لیست قیمت دوربین و دستگاه Ahd سیماران | xenoncctv

این دوربین ها را می توان با استفاده از یک پوشش ضد آب کرد و در فضا های باز مورد استفاده قرار داد. این دوربین‌ها سال‌های طولانی می تواند تصاویر و برای شما ذخیره کنند اما با مرور زمان و گذشت سالها کیفیت تصویر هم پایین خواهد آمد. اگر محصولی که می خواهید را پیدا نکردید و یا با قیمت آن مشکل داشتید، حتما با ما تماس بگیرید. سیستم های IP یا دیجیتال کمی بیشتر درگیر هستند به همین جهت گزینه ی گران تری به شمار می آیند. در پیکربندی IP یا دیجیتال، دوربین مسئولیت DVR را برعهده می گیرد و فرآیند فشرده سازی، تبدیل و پخش ویدیو از طریق اتصال اینترنت را برعهده دارد. با این روش دیگر به سیستم DVR نیاز نداریم و ویدیو را می توان مستقیم به یک رایانه شخصی یا NVR وصل و پخش کرد.

دوربین مداربسته مناسب پارکینگ

در این صورت ضریب مجله خبری دوربین مداربسته زنون را به شدت بالا خواهید برد و در صورت بروز هرگونه جرم نظیر سرقت، می‌توانید حادثه را پیگیری كنید. اساساً برای افزایش حفاظ امنیتی خود، دوربین‌ مدار بسته به كمك شما خواهد آمد. تفاوتی ندارد مكانی كه می‌خواهید مانیتور كنید خانه مسكونی باشد یا محل كسب و كار، بسته به نیاز خود می‌توانید اقدام به خرید كنید. بارها مشاهده می‌شود كه افراد بعد از تحمل چندین خسارت اقدام به تهیه چنین دوربین می‌كنند و اثر موفق آن تازه بعد از نصب برای آن‌ها آشكار می‌شود.

دوربین دام تحت شبکه داهوا مدل Dahua HDW1431T1P-0280B-S4

در سال های گذشته برای انتقال تصویر در سیستم دوربین های امنیتی و نظارتی خود نیاز به آیپی استاتیک داشتید که در سال های اخیر اکثر محصولات دوربین مدار بسته از روش آسان P2P بهره مند می باشد. قدم بعدی در انتخاب هارد برای خرید دوربین مداربسته این است که دوربین های به کار رفته در سیستم دارای با چه کیفیتی می باشند. هارد برای سیستم دوربین های امنیتی و نظارتیدر ابتدای امر باید به این موضوع اشاره کنیم که یک دستگاه دی وی آر DVR در سیستم دوربین مداربسته به خودی خود دارای هارد نمی باشد. دوربین های مداربسته صدا دار و بی صدادر سیستم دوربین مداربسته و با توجه به ویژگی هایی که در دستگاه دی وی آر DVRوجود دارد این امکان برای کاربر فراهم شده است که از یا چند میکروفون به صورت خارجی استفاده نماید.

دوربین بدنه پلاستیکی معمولا در فضاهای داخلی نصب می شوند و با توجه به بکار گیری پلاستیک از لحاظ قیمت دوربین مدار بسته جز دوربین های ارزان قیمت به شمار می آید. خرید و قیمت دوربین مداربسته و نصب و اجرای آن می تواند یک آرامش خاطری را برای شما ایجاد کند و همچنین در هنگام بروز حوادث نی تواند در کاهش صدمات احتمالی به طور چشمگیری موثر باشد. نقش حفاظتی و کنترلی دوربین های نظارتییکی از عواملی که باعث روی آوردن به دوربین های نظارتی و همچنین خرید دوربین مدار بسته می شود وظیفه حفاظتی و کنترلی آن می باشد. دیجی ویرا یک فروشگاه اینترنتی با بیش از 10 سال سابقه کاری حرفه ای در زمینه های کاری دوربین مدار بسته ،دزدگیر اماکن ،تجهیزات شبکه ، تلفن سانترال فعالیت دارد که دارای تیم نصاب حرفه ای و مجرب در زمینه کاری خود می باشد.

http://computermagazine.ir

نصب سیستم دوربین مدار بسته در خیابان ها و ورودی و خروجی ساختمان هایکی از بهترین فضاهایی که برای نصب دوربین مداربسته می توان در نظر گرفت خیابان ها و گذر های منتهی به ساختمان و محلی است که قرار است دوربین مدار بسته در آنجا نصب شود. تعداد دوربین مدار بسته ارتباط مستقیم با قیمت دوربین مداربسته به صورت تمام شده دارد و دانستن اولویت ها و نیاز های مشتری در کاهش هزینه ها در خرید دوربین مدار بسته کمک شایانی می کند. نحوه ضبط تصاویر دوربین های امنیتی و نظارتی روی هاردقدم بعدی این است که باید به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه DVR دی وی آر قرار است به چه صورتی تصاویر دوربین مداربسته را روی هارد ذخیره نماید. بعنوان مثال به کار گیری دوربین های نظارتی و امنیتی در خط تولید یک کار خانه می تواند علاوه بر اینکه خطای انسانی را کاهش می دهد، نظارت بر تولید به صورت جامع و با هزینه بسیار کمتری با خرید و قیمت دوربین مداربسته صورت می گیرد. نقش بازدارندگی دوربین های نظارتی و امنیتییکی از آیتم های که در هنگام خرید دوربین مدار بسته در نظر کاربران می باشد نقش بازدارندگی است که یک سیستم دوربین های نظارتی ایجاد می کند. و علت خرید و قیمت دوربین مداربسته آشنا می کنیم و سعی می کنیم تا شما در انتخاب یک سیستم دوربین های نظارتی و امنیتی به صورت کامل راهنمایی کنیم.

  • ضبط رنگی یکی از مواردی است که باید در نظر گرفته شود و هر چه میزان رزولوشن بالاتر باشد اندازه فایل نیز بزرگتر است.
  • پس از به روزرسانی امنیتی دستگاه ها ، اکثر محصولات DVR / NVR اکنون نمی توانند از طریق روش شبکه مانند دستور telnet هک شوند.
  • در انتخاب دوربین مداربسته برای آسانسور سعی کنید دوربین مدار بسته با حداقل کیفیت 2 مگاپیکسل و لنز 2.8 میلی متر استفاده نمایید.
  • امروزه سازندگان دوربین مداربسته قابلیت های متفاوت و پرکاربردی را به دوربین های مدربسته اضافه می کنند .شما با توجه به نیاز خود و اینکه چه دوربینی را با چه قابلیت هایی می خواهید ،دوربین مداربسته مورد نظر خود را انتخاب می کنید .
  • دستگاه های ذخیره ساز دروبین مداربسته از تعداد محدودی هارد پشتیبانی می کنند و بعنوان مثال دستگاه DAHUA XVR 5216H نهایتا از دو عدد هارد 8 ترابایتی پشتیبانی می کند.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار