کناف احسانی مجری انواع کناف و سقف کاذب در ایران-کناف آوگون

کناف احسانی مجری انواع کناف و سقف کاذب در ایران-کناف آوگون

پس در حال حاضر اگر قصد اجرای کناف را دارید و میخواهید از هزینه و دستمزد اجرای کناف همه چیز بدانید در ادامه همراه قیمت کناف سقف ما باشید. برای پروژه‌های بزرگ معمولاً قیمت‌گیری به صورت متری انجام میشه. به این صورت که پیمانکار هزینه‌ی کناف‌کاری رو بعد از انجام بازدید از محل و بر اساس قیمت مصالح و دستمزدِ نیروی کار مشخص میکنه.

  • در نهایت در مورد محاسبه هزینه و قیمت کناف می توان این گونه بیان کرد که عوامل متعددی بر قیمت کناف تاثیر می گذارند.
  • البته باید بدانید که زیر سازی از مهم ترین بخش ها در اجرا محسوب میشود و باید مجری ها در این مسئله دقت های لازم را انجام دهند.
  • زیرا سقف ها قسمت اصلی تشکیل دهنده پذیرایی هستند و اولین قسمت از پذیرایی اند که دیده می شوند.
  • اگر بخواهیم نگاه کلی به کاربرد کناف ها داشته باشیم، نسل توسعه یافته گچ ها هستند که به دلیل تنوع در طراحی و مقرون به صرفه بودن شان نسبت به گچ، مورد استفاده انبوه سازندگان قرار می گیرند.
  • یا ممکنه از گچ برگ ضد رطوبت در محیط‌های مرطوب استفاده نشه و درنتیجه خرابکاری و دوباره کاری برامون ایجاد کنه.
  • این نوع سقف در رتبه بعدی قرار دارد، جنس رابیتس از فولاد مشبک می باشد که توسط مفتول یا سیم آرماتور بندی به شبکه فرعی متصل شده است.

به دلیل اینکه برای کار در ارتفاع 3 متر، داربست و بشکه کار راه‌انداز هستن، اما برای ارتفاع 4 متر نیاز به اجرای داربستِ خاص برای دسترسی به سقف اصلی است. قیمت اعلامی برای نصب کناف برای دیوارهای با ارتفاع 3 متر است. درصورتی‌که ارتفاع سقف بیش از این عدد باشد، دستمزد اجرای کناف به نسبت متراژ بیشتر می‌شود. بعضی از متخصصان هزینه بیشتری را برای نصب کناف دیوار پیشنهاد می‌دهند. این افزایش قیمت به دلیل گران‌تربودن سازه‌های دیوار و زمان‌بربودن اجرا اعلام شده است.

گالری سقف کاذب

کناف سقف اشپزخانه جزئی جدایی ناپذیر از فضای آشپزخانه های اپن است. مدل كناف سقف آشپزخانه طیف گسترده ای دارد و مزیت آن ایجاد عایق حرارتی و صوتی، فضای نورپردازی مناسب و پوشاندن تاسیسات هود است. از مزیت های دیگر سقف کناف آشپزخانه ، مقاومت بالای آن در برابر آتش سوزی می باشد. انواع طرح کناف آشپزخانه می تواند به عنوان عایق صوتی و حرارتی استفاده شود.

سقف کاذب آکوستیک

اتاق خواب از جمله مکان هایی است که داشتن حس آرامش در آن از اهمیت بالایی برخوردار است. می توان با اجرای کناف اتاق خواب و زیباتر نمودن فضا، این حس را ایجاد نمود. کناف اتاق خواب را می توان در طرح های مختلف مدرن ، کلاسیک ، سقف کاذب ساده و حتی رنگی اجرا کرد. استفاده از سقف کناف رنگی به ویژه برای اتاق کودکان گزینه مناسبی می باشد. مثلا برای طرح های سفارشی سقف، از صفحه های روکش دار گچی استفاده می شود تا زیبایی آن دوچندان شود. به دلیل یکی بودن این دو محصول، به کناف هایی که برای سقف به کار می روند سقف کاذب کناف گفته می شود.

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم کناف هم در دیوار وهم در سقف ها مورد استفاده قرار می گیرد. کناف مورد استفاده در دیوارها به عنوان کناف جداکننده و کنف مورد استفاده در سقف ها به عنوان سقف کاذب استفاده و شناخته می شوند. از قابلیت های بی نظیر این سازه ساختمانی این است که به راحتی قابل پیچ شدن به هر قسمتی از ساختمان می باشد. همچنین پس از نصب این سازه، فضای خالی که بین صفحات ایجاد می شود را می توان با بتونه کردن پوشاند و سبب ایجاد سطحی صاف شد. از دیگر ویژگی های این سازه قابلیت رنگ پذیری آن است و از این رو می توان بنا بر هر سلیقه ای آن را رنگ نمود و یا حتی کاغذ دیواری روی آن نصب نمود. این سازه یک مصالح بدون آب است که دارای روکش های کاغذی می باشد و از آن برای ایجاد سقف و دیوارهای کاذب و همچنین ایجاد دکورهای متنوع و طرح دار بروی سقف و دیوار استفاده می شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار