آموزش نصب دوربین مداربسته DVR

به نظر من به خاطر خوش قیمت تر بودن داهوا به نسبت هایک ویژن، داهوا انتخاب مناسب سایت xenoncctv تریست. بهتر است در زمان خرید از فروشنده تمام مشخصات دوربین را بپرسید و با توجه به شرایط که قرار است در ان نصب شود خرید خود را نهایی کنید. از انواع این دستگاه می توانیم به نوع صنعتی، سقفی، بولت، اسپید دام، مخفی و دوربین مدار بسته چشم ماهی اشاره نمود که در ادامه بیشتر در مورد هر کدام از آنها توضیح می دهیم. ولی اگر سوالی در مورد مطالب بالا داشتید در پایین همین مطلب بپرسید. درسته بازار کساده ولی فروشنده ها هم حوصله مشتری مداری ندارند ظاهراً … عواملی که بر کیفیت تصاویر نقش دارند شامل رزولوشین می باشد و می تواند کیفیت نهایی عکس و تصاویر را به نمایش بگذارد بنابراین بهتر است در هنگام خرید به این اعداد توجه بسیار زیادی بکنبد و از فروشنده بخواهید برای شما امتحان نماید تا با خیال راحت خریدتان را انجام دهید. این مرکز عرضه کننده انواع دوربین مداربسته پیچی می باشد که متناسب با سفارش مشتریان خود این محصول را به کشورهای خارجی و همسایه صادر می کند. سنسور تصویر بهترین دوربین مداربسته بهتره که سونی باشه ولی سونی بودن الان توی بازار کشور ما پر شده ولی اینکه اصله یا تقلبیه و وارد کننده عزیز فیک اون رو آورده ، جای بحث داره.

پس عقلانی است که به سراغ فروشگاه یا شرکتی بروند که فاقد دوربین مداربسته باشد. دوربین مداربسته دیجیتال که به آن دوربین مداربسته شبکه نیز گفته می شود دارای تکنولوژی جدیدتری است. سپس براکت را نصب کرده و آن را محکم کنید و کابل برق دوربین را نیز در یک سوکت قرار دهید. میتوانید دوربین را نصب کنید و سپس با کلید زوم بازی کنید تا زمانی که به نتیجه موردنظرتان برسید. تکنولوژی آنالوگ که امروزه به دوربین مداربستهAHD (ای اچ دی) شناخته می شود، از یک کابل مشابه کابل آنتن تلویزیون با مغذی فلزی برای انتقال تصاویر استفاده می نماید. اگر قصد نصب بهترین دوربین مداربسته در فضای داخلی دارید، حتما دام بهتره و اگر قصد نصب دوربین در فضای خارجی دارید که دوربین بولت یا بالت گزینه ی بهتری هست. نکته دیگر این که این دوربین ها دید در شب عالی ای را ارائه می دهند به طوری که شما می توانید حتی در محیط تاریک نیز بر اطرافتان نظارت داشته باشید.

با این حال قیمت دوربین مدار بسته WIFI به سبب کاهش هزینه های سیم کشی و عدم نیاز به دستگاه DVR از سایر مدل ها می تواند کمتر باشد. 5- نردیک به پریز برق یا سایر منابع تغذیه باشد. شما بر اساس محیطی که دارید می توانید انواع مختلفی از دوربین مداربسته از جمله دوربین مدار بسته گردان را انتخاب کنید به طور مثال برای ساختمانهای بزرگ بهترین انتخاب نوع 16 عددی و برای ساختمانهای دارای مساحت کم دوربین 4 عددی کافی می باشد. همان طور که می دانید کاربرد اصلی دوربین برای حفاظت است و می تواند باعث پیشگیری از دزدی و هرج و مرجهای خیابانی شود. به عبارتی کاربر قادر است آیفون خود را به بقیه محصولات داهوا مثل دوربین مداربسته و برنامههای موبایل متصل کند و در نهایت سیستمی یکپارچه برای حفظ امنیت در ساختمانها و ادارت مهیا شود. دوربین های مدار بسته شبکه یا IP در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شوند و تصاویر دریافتی را به کد ۰ و ۱ تبدیل می کنند. برخی از دوربینها دارای بسته بندی مختلفی هستند و دارای 4، 2، 8 دوربین در یک پکیج می باشد که بر اساس همین موضوع دارای قیمت مختلف هستند.

هر کدام از این دوربینها دارای کاربردهای گوناگون هستند و با توجه به قابلیت هایشان قیمت گذاری می شوند. امروزه بسیاری از ماموران پلیس در سرتاسر دنیا از جمله کشورمان ایران بر روی لباس های خود از دوربین مداربسته کوچک بر روی جلیقه هایشان استفاده می کنند تا از مجرمین در هنگام وقوع جرم مدرک قضائی داشته باشند. دوربین مداربسته دام در تمام ایدههای طراحی از یک قاب نیمکره برخوردار میباشد. تکنولوژی برتر فروسرخ غالباً همراه با ایدههای پردازش از راه دور بدون اتصال فیزیکی کابلها میباشد. با کادری مجرب آماده ارائه خدمـات فنـی در قالب مشاوره، فروش تجهیزات، اجرا و پشتیبانی پس از فروش به هموطنان عزیز میباشد. دوربینهای داهوا دارای گارنتی هستند پس با خیال راحت میتوانید اقدام به خرید آن کنید.

تکنسین های حرفه ای نصب دوربین مداربسته شرکت آس اطمینان حاصل می کنند که این مورد وجود دارد. از جمله مشخصات دوربین مدار بسته چرخشی می توان به رزولوشین، نسبت تصویر، شفافیت، لنز، حساسیت به نور و غیره اشاره نمود، که در ادامه در مورد موارد اصلی آن به شما یک توضیح کوچک می دهیم. این ویژگی کمک می کند تا از طریق تلفن های هوشمند، لپ تاپ یا تبلت ها به تمام امکانات نظارتی از جمله نمای زنده، تشخیص حرکت، ضبط، بزرگ نمایی/کوچک نمایی و سایر موارد دسترسی آسانی داشته باشید. تقریبا هر شخصی با هر سطح از اطلاعات در مورد تجهیزات الکترونیکی و دوربین مداربسته می تواند به راحتی این دوربین را نصب کرده و تصاویر آن را بر روی تلفن همراه خود دریافت کند. در مورد انواع سنسورهای بازار در کتاب سیستم های دوربین مداربسته ۲ کاملا صحبت کرده ام. دوربین مداربسته همانطور که در کتاب سیستم های دوربین مداربسته ۱ گفتم ، لنز فیکس داره و لنز وری فوکال یا موتورایز. پیش خودش میگه برم ببینم که این چی میگه. در سال 1949 ایالات متحده از فناوریهای نوین در ساخت این نمونه دوربینها استفاده کرد و سرانجام در سال 1973 استفاده از این دوربینهای حفاظتی در اماکن عمومی آمریکا رایج شد.

آقای بردی گفت که خانم کانو سپس با چاقو تهدید شد. یک سوالی ذهن آقای محمدی رو درگیرتر کرده و اونم اینکه که با این بازار کساد و جنس های جورواجور ، چرا فروشنده ها اینطور برخورد می کنن؟ جلوگیری از سرقت و جنایت: برکسی پوشیده نیست که یکی از مهمترین اهداف نصب سیستم های امنیتی و دوربین مداربسته جلوکیری از ارتکاب جرم و سرقت است. علاوه بر این می توان تمامی قوانین ر اهنمایی و رانندگی را تحت نظارت قرار داد و از وقوع جرایم راهنمایی و رانندگی نیز جلوگیری نمود. امروزه استفاده از دوربین مدار بسته می تواند از برخی حوادث غیر قابل پیش بینی جلوگیری نماید. برای تهیه یک دوربین مداربسته خوب، قبل از خرید و نصب، درک مفهوم زاویه دید و محدوده شناسایی بسیار مهم است. نوع دیگری از دوربینها، دارای لنز 8 میلیمتری هستند و زاویه دید 40درجه را ارائه میدهند. هر چهقدر عدد تعیینکننده زاویه لنز کمتر باشد، دوربین میتواند زاویه بهتری را پوشش دهد.

پس از آن که دوربین را نصب کردید شروع به کابل کشی و داکت کشی کنید. برای نصب این دوربینها نیاز به افراد متخصص و حرفه ای می باشد و برای این کار بهتر است دوربین را از مراکز معتبر خریداری نمایید تا علاوه بر نصب آن دارای خدمات پس از فروش نیز باشد. و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟ برای نصب دوربین های مداربسته شبکه یا IP از دستگاه گیرنده NVR استفاده می کنیم. چه مواردی را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته رعایت کنیم؟ با جمعکردن توان تمامی این دستگاهها میتوان UPS مناسب را انتخاب کرد. هرگز سیمهای انتقال دهنده سیگنالهای ویدئویی را از کنار سیمهای جریان بالا عبور ندهید و حداقل فاصله 12 سانتیمتر را در این مواقع رعایت کنید.

فروشنده لوازم الکتریکی جوری در مورد دوربین مداربسته صحبت میکنه و کارتش رو برای نصب میده که آقای محمدی توی دلش میگه چرا همه توی این صنف متخصص هستند و … اون شخص هم بدقولی میکنه و اصلاً خبری ازش نمیشه. آقای محمدی خودش شروع میکنه به سرچ کردن در اینترنت و بعد از بررسی، با چند تا مارک و اصطلاح آشنا میشه. فردا صبح آقای محمدی متوجه میشه دقیقا همون ادعاهای دیشب توی سایتها اینجا هم داره تکرار میشه. دارند و آقای محمدی گیج شده که چه خبره که همهی این سایتها میگن ما بیشترین تخفیف رو داریم و نماینده رسمی و اصلی شرکت فلان هستیم. جل الخالق – پیش خودم میگم که چه خبره و همه دارن تخفیف میدن – چقدر همه خوبن – همه نوشتن داهوا با گارانتی فراگستر با بیشترین تخفیف ، هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط با بالاترین تخفیف ، AHD با بهترین تصویر و پایین ترین قیمت را از ما بخواهید با ۱۲ ماه گارانتی … جالبه هر چی کانال شرکت ها رو JOIN میشه همه یک حرفی میزنن، بیشترین تخفیف رو از ما بخواهید … ۴۰ درصد تخفیف … این نوع دوربین مداربسته بی سیم ضبط حلقه ای دارد به این معنا که در فرایند ضبط پس از برداشتن حافظه به طور خودکار ویدیوی قبلی را حذف می کند و آخرین ویدیو را نگه می دارد و می توان گفت این دوربین مداربسته کوچک هر حرکتی را شناسایی و ضبط می کند که این کار خانه و محل شما را امن نگه می دارد.

ولی حداقل از کابلکشیهای اضافی که دوربین آنالوگ استفاده میشود، کاملا بینیاز خواهید شد. این دوربینها افراد را در فاصله 12 متری شناسایی میکنند بنابراین زاویه دید باریکتر است ولی در مقایسه با دوربینهای 3.6 میلیمتری، به وضوح میتوانید افراد را در فاصله دوبرابری ببینید. میتوانید کابل ها را در زیر فرش هم پنهان کنید ولی آن ها را بچسبانید تا بطور اتفاقی حرکت نکنند. باید دانست که شما صرفا با به کارگیری دوربین های مداربسته، خیالتان از وضعیت ایمنی خانه خود راحت نمی شود، و آن چیزی که به اندازه خود دوربین ها مهم است، روش نصب و کارگذاری آنهاست که باید با مهندسی دقیقی صورت بگیرد. دوربینهای مداربسته گردان، دستهای از دوربینها هستند که با چرخش دوربین تصویر کاملی از مکان قرارگیری دوربین را در اختیار فرد قرار میدهند. چنین دوربین هایی قادر هستند تصاویر را به صورت گسترده با قابلیت زوم به شما نمایش دهند. در اکثر برندهای متوسط، دوربین هایی که میکروفون روی خودشان دارند، رو بی خیال دادن صدای خوب بشید. فرض من اینه که شما کمترین هزینه رو میخواهید انجام بدین در حالی که کیفیت تصاویر خوب باشند. چون این مورد اصلاً آپشن نیست و بی کیفیت ترین تجهیزات چینی هم باید این کارو انجام بده.

۹-سنسور دوربین بهتره سونی باشه ولی … طبق تجربه ما در امر نصب و راه اندازی انواع دوربین مدار بسته باید عرض کنیم که برای هر دوربین یک اپداپتور 2 آمپری 12 ولتی کافی است البته با اینکه مصرف اکثر دوربین های مدار بسته طبق برچسب روی آنها در حدود 1.3 تا 1.4 آمپر می باشد ولی شما حتما 2 آمپری بزنید تا هم کیفیت تصویر خوب باشد هم در آینده دوربین مربوطه به مشکل برخورد نکند. ولی حتماً اصول قانونی و اخلاقی در مراکز عمومی(مانند ادارات و شرکتها و..) ایجاب میکند که حتماً وجود این دوربینها به اطلاع افراد برسد. دیگه کم کم داشتم دیوونه می شدم که این چه بازاریه که همگی توش نظر میدن و حتی از مسائل سیاسی کشور که همه منتقد هستند هم ، صاحبنظر بیشتری داره. این نکته رو از من داشته باشین که اگر نور محیطی که قراره دوربین توش نصب بشه، بیشتر باشه، تصویر قشنگتره، البته تا یک حدی. اما در دوربین های مداربسته مدرن و پیشرفته امروزی قادر به نمایش تصاویر رنگی با وضوح بسیار بالا و همچنین رد یابی افراد و یا امکان صحبت دو طرفه در دو نقطه ای که دوربین مدار بسته نصب گردیده است انجام شود. قیمت هر کابل دوربین مداربسته در هر نوع متفاوت است.

6- در معرض دید افراد نصب شود تا جلوی فعالیت سارقان گرفته می شود. Wired زمانی است که دوربین به یک دستگاه ذخیره سازی متصل است در حالی که بی سیم زمانی است که دوربین ضبط را به یک گیرنده در شعاع مشخص منتقل می کند. یکی از اعضای ساختمون میگه که یک نفر آشنا به این کار رو سراغ داره و قرار میشه که فردا بیاد و اطلاعاتی به آقای محمدی بده. آقای بردی ادامه داد: «در این مرحله دستهای آقای کول نیز با کابلهایی مشابه از پشت بسته شد. نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد . اگر جزو افرادی هستید که دارای کارخانه، کارگاه یا مراکز تجاری هستید بهتر است تمام ملزومات و تجهیزات مربوط به امنیت را به صورت عمده خریداری نمایید تا علاوه بر کاهش قیمت در زمان نصب و راه اندازی برای شما آسان تر باشد.

این دوربینها به شما امکان میدهند که افراد را در فاصله 6 متری شناسایی کنید. دوربینهای مداربسته مدرن، میتوانند تصاویر را به صورت رنگی ذخیره کنند و در بسیاری از آنها، قابلیت بزرگنمایی نیز وجود دارد. برای انتقال اطلاعات و تصاویر این دوربین ها از کابل شبکه یا امواج بیسیم (مشابه امواج مودم بیسیم) استفاده می گردد. مرحله 1: نرمافزار رایگان دوربین را که توسط سازنده ارائه شده دانلود کنید. دوربین مداربسته یک کیفیت برای وضوح تصویر دارد که واحدش مگاپیکسلی می باشد . ✅ نباید زاویه دوربین را در جایی که نور خورشید مستقیم می تابد و یا پوشش های گیاهی (طبیعی یا مصنوعی) وجود دارد، تنظیم کنید، زیرا این کار باعث کاهش سطح بینایی دوربین میشود. این موضوع بیشتر سلیقه ایست، اما مسلما استفاده از دوربین های ایرانی هزینه تمام شده پروژه را کاهش میدهد. در دوربین­های مداربسته امروزی تکنولوژی خاصی وجود دارد به نام AGC که کاهش نور محیط را جبران نموده و تصویر مطلوب را برای کاربر مهیا می­سازد، در فرایند افزایش نور محیط ، نویز موجود در تصویر نیز افزایش می­یابد که عموماً این نویزها بصورت نقطه­های رنگی در قسمت­های مختلف تصویر پدیدار می­گردند، حذف این نویزها توسط فناوری DNR بوده که یکی از مشخصات بارز دوربین­های Gap به شمار می­رود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار