داهوا لیست قیمت فروش، سفارش و خرید دوربین مدار بسته داهوا DAHUA | xenoncctv

دیگر خاصیتی که دوربین های نظارتی متحرک دارا می باشند این است که فاصله کانونی این دسته از دوربین ها متحرک است و شما می توانید تصویر خود را زوم یا واید نمایید. از جمله ویژگی های کاربردی و اصلی یک دوربین های نظارتی متحرک این است که در قدم اول کاربر می تواند جهت دوربین را به وسیله کنترلر عوض کند. این سری محصولات دوربین نظازتی برای ارائه یک تصویر کلی مناسب می باشد که معمولا در وسط اتاق و به صورت سقفی نصب می شوند. که باعث می شود در هنگام نصب دوربین نصاب قدرت مانور بالایی داشته باشد و از این بتواند دوربین بالت را هم به صورت سقفی و هم به صورت دیواری نصب نماید. 3- سیستم نظارتی برای عملکرد بی وقفه، به هاردی نیاز دارد که در برابر گرما پایدارتر است و عملکرد بهتری دارد. در دوربین های قدیمی، نور IR به صورت یک ساختار دایره ای شکل که از ال ای دی های متعدد تابیده شده در اطراف لنز گرد آوری می شوند.

  • این شرکت به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان دوربین مداربسته که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC استفاده می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه با همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند.
  • برخی از دوربین های مداربسته می توانند در رنج های دمایی 55+-10- نیز عملکرد خوبی داشته باشند.
  • مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات امنیتی با توجه به نیاز خود را دریافت می کنید.
  • UPS دوربین مداربستهکوچک معمولاً درون خود، یک باتری دارند که هنگام وجود برق در حالت عادی آن را شارژ می‌کنند.
  • خروجی فرکانسی دوربین مدار بسته بی سیم HD با توجه به برد آنها متفاوت است؛ اما امروزه استفاده از آنها تا حد زیادی محدود شده است.

برای خرید دوربین مداربسته می توانید از سراسر کشور بدون واسطه خرید خودتان را انجام دهید . از طرف دیگر، در دوربین های مداربسته آنالوگ، کابل های کواکسیال فقط می‌توانند داده ها را منتقل کنند. اگر دوربین های مدار بسته ip از WiFi پشتیبانی کنند، کاربران به راحتی می‌توانند دوربین‌های وایرلس را بدون کابل اترنت راه‌اندازی کنند. بنابراین نصب و راه‌اندازی دوربین های مدار بسته IP، آسان‌تر از دوربین های مداربسته آنالوگ سنتی است.

پاور بانک دوربین دار

مجله خبری دوربین مداربسته زنون بیبی کم یا پرستار کودک برای مکان هایی مانند اتاق خواب یا دفتر کار که به تعداد دوربین کمی نیاز دارند مناسب است. برای ضبط تصاویر ویدئویی ارسالی از دوربین مداربسته hd می توانید از دستگاه nvr و دستگاه dvr استفاده کنید، ضمن اینکه مانند مورد قبلی از کابل کواکسیال هنگام نصب استفاده می شود. از جمله مزایای آن نیز می توان به قیمت پایین با توجه به کیفیت مناسب آن اشاره کرد. در ادامه محصولات دوربین مدار بسته دید در شب رنگی ، دوربین های دید در شب تمام رنگی یا Full Color به عرصه محصولات نظارت تصویری و سیستم مدار بسته معرفی شدند. دوربین های مداربسته دید در شب رنگی (تکنولوژی استارلایت)با پیشرفت تکنولوژی دوربین مداربسته دید در شب رنگی طراحی و به بازار معرفی شد. رنگ در تصویر دید در شب باعث می شود که جزییات تصویر در هنگام تاریکی و نور کم بیشتر مشخص باشد.

انتقال تصویر p2p دوربین مدار بسته

شما از یک عمر تقریبا بی نهایت لذت خواهید برد و انرژی های تجدیدپذیر از منابع طبیعی آن را به انتخاب شگفت انگیزتری تبدیل می کند. به طور کلی، این یک گزینه امنیتی عالی برای افرادی است که می خواهند دوربینی با نصب آسان و بدون نیاز به سیم کشی داشته باشند. امروزه ما شاهد پیشرفت زیادی از تولید کنندگان داخلی هستیم که با قیمت پایین تر توانسته اند دوربین های باکیفیتی را تولید کنند.

شما می توانید در صورت نیاز به خرید دوربین مدار بسته و یا اطلاع از قیمت انواع دوربین مدار بسته با کارشناسان ما درلایت هوم تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. یکی از کامل ترین انواع دوربین مداربسته، نوع اسپید دام است که در واقع کامل شده ی دوربین دام می باشد و قابلیت چرخش افقی، عمودی و حتی زوم را به وسیله کنترلر و کیبورد دارد. از ویژگی های اصلی این دوربین ها می توان به سرعت بالای چرخش آنها اشاره کرد که می تواند تا 360 درجه در 1 ثانیه هم برسد.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار