قیمت دوربین مداربسته CCTV آی تی بازار | xenoncctv

برای منبع تغذیه دوربین ها هم می توان کنار هر دوربین یک آداپتور 2 آمپر مجزا نصب کرد. یا اینکه یک درایو تغذیه با آمپراژ بالا برای همه دوربین ها کنار دی وی آر نصب شود که در این صورت باید از کابل ترکیبی برای برق و تصویر استفاده گردد. دوربین‌های نورافکن را می‌توان به سیم‌های روشنایی موجود متصل کرد یا می‌توان آن‌ها را از یک پریز تغذیه کرد. اکثر مدل‌ها همچنین دارای حسگرهای حرکتی هستند که می‌توانند هر زمان که شخصی وارد منطقه می‌شود، اقدام و نورافکن را فعال کند تا به‌طور خودکار روشن شود.

دوربین بالت آی تی آر مدل ITR-IPSR245(SD)

همه ی دوربین های مداربسته بی سیم مبتنی بر IP نیستند و برخی از دوربین های بی سیم می توانند از حالت های جایگزین انتقال بی سیم استفاده کنند و انعطاف پذیری بالایی در نصب داشته باشند. دوربین های مادون قرمز یا دید در شب این قابلیت را دارند که با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز محیط را در تاریکی زیر نظر داشته باشد. این دوربین ها برای استفاده در محیط بیرون و در شب که نور تقریبا صفر است می تواند ایده آل باشد. دوربین های گلوله ارزش زیادی برای پول ارائه می دهند و یک انتخاب عالی برای برنامه های امنیتی و نظارتی هستند.

  • در این مقاله به بررسی دوربین بی سیم و نیز کاربردهایی که پس از خرید دوربین بی سیم در اختیار شما قرار می‌گیرد، می پردازیم.
  • با پیشرفت تکنولوژی و ظهور گوشی های هوشمند این امکان برای کاربران دوربین مداربسته فراهم شده است که برای انتقال تصویر از طریق تلفن همراه و نرم افزار های موبایلی مربوطه انتقال تصویر دوربین مدار بسته صورت گیرد.
  • اکثر مدل‌ها همچنین دارای حسگرهای حرکتی هستند که می‌توانند هر زمان که شخصی وارد منطقه می‌شود، اقدام و نورافکن را فعال کند تا به‌طور خودکار روشن شود.

لازم به ذکر است که مجله خبری دوربین مداربسته زنون های نظارتی دام با توجه به نوع ظاهر و ساختار که دارد کمتر در دسترسی فیزیکی بوده و در مقابل دزدی غیر قابل دسترس تر می باشد. همانطور که در این قسمت توضیح دادیم دوربین های نظارتی و امنیتی می تواند در نقش های مختلفی ظاهر شود که به بعضی از آن ها اشاره کردیم. پروتکل در لغت به معنای آداب و رسوم، تشریفات و نیز توافق است که این مفاهیم، با کاربرد رایانه ای آن هم سازگار است. درحقیقت، پروتکل عبارت است از مجموعه استانداردی از قوانین و توافق ها که تعیین می کنند چگونه رایانه های درون یک شبکه با هم ارتباط برقرار کنند. قالب انتقال داده ها، مکانیزم چک کردن خطا که هنگام نقل و انتقال در داده ها پیش می آید، مکانیزم تصحیح خطا، روش فشرده سازی داده ها (اگر وجود داشته باشد)، همه و همه، از سوی قوانین استاندارد پروتکل تعیین میشوند.

دوربین مداربسته لامپی مدل FV-A3608D-1080PH-L

این سیستم دوربین مداربسته نیازب به نورپردازی مادون قرمز را ندارند و می توانند ویدیوهای واضحی را در شرایط روشن و تاریک ضبظ کنند. این نوع دوربین ها بهترین برای نظارت در فضای باز هستند در صورتی که دوربین های مداربسته مادون قرمز نمی توانند عملکرد مناسبی داشته باشند. دوربین های روز و شب محدوده دینامیکی گسترده ای برای عملکرد در شرایط مختلف مانند تابش خیره کننده، نور مستقیم خوردشید، انعکاس و نور پس زمینه قویرا در هر زمان دارند.

http://computermagazine.ir

یعنی احتمال آن خیلی کم است و این موضوع در دوربین بی سیم آنالوگ هم ممکن است اتفاق بیفتد. رمزگذاری ها و تنظیماتی که در دوربین وای فای وجود دارد، امکان دسترسی شما در موبایل یا دستگاه انتقال دهنده را برقرار می کند و با انجام مراحل امنیتی و رمزگذاری های شخصی می توانید از تهدید های هک شدن در دوربین وایرلس جلوگیری کنید. به خاطر دارید که در گذشته دوربین مداربسته ویدیوهایی با کیفیت بسیار پایین ارائه می‌داد و در مدت زمان خیلی کم حافظه‌اش به اتمام می‌رسید؟ … ویژگی اساسی دوربین مداربسته مانیتورینگ رفت و آمد و ضبط ویدیو برای مواقع ضروری است.

دوربین تحت شبکه هایلوک مدل IPC-D140H

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار