خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 26 بهمن | xenoncctv

بعضی از آنها دارای دو دوربین هستند و همزمان نقش دوربین دنده عقب را نیز ایفا می کنند. بعضی از مدل های دوربین خودرو سیم کارت خور و دارای سیستم عامل اندروید هستند که قیمت بالاتری دارند. همچنین پکیج های آماده ی دوربین مداربسته ، مناسب برای کاربری های مختلف گردآوری شده است که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن ها را تهیه فرمایید .

دوربین مداربسته ارزان قیمت در دو مدل مختلف طراحی شده است

از جمله این موارد می توان به دوربین های تحت شبکه هیرو اشاره کرد که از بروزترین تکنولوژی ها در ساخت آنها استفاده شده است. عامل مهم دیگری که هنگام خرید لازم است مدنظر قرار دهید، این است که آیا شرکت مورد نظر شما برای محصولات خود ضمانت و خدمات پشتیبانی ارائه می دهد یا خیر. هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید. با توجه به تفاوت بین کسب و کار ها، تهدیدات و خطرات امنیتی مختلفی برای هر یک وجود دارد.

۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مدار بسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کرده و به رکوردهای فروش خوبی در سطح منطقه و جهانی دست یابد. دوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است که از نظر کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در جایگاه بالاتری قرار دارد. انتقال تصویر دوربین مداربسته به انتقال ، مشاهده یا ضبط تصاویر در محلی دیگر به جز دستگاه ضبط تصاویر مداربسته در محل نصب گفته می شود. در انتقال تصویر امکان مشاهده تصاویر توسط دستگاه هایی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و … وجود دارد.

http://computermagazine.ir

از طریق این مکانیزم می توان بدون مجله خبری دوربین مداربسته زنون به افزایش بیش از حد رزولوشن، تصویر مناسبی در مناطق حساس داشت. یک تکنولوژی دیجیتال در دوربین های مداربسته پاناسونیک که همانطور که از نام آن مشخص است وظیفه کاهش نویز در تصویر را برعهده دارد. اما رایج ترین آن نویز مربوط به کم بودن نور محیط بوده که خود را به صورت نقطه های کوچک در تصویر نشان می دهد. مکانیزم DNR با شناسایی دیجیتالی این نویز ، در کاهش آن تاثیر گذار می باشد. برای نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان های مسکونی مثل پارکینگ، حیاط و ….

  • دوربین مداربسته اسپید دام معمولا در فضاهای وسیع و بیرونی مانند چهارراه‌ها، میادین شهرها، پارکینگ‌ها، سالن‌های ورزشی، استادیوم‌ها و… نصب می‌شود و دارای تکنولوژی‌های خاصی مانند ردگیری، دنبال کردن سوژه، تشخیص حرکت و… می‌باشد.
  • کیفیت ساخت به اندازه کافی خوب است که شرایط آب و هوایی در فضای باز را تحمل کند.
  • دوربین های بیسیم هم چنین در دو نوع بالت و دام در بازار موجود می باشد؛ دوربین های مدار بسته بالت بیشتر برای فضاهای بیرونی و دام ها برای استفاده در فضاهای داخلی مناسب می باشند.
  • خرید و قیمت دوربین مداربسته و نصب و اجرای آن می تواند یک آرامش خاطری را برای شما ایجاد کند و همچنین در هنگام بروز حوادث نی تواند در کاهش صدمات احتمالی به طور چشمگیری موثر باشد.

دوربین مدار بسته با نام انگلیسی Closet Curcuit Television یا به اختصار CCTV شناخته می شود. در زمینه های مختلفی کاربردهای گسترده ای اعم از کشف جرایم، کنترل از راه دور منزل یا محل کار، کاربردهای ترافیکی، تصویربرداری های نامحسوس و غیره دارد. دوربین داهوا رقیب هموطن برند هایک ویژن که در رتبه های بعد از هایک ویژن و در بین ده برند برتر قرار دارد. داهوا نیز در تولیدات دوربین مداربسته سعی دارد کیفیت بالا را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه کند.

دوربین پلاک خوان داهوا ITC237 PW1B IRZ ANPR

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار