورودی خروجیهای ساختمانها. با استفاده از پوشش های مناسب روی کابل ها و سیم کشی ها را می پوشانیم. دوربین های لامپی 360 درجه به صورت رم خور و دید در شب میباشند و تصاویر دوربین بر روی کارت حافظه ذخیره میگردد. انواع دوربین مداربسته خانگی، فروشگاهی، اداری، تجاری و صنعتی. دوربین مدار بسته یک سیستم نظارتی خانگی، اداری، تجاری، صنعتی و یا شهری بدون وقفه برای نظارت 24 ساعته و ضبط مداوم تصاویر در 7 روز هفته میباشد. این تجهیزات، از سیستم آنالوگ، اچ دی و یا تحت شبکه برخوردارند و در انواع ارزان قیمت خانگی، گرانقیمت صنعتی، و یا حرفهای با قابلیتهای ویژه در بازار عرضه میشوند. دوربینهای بولت از نظر ظاهری استوانهای شکل هستند و در مقایسه با سایر مدلها از تنوع بالا و ویژگیهای پرتعدادی برخوردارند. محصولات هایک ویژن با تنوع بالایی به مشتریان عرضه می شوند که گروه فنی مهندسی ایمن موج ثامن ارائه دهنده انواع دوربین مداربسته هایک ویژن مشهد است که این محصولات را با قیمت رسمی نمایندگی هایک ویژن در ایران به شما عزیزان عرضه می کند.

داشته است. از نقاط قوت این برند می توان به کیفیت بالا، قیمت مناسب، نصب آسان، دوام بالا، داشتن نرم افزارهای مختلف مدیریت، برخورداری از قابلیت تجزیه و تحلیل تصاویر، تنوع بسیار بالای محصولات، داشتن لنزهای با کیفیت، قابلیت ارتقا و.. با توجه به ویژگیهای گسترده و تکنولوژیهایی که در این دوربینها در حال استفاده است، هر روزه شاهد افزایش کیفیت تصاویر ضبط شده در محیط های تاریک هستیم. بدین معنی که پردازش، ضبط و تکثیر آن نیاز به سختافزار خاصی نداشته و برای همه گونه عملیات، میتوان از یک رایانه خانگی بهره برد. تمامی دوربین­های برند Gap دارای IP66 هستند این به این معناست که دوربین­ها را می­توان در فضای باز و در معرض برف و باران و گرد و غبار قرار داد بی­نیاز از هیچ گونه نگرانی و کاور محافظ.

هایک ویژن از برندهای چینی است که در سال 2001 در زمینه تولید دوربین های مداربسته و در حوزه سیستم های امنیتی تاسیس شده است که در میان تمامی برندهای فعال در این حوزه، دارای بزرگ ترین تیم تحقیق و توسعه می باشد. هرچقدر حجم مس موجود در کابل دوربین مداربسته بیشتر می شود رسانایی آن نیز به طبع افزایش پیدا می کند. ما در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع دوربین های مداربسته موجود در بازار آشنا کنیم ولی همچنان ممکن است با دوربین هایی روبرو شوید که در این مقاله در مورد آن ها مطلبی عنوان نشده ولی این اطمینان را به شما می دهیم که با معروف ترین انواع دوربین های مداربسته در این مقاله آشنا شده اید. همچنین با اتصال وای فای لامپ دوربین دار به یک مودم (مودم تلفن ثابت خانگی یا مودم سیم کارت خور) امکان مشاهده اینترنتی تصاویر دوربین لامپی از راه دور وجود دارد. دوربین مداربسته سیم کارت خور به معنای واقعی یک دوربین مداربسته بی سیم است که از طریق اینترنت سیم کارتی که داخل آن نصب می شود، تصاویر را ارسال می کند.

این دوربین ها دارای قابلیت های فراوانی هستند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. این دوربینها در واقع دوربینهای آنالوگی هستند که پرت خروجی شبکه نیز در آنها تعبیه شده است. دوربین های مداربسته آی پی (تحت شبکه) نوعی از دوربین مداربسته است که در محل نصب خود از طریق کابل شبکه به یک مودم اینترنت متصل می شود و شما در هر مکان و زمانی که باشید می توانید از طریق موبایل خود تصاویر دوربین مداربسته را به صورت زنده مشاهده نمایید. از طرفی دوربین های آنالوگ بسیار نویز پذیر هستند و معمولا با گذشت زمان و به دلایل مختلف، نویز می گیرند.

عملکرد دستگاه NVR مشابه DVR است؛ دستگاه NVR به ثبت ویدیو با دوربین های IP که از طریق یک کابل شبکه منتقل می شود می پردازد. بدون نگرانی، پیکربندی یک دوربین تحت شبکه علم راکتی نیست. ما امیدواریم که این مقاله همه چیزهایی را که باید بدانید به گونهای که بهراحتی قابل درک باشد شرح داده است و بتوانید دوربین مدار بسته دید در شب خود را بدون هیچگونه مشکلی خریداری کنید. یونی ویو نیز از برندهای چینی می باشد که به عنوان اولین برند ارائه دهنده دوربین های مداربسته IP محصولات خود را به بازار جهانی معرفی کرده است. این نوع دوربین مدار بسته در اشکال مختلف در بازار موجود میباشد و بستگی به نوع و شکل آن بعضی ها سنسور مادون قرمز دارند و بعضی ندارند. همه ی این دوربین ها در وبسایت دوربین استور موجود است و با قیمت مناسب عرضه می گردد. همانطور که می دانیم سیستم های دوربین مداربسته دو دسته اند. از اینرو محافظت از این محیط ها به هنگام تاریکی شب با استفاده از سیستم های حفاظتی و دزدگیرهای اماکن صورت میگیرد. برای اماکن و کاربردهای گوناگون از انواع دوربین مداربسته با مشخصات، امکانات و کیفیتهای مختلف استفاده میشود. در مجتمعهای مسکونی، ویلایی، تجاری، اداری، و تفریحی، کسب و کارهای بزرگ، صنایع بزرگ، مراکز عمومی و دولتی، فرودگاهها، بانکها، مراکز مترو، سامانههای کنترل ترافیک، اماکن نظامی و دفاعی، و سایر مراکز و اماکن با اهمیت بالا از انواع دوربین مداربسته حرفهای و صنعتی تحت شبکه آی پی استفاده میشود.

در ادامه بیایید ببینیم یک دوربین مدار بسته از چه اجزایی تشکیل شده است. همانطور که مطالعه کردید یک آپارتمان از بخشهای مختلفی تشکیل شده و با توجه به نقاط کور هر بخش، به تعداد مختلفی دوربین نیاز دارید. شکل ظاهری دوربین مداربسته بولت استوانه ای بوده و می توان آن را به گلوله تشبیه کرد. دوربین مداربسته که به آن CCTV نیز گفته می شود این اطمینان را ایجاد می کند که همیشه یک جفت چشم اضافی برای محافظت از خانه، اموال و محل کار شما وجود دارد. نوع سوم دوربین مداربسته بی سیم، دوربین های مداربسته سیم کارت خور هستند. دوربین مداربسته بی سیم خود به سه نوع دوربین مداربسته آی پی، دوربین مداربسته وای فای و دوربین مداربسته سیم کارت خور تقسیم می شود. دوربین های آی پی دارای کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند. این لنز ها کیفیت فوق العاده ای را نسبت به سایر لنز هایی که در بازار این نیم این صنعت عرضه می شوند بر عهده دارد . بر اساس سایز و اندازه دوربین های مدار بسته مختلفی در بازار موجود میباشند.

کیفیت این لنزها در مقایسه با سایر لنزهای موجود در بازار در این صنعت فوقالعاده است و از افت کیفیت و تغییر رنگ کمتری نیز برخوردار است. لایه عایق الکتریکی معمولا به رنگ سفید یا شفاف موجود می باشد. برای کاربردهای خانگی و فروشگاهی کوچک معمولا از انواع دوربین مداربسته رم خور، دوربین وای فای و دوربین وایرلس استفاده میشود. سرویس نرم افزاری و سخت افزاری دوربین مداربسته که به بخش های زیر تقسیم میشود. از ضبط تصاویر با فرمتهای تصویری و کیفیتهای مختلف تا قابلیتهای هشداری متنوع، ارتباط با شبکه و بکارگیری نرم افزارهای کاربردی. پس بهتر است که UPS مناسب با توان مصرفی مناسب خریداری شود تا فضای بیش از حد اشغال نشود. توصیه می شود حتما از برندهای معروف و نام آشنا که کیفیت خوبی دارند، خریداری نمایید تا بتوانید بدون مشکل چندین سال از آن ها استفاده کنید. این مشکل وقتی به خوبی در دوربین های مداربسته آنالوگ نمایان می شود که از تصاویر با وضوح بالا همچون 4CIF استفاده شود. دوربین مداربسته تحت شبکه یا همان دوربین مداربسته IP، در برخی مدل ها با کیفیت تصویر بینظیر با رزولوشن بسیار بالا تصاویر را تا 8 کیلوبایت به خوبی ذخیره و نمایش داده و البته دارای یک دستگاه ضبط کننده تصاویر از نوع ان وی آر NVR می باشد .

سیستم ضبط کننده شبکه، امکان ثبت رویدادها را از راه دور در دوربین مدار بسته به وجود آورده است. مشابه بودن تصویر دوربین با تصویر ضبط شده : بسیار اهمیت دارد که تصویر اولیه با تصویر ضبط شده در دوربین دارای کیفیت مشابهی باشند. در سال 2014، شرکت هنوها به منظور توسعه شرکت خود، اقدام به خرید برند سامسونگ نمود و حالا دوربین های مداربسته این شرکت با برند سامسونگ در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. هدف این مجموعه توسعه محصولات از طریق نوآوری و خلاقیت همراه با ایمنی بالا است. از مهم ترین نقاط قوت دوربین های مداربسته سونی این است که دارای لنز ها با کیفیت فوق العاده بالایی هستند و دلیل این موضوع این است که سونی بزرگ ترین تولید کننده لنزهای دوربین عکاسی و مداربسته در جهان می باشد. دوربین لامپی قابلیت اتصال وای فای و اتصال به مودم اینترنت را دارد و از راه دور هم می توانید تصاویر را به صورت زنده ببینید. امکان اتصال به دوربین های وای فای از راه دور وجود ندارد. اجرای پروژه های آنالوگ نسبتا آسان است و به سادگی میتوان با اتصال یک دوربین به دستگاه ضبط تصویر، تصاویر را برای دستگاه ضبط تصویر ارسال و ذخیره نمود.

در مواردی که مشاهده همزمان چندین تصویر با استفاده از دوربین مدار بسته ضروری است دوربینهای چرخشی بهترین انتخاب خواهند بود. شما با استفاده از این سیستم، هر لحظه که بخواهید می توانید به طور آنلاین از شرایط ایمنی خانه خود با خبر شوید و تفاوتی ندارد که داخل خانه باشید و یا خارج از آن و یا حتی در مسافرت هم می توانید شرایط ایمنی خانه خود را بخوبی چک کنید. امکان ردیابی مجرمین: مجرم با اطلاع یا عدم اطلاع از وجود دوربین مداربسته در محل، مرتکب جرم و یا سرقت بشود شما می توانید با مشاهده تصاویر ذخیره شده و یا حتی مشاهده آنلاین محل وقوع حادثه، مجرم را ردیابی کنید. هارددیسک وسیله ای است که در داخل دی وی ار قرار گرفته و قابلیت نوشتن اطلاعات یا ثبت تصاویر و خواندن اطلاعات یا دسترسی به تصاویر و بازیابی تصاویر دوربین های مداربسته را دارد.همانطور که می دانید دستگاه دی و.ی ار یا NVR وسیله ای برای دریافت تصاویر دوربین های مداربسته بصورت باسیم یا بیسیم می باشد. استفاده از این نوع دوربین ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد دارد. دوربین مدار بسته لامپی از ظاهری شبیه لامپهای کم مصرف LED برخوردار است و با نصب داخل یک سرپیچ معمولی قابل استفاده میباشد.

داشتن شناخت کافی پیرامون دوربین های مداربسته این امکان را به شما می دهد تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید و با در نظر گرفتن کیفیت و قیمت نوع مناسبی را خریداری نمایید. 5. مشخص کردن و انتخاب کردن نوع DVR یا NVR مناسب برای دوربینی که خریداری کردهاید. این دوربین ها به صورت بی سیم و از طریق وای فای به گوشی موبایل شما متصل می شوند و نیازی به اینترنت ندارند؛ اما فقط در محدوده ای که دوربین را نصب کرده اید و تا یک فاصله مشخص می توانید به آن متصل شوید. ۳. کلیه مواردی که در این لیست مشخص نگردیده بصورت توافقی بین پیمانکار و کارفرما مشخص میشود. تنها تعداد معدودی از دوربین های بی سیم هستند که برق خود را از طریق باتری داخلی تامین می کنند. دوربین های مداربسته هایک ویژن در بیش از 100 کشور در سراسر جهان به فروش رسیده است و در کشور ایران نیز دارای دفتر فروش مستقیم می باشد که هایک اوک نمایندگی این برند در کشورما است. و میان رده هاییمانند هایک ویژن، یونی ویو، ویوتک و یا دوربین های با کیفیت بالایی مانند سونی،هانی ول Honeywellو غیره انتخاب کنید.البته که قیمت دوربین مدار بسته باکیفیت، بالاست.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار