قیمت دوربین مداربسته نصب دوربین مداربسته دوربین مارکت | xenoncctv

بنابراین این یک راه بسیار موثر برای جلوگیری از سارقان و خرابکاران بدون صرف هزینه زیاد برای سیستم امنیتی شما است. شما می توانید با بازدیدکنندگان صحبت کنید و آنها را ببینید اما بدون اینکه دیده شوید. به طور کلی، آنها می توانند راهی عالی برای افزایش امنیت در خانه یا محل کار شما باشند.

  • بعلاوه دوربین مینی بولت نیز یک دوربین حرفه ای به حساب می آید و به دلیل شکل ظاهری کوچکش می تواند به طور نامحسوس در فضای داخلی و خارجی نصب شود و کمتر در معرض دید باشد.
  • تشخیص حرکت به کاربران اجازه می‌دهد دوربین را طوری تنظیم کنند که فقط زمانی شروع به ضبط کند که حرکت در میدان دید آن تشخیص داده شود.
  • دوربین hdtvi، دوربین استارلایت و دوربین colorvu از جمله دوربین های مداربسته شرکت هایک ویژن با تکنولوژی های خاص است.
  • ما همچنین نکاتی را در مورد مواردی که برای یک موقعیت خاص در نظر بگیرید و بهترین نوع دوربین مداربسته را برای نیازهای خود انتخاب کنید، ارائه خواهیم داد.
  • امروزه ما شاهد پیشرفت زیادی از تولید کنندگان داخلی هستیم که با قیمت پایین تر توانسته اند دوربین های باکیفیتی را تولید کنند.
  • یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است.

اگر دوربین مداربسته ای که قرار است خریداری کنید نمی تواند در این چهار جهت حرکت کند، آن را نخرید! در هنگام خرید دوربین مداربسته آخرین چیزی که لازم دارید محدوده دید محدود است. اگر دوربینی که خریداری کردید قابلیت حرکت در چهار جهت را ندارد باعث می شود شما توانایی نظارت بر چهار گوشه را نداشته باشید.

انتقال تصویر بدون اینترنت

از طرفی هم عدم پذیرش سازندگان نوپای دوربین مداربسته هم می تواند مشکل دیگری باشد. این شرکت به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان دوربین مداربسته که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC استفاده می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه با همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند. خوانایی پلاک یکی از ویژگی های تقریبا هر کس از دوربین های امنیتی انتظار دارد و در پارکینگ و نقاط ورودی که خواندن پلاک ماشین اهمیت دارد قرار میدند. اکثر افراد با هدف نظارت و افزایش امنیت، در ساختمان تجاری و یا مسکونی خود، دوربین مداربسته نصب می کنند.

نقش دوربین مدار بسته در کنترل ترافیک

در هر دو مجله خبری دوربین مداربسته زنون آنالوگ HD و IP محصولات متنوعی را تولید و به بازار عرضه می کند. هایک ویژن از برندهای مطرح جهانی است که با وجود کیفیت و تنوع در محصولات توانسته در سال 2021 رتبه نخست محبوبیت در جهان را به خود اختصاص دهد. از آنجا که ما نیز به دنبال کیفیت بالا هستیم این برند را انتخاب کرده ایم. دوربین های مداربسته هایک ویژن در دو تکنولوژی آنالوگ HD و تحت شبکه طراحی و تولید می شوند.

بیسیم Wireless

به طور کلی آشنا کرده و یک دید کلی برای خرید دوربین مداربسته داشته باشید. دوربین های مدار بسته سیم کارتی از جدیدترین نوع دوربین ها هستند که دارای انتقال تصویر با سرعت بالا هستند. شما می توانید از هر سیم کارتی مانند ایرانسل ،همراه اول یا رایتل در این دوربین ها استفاده کنید. هر دوربین مداربسته شبکه برای ارسال و دریافت اطلاعات ازپروتکل ارتباطی مختص خود استفاده می کند. از این رو دوربین های با پروتکل متفاوت امکان برقراری ارتباط تحت یک نرم افزار را در شبکه نخواهد داشت و این موضوع باعث محدودیت های زیادی در دوربین مداربسته شبکه خواهد شد.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار