خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | xenoncctv

و در صورت لزوم از کانال دوربین مدار بسته مورد نظر بر روی یک فلش مموری یک نسخه بکاپ تهیه نمایید. معوملا از دوربین های امنیتی و نظارتی متحرک PTZ اسپید دام در فضاهای باز استفاده می شود و می توان نقاطی را به صورت اتوماتیک برای جهت دوربین در سیستم دوربین های نظارتی تعریف کرد. با توجه به ظاهری و عملکردی که دوربین پینهول دارا می باشد باید در مکان های داخلی و سرپوشیده استفاده شود و می توان این دوربین مداربسته پینهول را به صورت مخفی استفاده کرد. معمولا دوربین مداربسته بالت از طریق پایه دوربین نصب می شود که این پایه در دوربین دارای بازوهای حرکتی گوناگون می باشد. دوربین مدار بسته با نقش حفاظتی و امنیتی که دارد می تواند در زمان رویداد و پیشامد در پیگیری فرد یا افراد خاطی و همچنین پیشگیری اتفاق های آتی جلوگیری نماید. این نوع دوربین ها قدیمی تر هستند و شرکت ها خیلی بیشتر اقدام به تولید آن می کنند.

  • اگر نصب دوربین مداربسته به صورت مخفی و بدون مجوز انجام شود، شخص خاطی تحت تعقیب قانونی و مجازات قرار می گیرد و همچنین مدارک حاصل از آن قابل استناد نخواهد بود.
  • به دوربین‌های استوانه‌ای شکل، دوربین مداربسته بولت یا بالت گفته می‌شود.
  • شما به راحتی می توانید با قرار دادن آن در مکانی مناسب و اتصال به اینترنت مودم خود مراقب فرزندان خود باشید.
  • در دوربین های قدیمی، نور IR به صورت یک ساختار دایره ای شکل که از ال ای دی های متعدد تابیده شده در اطراف لنز گرد آوری می شوند.
  • دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1400MP – دارای لنز 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد IP67 – دارای منوی OSD چند زبانه – مجهز به خروجی HD و SD…

قطعا هدف افراد از خرید دوربین با توجه به مکان نصب و سایر انتظاراتی که دارند متفاوت است و هر یک از ما با در نظر گرفتن کاربردی که انتظار داریم اقدام به خرید می کنیم. در نصب دوربین مدار بسته در ورودی ها دقت داشته باشید که حداقل نقطه کور را داشته باشید و در صورت لزوم از 2 دوربین مداربسته استفاده کنید تا تصاویر همدیگر را همپوشانی داشته باشد. با پوشش خیابان ها و ورودی های اصلی به وسیله دوربین مدار بسته علاوه بر پوشش تصویری در خارج از ساختمان و پیش از امکان وقوع جرم اسباب بازدارندگی نیز فراهم می شود و خاطیان با دانستن پوشش دوربین های امنیتی و نظارتی از جرم های احتمالی صرف نظر می کنند. مرحله بعد باید مشخص کنید چه تعداد روز قرار است تا دستگاه دی وی آر DVR شما تصاویر دوربین مدار بسته را بر روی هارد دستگاه ذخیره نماید. همچنین در این مورد باید این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر دستگاه دی وی آر DVR شما فقط از یک هارد پشتیبانی می کند این آینده نگری را مد نظر داشته باشید که شاید به سیستم دوربین مدار بسته فعلی یک یا چند دوربین اضافه شود. هارد در سیستم دوربین مداربسته دارای ظرفیت های متفاوتی می باشد و هنگام انتخاب هارد اول باید ببینید دستگاه دی وی آر DVR شما چند هارد پشتیبانی می کند.

هارد دوربین مداربسته

این دوربین ها معمولا بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند و معمولا از آن ها برای فضاهای داخلی استفاده می شود. برخی از مدل های دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند. حال که با کاربرد دوربین مداربسته بیسیم آشنا شدیم، افزایش ایمنی فضا با دوربین وای فای را مورد بررسی قرار می دهیم. داشتن امنیت، مهم ترین شرطی است که یک فضا چه مسکونی باشد و چه کاربری دیگری داشته باشد، به آن نیاز دارد. چه مکانی عمومی، چه خانه ای که در آن کودکی تازه متولد شده، چه شرکت و اداره ها، تمامی این ها زمینه را برای نصب و مجهز کردن فضا به دوربین مداربسته بیسیم ایجاد می کند. دوست داریم بدانید که ما در دوربین مارکت خوشحال میشویم اگر شما با ما ارتباط بگیرید و ما بتوانیم کمکی به شما بکنیم.

دوربین مینیاتوری IP اکتیو

انتخابی با هر کیفیتی صدا دار می باشد یا خیر که همین موضوع در هنگام هارد سیستم می تواند موثر باشد. از آنجایی که دوربین برای روشن شدن نیاز به برق نیز دارد، در کنار این کابل کواکسیال یک کابل برق استفاده می شود. صدا در دوربین صدا دار داهوا نسبت به میکروفون های خارجی دارای کیفیت بالاتری بوده و از این رو دارای جایگاه ویژه ای می باشد.

آنالوگ

مجله خبری دوربین مداربسته زنون تصویر تنها زمانی که شخصی در محیط نصب دوربین مداربسته وجود دارد، باعث صرفه‌جویی فراوان در فضای ذخیره‌سازی و انرژی می‌شود. دوربین لامپی از طریق لنز پاناروما تصاویر را به صورت 360 درجه ضبط می کند. بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند. شما می توانید با اتصال دستگاه Dvr دی وی آر خود به یک مودم از امکانات انتقال تصویر دوربین مدار بسته بهره مند شوید.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار