لیست قیمت دوربین‌ مدار بسته، ۲۶ بهمن ترب | xenoncctv

مراحل نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته اچ دی سی وی آی همانند سایر دوربین‌های مداربسته آنالوگ قدیمی ساده و بدون ایجاد تغییر در ساختار آن صورت می‌گیرد. یعنی دوربین مداربسته در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط مانند دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار می‌گیرند. همانطور که می دانید ، در طراحی سیستم های مداربسته پاناسونیک باید قیمت قطعات شامل دوربین های مداربسته پاناسونیک و ذخیره ساز ها و …را هم در نظر داشته باشید . دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 یک دوربین با کیفیت ۱۰۸۰p یا Full HD از شرکت داهوا است.در حال حاضر شرکت داهوا طیف گسترده ای از محصولات را متناسب با نیازهای مشتری برای سطوح مختلف امنیتی و مقیاس های پروژه تولید می کند. دوربین مداربسته بولت معمولا مستطیلی شکل و یا استوانه ای شکل هستند و معمولا برای ثبت تصاویر در فواصل زیاد استفاده می شوند. دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند.

  • در این فروشگاه بهترین مدل های دوربین مداربسته از برند های معتبری از جمله داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، شیائومی ، های لوک و …
  • برد دوربین های مداربسته دید در شب معمولا 20 متر است اما در برخی مدل ها تا 50 متر هم می رسد.
  • بعضی دوربین های مدار بسته تنها وقتی حرکتی را در محیط تشخیص دهند شروع به ضبط تصویر می‌کنند.
  • هارد دیسک وسترن بنفش و برند seagate نوع survilliance مخصوص ظبط دوربین مدار بسته و روشن ماندن 24 ساعته هستند که مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در DVR می باشند.

اگر از مجله خبری دوربین مداربسته زنون های بی سیم استفاده می کنید بررسی کنید که آیا می توانید از هارد دیسک خارجی استفاده کنید و یا فایل های ضبط شده را در شبکه ابری آپلود کنید از پایداری اینترنت خود مطمئن شوید. سیستم دوربین مداربسته IP مزایای بسیاری دارد که از این میان کیفیت و رزولوشن تصاویر مهم‌ترین ویژگی محسوب می‌شود. چرا که کیفیت تصاویر در دوربین های تحت شبکه سه برابر بیشتر از کیفیت تصاویر در دوربین های مداربسته آنالوگ است. این افزایش قابل ملاحظه وضوح تصاویر به دلیل قابلیت‌های فراوان CCTV های پیشرفته‌ای است که امروزه در بازار موجود است و با اهدافی فراتر از نظارت امنیتی سنتی استفاده می‌شوند.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE18U8T-IT3

بطور‌کلی از هرجایی قصد خرید دوربین مداربسته ip دارید، راهنمایی‌های این مقاله را فراموش نکنید. دانستن این نکته که چه فاصله کانونی تا محل مورد نظر نیاز است می‌تواند شما را در انتخاب دوربین مدار بسته با لنز مناسب راهنمایی کند. پس از آشنایی با دوربین های مداربسته تحت شبکه، نوبت به آن رسیده که نیاز های خود را تعیین کنید.

دوربین مداربسته

نحوه انتقال تصویر دوربین مداربستهیکی از ویژگی های اصلی که در سال های اخیر مورد استقبال کاربران قرار گرفته انتقال تصویر دوربین مدار بسته می باشد. تصاویر دوربین مدار بسته برای اینکه در حالت کلی فضای کمتری را بر روی هارد دستگاه dvr دی وی آر اشغال نماید از یک فرمت فشرده سازی استفاده می کند. در هنگام استفاده از دوربین مداربسته با هریک از فناوری های HD گفته شده باید دستگاه دی وی آر DVR نیز از آن تکنولوژی HD پشتیبانی نماید یا می توانید از دستگاه های XVR داهوا که از تمام تکنولوژی های دوربین مدار بسته پشتیبانی می کنند استفاده نمایید. ظاهر و شکل دوربین مدار بستهدسته بعدی دوربین های نظارتی و امنیتی از لحاظ ساختاری دوربین مداربسته بالت می باشد. شما با خرید دوربین مداربسته به صورت نسبی و نا خودآگاه یک امنیت نسبی را با توجه به نقش بازدارندگی دوربین های امنیتی و نظارتی دارد ایجاد می کنید. اینکه کیفیت تصویر HD یا full hd باشد روی قیمت تاثیر می گذارد.از دیگر قابلیت هایی که روی قیمت تاثیر می گذارد کوچک و مخفی بودن دوربین هاست.

این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است. برد دوربین های مداربسته دید در شب معمولا 20 متر است اما در برخی مدل ها تا 50 متر هم می رسد. نسل جدید دوربین های دید در شب که به وارم لایت معروف هستند، دید در شب رنگی دارند و تصاویر را همانند روز به صورت رنگی و روشن نشان می دهند. منظور از دوربین مدار بسته بیسیم، بیسیم بودن در انتقال پیام است و بعضی دوربین ها برای شارژ نیاز به باطری دارند و بعضی دیگر هم کابل کشی می شوند. به بیان بهتر، دوربین وای فای، برای انتقال تصویر یا صدا به کاربر، نیازی به سیم کشی نداشته و اتصال به شبکه جهانی اینترنت، کار را در دوربین wifi راحت کرده است.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار