شرکت الکامپ پیشرو در واردات و نصب دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی و حفاظتی

این تکنولوژی جدید با نام انگلیسی High Definition Composite Video Interface شناخته شده است که نوع جدیدی از دوربین های مداربسته می باشد. دستگاه (DVR (Digital Video Recording قابلیت ضبط، پخش و انتقال تصاویر را دارد. اگر می خواهید که تصاویر با جزئیات دقیق تری مشخص باشند، باید از لنزی که قابلیت بزرگنمایی بیشتر دارد، استفاده کنید تا اطلاعات واضح تری را در اختیار شما قرار دهد. لنز دوربین: نوع لنزی که انتخاب می کنید، به شما تصویری با همان کیفیت می دهد. با توجه به گسترش بازار مصرف انواع دوربین مداربسته،تنوع بی نظیری برای اماکن مختلف همچون برای کاربری مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی فراهم شده است که در قدم نخست شما می بایست اطلاعات دقیقی درباره لوکیشن محل بدهید. در برخی از کارخانه ها و کارگاه های صنعتی تحت شرایط خطرناک و دشوار عملیاتی را انجام می گیرد. کاربرد دوربین مدار بسته بسیار متنوع است و ساختمان های عمومی و خصوصی، مراکز تفریحی، خرید، مغازه ها و حتی خطوط تولید کارخانه ها را در بر می گیرد. تحقیقات اخیر گروه پویش Big Brother Watch نشان میدهد که بسیاری از نهادهای عمومی در سراسر انگلیس از دوربینهای مداربسته ساخته شده توسط این شرکتها استفاده میکنند. الف: دوربین مداربسته بدون دستگاه مرکزی: این دوربینها از طریق تکنولوژی wifi به یک اکسس پوینت wireless متصل میشوند و تصاویر را در شبکه پخش میکنند.

دوربین های تحت شبکه امروزه از محبوبیت بالایی برخوردارند و آن هم به این دلیل است که کیفیت بالاتری داشته و در بستر شبکه امکان ارسال هم زمان سایت xenoncctv نیز وجود دارد. در این که خرید تجهیزات محافظت کننده بسیار اقدام اقتصادی و تأثیر گذاری است شکی وجود ندارد، اما می بایست گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز دقت کنید، بررسی رزومه و تجربه کارکنان نیز به شما اطلاعات خوبی درباره کیفیت خدمات خواهد داد. اگر تا به حال برای محل کار یا منزل خود اقدام به خرید دوربین مداربسته کرده باشید حتماً با کاتالوگ عجیب و پر از اطلاعات فنی و نامفهوم دستگاه برخورد کرده اید. در ادامه این مطلب با ما باشید… این نوع دوربین ها برای ایجاد امنیت بیشتر و نظارت ساخته و وارد بازار شده اند و نقش بسیار پر رنگی در زندگی امروز ما دارند.

البته میتوان از این دوربینها بهصورت شبانهروز، هم در داخل و هم در خارج ساختمان استفاده کرد. در ادامه مهمترین این قوانین را با هم بررسی میکنیم. مدت هاست سرقت های عجیب و غریب در گوشه گوشه کشور رایج شده که حتماً خبرهایی به گوش شما نیز رسیده است. برای خرید دوربین مداربسته ملاک های زیادی وجود دارد که باید به همه آن ها توجه کنید؛ همچنین قیمت این دوربین ها نیز با یکدیگر تفاوت دارند؛ به طور مثال قیمت دوربین مداربسته صنعتی با خانگی متفاوت است. لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته خانگی و صنعتی در صفحات فروشگاه اینترنتی ما در دسترس عموم میباشند.

پیش از آنکه شروع به کابل کشی کنید ابتدا باید مسیر کابل کشی دوربین مداربسته را طرح ریزی کنید به ویژه اگر قصد دارید در چندین نقطه از منزل خود دوربین مداربسته نصب کنید. به طوری که شما می توانید در هرجایی که مدنظر دارید دوربین را نصب کرده و با خیالی آسوده به رختخواب بروید. می توانید لیست قیمت دوربین مداربسته برند اکسوم را در سایت سپنتا مشاهده کنید. یکی دیگر از فاکتور ها بر قیمت دوربین مدار بسته پوشش دهی تصاویر به صورت کلی و در شب به هنگام نور کم می باشد. در برخی از اماکن مانند طلا فروشی های و یا بخش دخل و صندوق فروشگاه ها حساسیت بیشتری وجود دارد و از آنجایی که سر و کار با اجسام ریز مانند پول و یا سکه و یا قطعه طلا و یا هر چیزی با ارزش میباشد؛ دیگر انواع دوربین های حفاظتی دام در این موارد کاربرد ندارند.

پاساک گروپ مرجع تخصصی فروش دوربین های امنیتی و مرکز خرید دوربین های حفاظتی در ایران میباشد و پیشرو در ارائه لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته و فروش انواع دوربین مدار بسته خانگی ارزان قیمت و سیستم های دوربین مدار بسته صنعتی گرانقیمت با کاربری نظارت تجاری، شهری و صنعتی میباشد. یکی از بیشترین اماکنی که دوربین مداربسته صنعتی باکس لنز خور در آنها کاربرد دارند، بانک های میباشند. بسته به فاصله و اندازه جسم مورد نظر می توان از لنزهای مختلف برای مجهز کردن دوربین های باکس استفاده نمود. زیبایی: دوربین مداربسته Dome نسبت به سایر دوربین های مداربسته شکیل تر هستند ، به خصوص دوربین هایی که دارای محفظه ی شیشه ای هستند ، قاعدتا زیباترند . اگر به بازار کار رشته های فنی علاقه دارید و میخواهید از شغل های فنی به درآمد برسید در دوره های آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش PLC و سایر دوره های این آموزشگاه شرکت کنید.

یا اینکه یک درایو تغذیه با آمپراژ بالا برای همه دوربین ها کنار دی وی آر نصب شود که در این صورت باید از کابل ترکیبی برای برق و تصویر استفاده گردد. دوربین های آنالوگ ، دوربین های اچ دی ، و دوربین های تحت شبکه – این سه دسته به ترتیب پیشرفته تر و گران تر میباشند و با یک بوجه خیلی کم تنها سیستم های آنالوگ، با یک بوجه متوسط سیستم های اچ دی مبتنی بر کابل RG59 (یعنی سیستم های AHD و توربو اچ دی و HD-SDI, HD-CVI, HD-TVI) و با یک بوجه نسبتا مناسب میتوان سیستم دوربین مدار بسته را بر اساس دوربین های اچ دی تحت شبکه طراحی و پیاده سازی نمود. دوربین وری فوکال یک نوع مستقل از انواع دوربین مدار بسته نیست، بلکه یک قابلیت میباشد که امکان پیاده سازی آن بر روی انواع دوربین مدار بسته از قبیل دوربین های دام و بولت وجود دارد. در دوربین های تحت شبکه همواره همه کابل های دوربین های تحت شبکه تا کنار دستگاه NVR کشده نمی شوند که بسته به توپولوژی پیاده سازی شده متفاوت است.

دوربین مدار بسته یا سیستم تلویزیونی مداربسته معادل انگلیسی CCTV / Closed Circuit TV میباشد و به مجموعه ای از تجهیزات الکترونیکی و دیجیتال اطلاق میشود که وظیفه تصویر برداری، انتقال تصویر، ذخیره سازی تصاویر فیلمبرداری شده، و نهایتا پردازش و مدیریت تصاویر ضبط شده را بر عهده دارند. پدر و مادری که پرستار بچه دارند و می خواهند بدانند که در نبودشان چه اتفاقی می افتد و آیا پرستار به خوبی از فرزندشان نگه داری می کند یا خیر، می توانند با خرید یک دوربین مداربسته با کیفیت، به تمامی این نگرانی ها خاتمه دهند. برای داشتن یک سیستم نظارتی حرفه ای میتوانید کابل ها را از بین دیوارها به طرف مرکز نظارت هدایت کنید. اگر تصمیم به خرید و نصب دوربین مداربسته را دارید به شما توصیه میکنیم، در صورتی که ساکن استان تهران هستید، از بین انواع مختلف دوربین مداربسته، ویژگیهای مدنظر خود را جستجو نموده و درصورتی که نمایندگان فروش آن در استان تهرانموجود هستند، با آنها تماس بگیرید.

دوربین مدار بسته، به صورت ثابت، بر روی سقف و یا زوایای بین سقف و دیوار نصب می شود و دارای اندازه ای به نسبت کوچک است. همواره میتوان در سایت ساختمون قیمت انواع دوربین مداربسته را در بین فروشندگان شهرهای استان تهران با هم مقایسه کرد و بهترین انتخاب را در بین انواع دوربین مداربسته انجام داد. از دوربینهای مداربسته در کارخانجات صنعتی هم استفاده میشود. برای محیط داخلی دوربین دام آن هم با بدنه پلاستیکی مناسب است. برای محیط های اوتدور خارجی دوربین های دام فلزی قابل استفاده میباشند. در این مقاله قصد داریم تا به شما بهترین مدل های دوربین مدار بسته با نازل ترین قیمت را معرفی کنیم.

فروشگاه سپنتا یکی از معتبر ترین برندهای موجود در بازار یعنی “اکسوم” را دارد که می توانید با مراجعه به این سایت و مطالعه ویژگی های منحصر به فرد این محصول درصدد تهیه آن با نازل ترین قیمت، اقدام کنید. اگر مارک یا برند مذکور در ایران به صورت قانونی ثبت نشده باشند، از نظر قانونی یک برند یا مارک به حساب نمی آیند و اصطلاحا به اینگونه برندها، مارک های ساختگی و یا برندهای ساختگی می گوئیم. انتخاب از بین این همه برندهای گوناگون به دلیل ویژگی های مختلف و البته قیمت های متغیر تا حد زیادی دشوار است.

این دوربین ها از لنز مخصوصی برخوردارند که بسیار واید میباشد و قابلیت پوشش یک فضای بزرگ را فراهم می آورد. دوربینهای مدار بسته آنالوگ، از قابلیت بزرگنمایی تصاویر زیادی برخوردار نیستند، در صورتی که در دوربین مدار بسته تحت شبکه، امکان افزایش کیفیت تصاویر تا 10 مگاپیکسل، وجود دارد. سوییچ : برای اتصال دوربین های مدار بسته به دستگاه های غیر پی او ای لازم است تا دوربین ها را ابتدا به سوییچ های شبکه متصل کنید و سپس سوییچ را به دستگاه ان وی ار متصل نمایید. برای حفاظت از کابل ها در فضاهای داخلی کابل ها را استتار کنید و در فضاهای خارجی از لوله ها یا قالب هایی که کابل ها از آن ها عبور می کنند استفاده کنید. این مورد با توجه به برچسب قیمتی دستگاه های DWDR و تفاوت قیمتی آن ها با WDR، قالب چشم پوشی است.

علاوه بر توضیحات جامعی که فروشندگان دوربین مداربسته درج نمودهاند، توصیه میکنیم “راهنمای انتخاب دوربین مداربسته” را مشاهده نمایید، تا بهترین انتخاب را در میان انواع دوربین مداربستهبا توجه به کارایی لازم آن برای شما، بین فروشندگان استان تهران داشته باشید. برآورد قیمت دوربین مدار بسته در سال ۱۴۰۰ سوال پرتکراری است که از سوی اغلب افراد مطرح میشود؛ سعی کرده ایم در این مطلب اطلاعاتی کاربردی به اشتراک بگذاریم تا با خیالی آسوده بهترین انتخاب را داشته باشید. نسبت به کاربردی که از این دوربین ها انتظار دارید، مدل های متفاوتی در بازار موجود است که می توانید با بررسی آن ها، به صورت حضوری یا اینترنتی محصول موردنظرتان را خریداری کنید. نیاز به امنیت و کنترل و نظارت از راه دور در دنیای امروزی، موجب ایجاد و اختراع وسایل و تکنولوژی های جدید و کاربردی شده است. حتماً شنیدهاید که پیشگیری بهتر از درمان است کاربرد دوربین های مداربسته استاندارد می تواند اطمینان خاطر بسیاری برای شما فراهم کند، حتی در صورت وقوع جرم امکان شناسایی با چالش کمتری صورت می گیرد علاوه بر آن که ضبط تصاویر می تواند به اثبات جرم نیز منجر شود. در صورت حساس بودن ساکنین در طبقات نیز می توانید دوربین نصب کنید.

بسیاری از امکان داخلی مانند اتاق های یک دفتر کار و یا محدوده داخلی یک مغازه یا فروشگاه که اطراف آن را پنجره ها و درب های شیشه ای احاطه نموده است و نور آفتاب به داخل محیط به صورت مستقیم می تابد و خود محیط از نور کمتری نسبت به محیط خارجی برخوردار است؛ دوربین های دام معمولی پلاستیکی یا فلزی پیشنهاد نمیگردد. از دیدگاه ظاهر، مدل و کاربرد نیز انواع دوربین های دام ، بولت ، اسپید دام ، باکس ، کیوب ، وری فوکال ، زوم دار ، و فیش آی (چشم ماهی) در بازار موجود میباشند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار