بهترین دوربین مداربسته خانگی کدام است؟

از انواع دوربین مداربسته، دوربین چشم ماهی است که دارای یک دوربین تکی که ضبط تصاویر با نمای پانوراما 180 یا 360 درجه را امکان پذیر می کند. توصیه می شود DVR را درون محفظه قفل شده نگه دارید تا حتی اگر شخص غریبه ای بخواهد به آن دسترسی داشته باشد ، نتواند فیلم های ضبط شده را از بین ببرد. برای مقابله با این هشدارها بهتر است از دوربینی استفاده کنید که قابلیت شناسایی شخص را داشته باشند. با جواب دادن به این پرسشها میتوانید تا حد زیادی از مشکلات احتمالی بعدی در این رابطه در امان باشید. همانطور که در پاراگراف های قبل نیز ذکر شد ما برای کاهش هزینه ها در پروژه های کوچک و متوسط، بستر کواکسیال را پیشنهاد می دهیم ولی چنانچه هزینه اولویت مهمی برای شما محسوب نمی شود به خاطر مزایای ذکر شده، بستر شبکه پیشنهاد می شود.

زوم اپتیکال کیفیت قابل قبولتری دارد و تصاویر با کیفیت بالاتری ارائه میدهد. لوله فلکسی: لوله ای انعطاف پذیر و معمولا فلزی با روکشی پلاستیک نرم است که وظیفه حفاظت کابلها را در محیطهای باز برعهده دارد. کیفیت تصویر دوربین مداربسته آی پی در مقایسه با دوربین های آنالوگ بسیار بالا تر است. دوربینهای مدار بسته در برند و مدلهای متنوع در کیومیتا جهت خرید موجود هستند و مشاهده و مقایسه آنها به راحتی امکان پذیر است. برای خرید دوربین مداربسته باید به چهار گروه اصلی دوربینها توجه کنید. در هنگام خرید دوربین مداربسته بیسیم به هدف خود فکر کنید و سپس تصمیم به خرید دوربین های مداربسته وایرلس بگیرید. امروزه مدل های مختلفی از دوربین های مداربسته را می توانید در بازار مشاهده کنید.

میتوان از هر نقطه از جهان از طریق یک دستگاه هوشمند مانند رایانه شخصی، لپ تاپ یا تلفن همراه مشاهده کرد. تصاویری که با دوربین مداربسته آنالوگ ضبط میشوند، حجم کمتری دارند و به جای LAN از طریق کواکس به دی وی آر انتقال داده میشوند، در نتیجه به پهنای باند کمتری برای انتقال دادن نیاز دارند و مصرف اینترنت آن کمتر خواهد بود. انواع دستگاه دی وی آر موجود در بازار بر اساس نوع سیستم عامل و خروجی های آن متفاوته. برای درک این تفاوت می توانیم به تفاوت بین زوم دیجیتال و زوم اپتیکال در عکاسی اشاره کنیم، با همین مثال می توان دریافت که تصویر اصلاح شده بهتر از تصویری است که بر روی آن ویرایش های نرم افزاری انجام شده است. دوربین مداربسته دیجیتال hd نسل جدیدی از سیستم های مداربسته است. دوربین های آی پی بر خلاف دوربین های آنالوگ برای تحلیل و ارسال داده های صدا و تصویر، از امواج دیجیتال استفاده می کنند. این شرکت از رکورد داران فروش خوب این دوربینهای مدار بسته در سطح منطقه و جهانی است و در واقع اختراع فناوری (HDCVI) توسط داهوا باعث دگرگونی اساسی در صنعت دوربینهای مدار بسته آنالوگ گردید. به شما بیشتر پیشنهاد میکنیم که میدان دید دوربین مدار بسته حداقل 120 درجه باشد، و توجه داشته باشید که محدودیت میدان دید 180 درجه است.

بسیاری از دوربینهای مدار بسته جدید دارای اسپیکر و میکروفن داخلی هستند و از طریق آنها میتوان با کسی که در تصویر دیده میشود صحبت کرد، فرایندی که به آن صدای دو-طرفه گفته میشود. دنیای دوربین مدار بسته دنیایی گسترده و پر از نمونههای مختلف است. در مدل های مختلف ، مناسب برای محیط های داخلی و خارجی می باشد . قابلیت شناسایی چهره (Face Recognition) نیز بر مبنای هوش مصنوعی و یا AI می باشد که می تواند چهره های قابل رویت در محیط را تشخیص دهد و به قیاس آن ها با لیست های تعیین شده بپردازد و بر مبنای الگوریتم هوش مصنوعی و درصد شباهت، به شناسایی آن ها بپردازد. تفاوت این دو نوع ضبط کننده: هر دو نوع dvr تصاویر آنالوگ با کیفیت ۱۰۸۰ را ضبط میکنند. در حالت پیشرفته تر تصاویر و فریم ها به صورت یک جا بررسی می شوند و خطوط زوج و فرد مانند دوربین مداربسته آنالوگ جداسازی نمی شوند. اگر به نصب یک سیستم دوربین مداربسته ی کوچک و خانگی نیاز دارید معمولا خرید سیستم نظارت تصویر بصورت پکیج آماده ارزان تر، مقرون بصرفه تر و راحت تر است. مهم ترین نکته در خرید انواع دوربین مداربسته داهوا، گارانتی محصول است.

ادارات و سازمان های کوچک و بزرگ نیز هر روز تمایل بیشتری به استفاده از فناوری های نوین نشان می دهند تا از طریق تکنولوژی های امنیتی جدید هم از اموال سازمان خود حفاظت کنند و هم امنیت بیشتری را به پرسنل و مشتریان و مراجعه کنندگان خود هدیه کنند. به منظور خرید از سبد کالای فراگستر، می توانید به وب سایت فراگستر مراجعه و یا با شماره 02153862 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در جهت خریدی آسان و مطمئن یاری سازند. اگر برای خرید به یکی از فروشگاه های معتبر انواع سیستم های نظارتی مراجعه کنید، قطعاً فروشنده این موارد را به طور کامل برای شما توضیح خواهد داد.

این روزها بیشتر دوربینهای مدار بسته کیفیت تصویر 1080p HD ارائه میدهند، که به نسبت کیفیت تصویر 720p HD سالهای گذشته، یک پیشرفت محسوب میشود. نهمین تفاوت دستگاههای آنالوگ و دیجیتال که در شناسایی مجرمین و ارائه به عنوان مدرک جرم بسیار حائزاهمیت است کیفیت تصویر در آنهاست. بعضی از دوربینهای مدار بسته هم دارای زوم دیجیتال هستند، که یعنی میتوانیم با بزرگکردن تصویر دریافتی به جزئیات دقت کنیم. نکته مهم: اکثر دوربینهای مدار بسته خارجی با این ادعا که ضد-آب، یا مقاوم در برابر آب و هوا هستند، معرفی و تبلیغ میشوند. در صورتی که قصد داشته باشید از یک سیستم نظارتی با قابلیت تشخیص چهره استفاده کنید، بالا بودن کیفیت دوربین چیزی است که به آن نیاز دارید. این نوع دوربین به ما آزادی بیشتری برای دیدن دقیق چیزی که میخواهیم میدهد، و بهترین نمونههای این نوع دوربین آنهایی هستند که قابلیت پن کردن کامل (چرخیدن) در محیط اطراف را دارند و به این ترتیب میتوانند تمام فضا را پوشش دهند. بعضی از دوربینهای مدار بسته دارای زوم اپتیکال هستند، یعنی خود دوربین هنگام زوم به سمت چیزی نزدیک میشود. دوربین های مدار بسته C-mount میدان دید وسیعی دارند و تصاویر را تا فاصله 40 فوتی به راحتی ضبط و ذخیره می کنند.

دوربینهای دید در شب: این دوربینها که به آنها دوربین مادون قرمز یا دوربین IR هم گفته میشود، میتوانند در تاریکی شب به خوبی تصاویر را ضبط کنند. دوربینهای روز و شب: این دوربینها به شکلی طراحی میشوند که در همه حالتهای نوری تصاویر با کیفیت قابل قبول ضبط کنند. شکل استاندارد آن به گونه ای است که در فاصله بین دوربین تا محل قرار گرفتن دستگاه ضبط تصاویر باید همه کابل ها محافظت شوند و هیچ کابلی دیده نشود تا کار به صورت استاندارد و تمیز انجام شود. افرادی که پس از گذراندن فرآیند تعریف شده در پایان کلاس های دوره آموزش نصب دوربین مداربسته از طریق سازمان فنی و حرفهای موفق به اخذ گواهینامه شوند با توجه به بین المللی بودن این مدرک میتوانند در تمامی کشورهایی که عضو سازمان جهانی کار (ILO) هستند(186 کشور)، مشغول به کار شوند و این گواهینامه بینالمللی در همه این کشورها اعتبار دارد.

دوربین منبع ویدیو را ضبط می کند. این اپلیکیشن رایگان از سیستم عامل های اندروید و iOS پشتیبانی می کند و شما می توانید آن را از طریق لینک های زیر دانلود کنید. ین دوربین ها فیلم های زنده ای را از طریق اینترنت به اشتراک می گذارند تا تصاویر به راحتی از هر جای گوگل قابل دسترسی باشند. با این کار میتوانید دستیار الکسا یا دستیار صوتی گوگل خود را با یک فرمان صوتی مسئول مراقبت از خانه خود بکنید. برای همین به شما پیشنهاد میکنیم به دوربینهایی که امکان یکپارچه شدن با پلتفرمهای خانه هوشمند که از این دستیارهای صوتی استفاده میکنند، توجه داشته باشید. دوربینهای دید در شب به دو شکل وجود دارند: دوربینهای مادون قرمز با سنسورهای الایدی، که تصاویر شب را به شکل سیاه و سفید ضبط میکنند، و آنها که با استفاده از یک محدوده نوری درخشان کار میکنند، و تصاویر شب را به شکل رنگی ارائه میدهند.

در حین خرید دوربین مداربسته باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ امروزه استفاده از دوربین های مداربسته در خانه و محل کار به یکی از موارد مهم و ضروری تبدیل شده است چرا که افراد باهوش همواره قبل از وقوع حادثه به دنبال پیشگیری آن هستند تا کمترین میزان آسیب به آن ها و دارایی هایشان وارد شود. شما با خرید محصول با اصالت و دارای گارانتی، دیگر نگرانی پس از خرید نخواهید داشت، چرا که هرگونه اختلالی در سیستم مداربسته شما ایجاد شود، شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی ( طبق قوانین مندرج در کارت گارانتی ) مشکل شما را بدون هزینه حل خواهد کرد. چرا که به اطلاعات این دستگاه آسیب میرسانیم. همچنین، این مقدار رزولوشن کاملا برای دوربینهای مداربسته خانگی مناسب بوده و تصویری با کیفیت و مناسبی را هم در شب و هم در روز به کاربر ارائه میدهد. دستگاه ذخیره سازی با کم حجم کردن فایل های فرستاده شده تمامی تصاویر را در هارد دیسک آن ذخیره می کند. این قابلیت به صرفهجویی در فضای ذخیره هارد دیسک کمک میکند. DVR دوربین مدار بسته محلی است که دیسک ران سخت نظارتی در آن وجود دارد.

به صورت کلی فاکتورهای متعددی در دسته بندی انواع دوربین مداربسته داهوا وجود دارد اما دسته بندی کلی این محصولات بر مبنای بستر کابل کشی و نوع کاربرد آن ها می سایت xenoncctv باشد. این نوع از انواع دوربین مداربسته داهوا، بر مبنای این کاربرد در کنترل و پیشگیری از آتش سوزی های مهیب در انبار مهمات، مراکز نظامی، جنگل ها، مراتع و مزارع مورد استفاده قرار می گیرند. اما کدام یک می تواند گزینه مناسبی برای کاربرد مورد نظر شما باشد؟ اما این باعث میشود تعداد زیادی هشدار به خاطر حرکت حیوانات، ماشینها، و چیزهای متحرک دیگر دریافت کنید. این دوربینها فقط در صورتی که شخصی در تصویر دیده شود هشدار میدهند. دوربین مداربسته بی سیم از طریق یک ارسال کننده بدون سیم اطلاعات صدا و تصویر را برای نقطه ای دیگر ارسال می کند .

این دوربین ها در کنار ویژگی های خود دارای معایبی همچون کیفیت پایین در مقایسه با نوع دیجیتال، نویزپذیر، هزینه بالای سیم کشی، ارتباط بی سیم ناامن و کیفیت پایین می باشند. بسیاری از شما ممکن است نگران این باشید که دوربین های امنیتی دارای سیم کارت نیاز به نصب حرفه ای دارند که منجر به هزینه بیشتر و دردسر اضافی می شود. دوربینهای مداربسته تحت شبکه به دو صورت با سیم و بی سیم تولید می شوند. ۷٫ نمایشگر با مانیتور برای نمایش دادن تصاویر به نمایشگر یا مانیتور احتیاج است. علاوه بر ارسال سیگنالهای صوتی و تصویری، دوربین HDCVI به یک کانال دوجهتی جهت ارسال فرمانهای کنترل بین تجهیزات گیرنده و فرستنده مجهز شده است و اجازه برخی عملکردها مانند کنترل دوربین چرخشی، کنترل فوکوس و ارسال آلارم را میدهد. علاوه بر این، دوربین های مخفی با نام دوربین مدار بسته Pinhole نیز معروف هستند. برخی از مهمترین ویژگیهای دوربینهای مدار بسته و پرسشهایی که در هنگام خرید باید به آنها توجه کنید، در ادامه این مطلب معرفی میشوند. شرکت فراگستر الکترونیک بزرگترین تامین کننده، ارائه دهنده و تولید کننده محصولات دوربین مداربسته، تمام محصولات خود را با خدمات گارانتی ارائه می دهد و شما می توانید با خرید از سبد کالای فراگستر، علاوه بر خرید یک محصول با کیفیت، از خدمات پس از فروش مطمئن نیز بهره مند شوید.

یکی از محبوبت ترین دوربین های پلاک خوان، دوربین ITC-237 است که دارای رزولوشن 2MP می باشد. دقت داشته باشید که یکی از این رشته سیم ها نقش نویزگیر دارد. اگر به دنبال نصب آسان و بدون سیم کشی هستید دوربینهای wifi یا دوربین مداربسته بیسیم گزینه مناسبی برای شما میباشد. اگر علاقه مند به مطالعه بیشتر هستید می توانید مقاله های حل مشکل و تعمیر ریموت دزدگیر ماشین سمند، پراید و پژو و بازار کار عالی و درآمد شغل تعمیرات موبایل را نیز در همین وب سایت مطالعه نمایید. آیا انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل امکان پذیر است؟ فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان و شرکت های متعدد دیگری در بازار به عرضه انواع دوربین های مداربسته با سیستم های آن مشغول هستند. اگر در محیطی با تغییرات دمایی بالا زندگی میکنید بهتر است به خوبی دقت کنید که دوربین محدوده تغییرات دمایی را پشتیبانی کند. دوربین FISHEYE که به نام چشم ماهی نیز معروف است دوربینی با قابلیت ویژه است که می تواند تصاویری 180 درجه ارائه کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار