دوربین مدار بسته

یک دوربین مداربسته 360 درجه برای نظارت بر یک اتاق یا سالن کافیست زیرا لنز این مدل دوربین مداربسته در تمام نقاط حرکت کرده و این امکان را به شما میدهد، که تمام زوایای فضا را مشاهده کنید. این بهترین دوربین مداربسته برای مشاهده از راه دور است و در محیطهای خرده فروشی بزرگ واقعاً محبوب است و به عنوان بهترین دوربین مداربسته برای اماکن تجاری که دارای یک شی ارزشمند خاص برای محافظت هستند در نظر گرفته میشود. چهار پسر جوان سد راه یک کارمند که قصد ورود به محل کارش در خیابان خردمند را داشت، شدند و با تهدید چاقو و ضربوشتم، موبایل کارتهای اعتباری و کیف این فرد را سرقت میکنند. انتشار فیلم دوربین مداربسته محل شرکت کافی بود تا واکنشها به این حادثه آغاز شود. کابل شبکه: کابل شبکه وظیفه متصل کردن اجزای مختلف سیستم مداربسته شبکه را برعهده دارد. دوربین های تحت شبکه برای ضبط تصاویر از دستگاهی به نام NVR (Network Video Recorder) استفاده می کنند. حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستمهای مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربینها نیازی به مجوز دولتی نداشتهاست.

برای تهیه دوربین مداربسته برای آسانسور میتوان از برخی از قابلیتها چشم پوشی کرد از جمله نور مادون قرمز. مدلهای مادون قرمز از دوربینهای شبانه روزی گران ترند و کسانی که این گزینه را در بین انواع دوربین مداربسته انتخاب میکنند معمولاً این کار را میکنند چون ضبط شب برای امنیت تجارت آنها حیاتی است. معمولاً دستگاه های DVR و NVR معمولی و پرفروش موجود در بازار کیفیت ضبط تصویری بین 1.3 الی 2 مگاپیکسل دارند. اگر یک محافظ امنیتی داشته باشید که در حال مشاهده یک فید ویدیوی زنده در سایت است این یک گزینه ایده آل از بین انواع دوربین مداربسته است. نصب دوربین مداربسته لامپی به آسانی نصب یک لامپ است. چراغ یا پریز را خاموش کنید، لامپ قدیمی را باز کنید، دوربین مداربسته لامپی را پیچ کنید و دوربین لامپی را از طریق وای فای تنظیم کنید. دوربین مداربسته چیست؟ وسیله ای که توسط آن تصاویر متنوع را میتوانیم تماشا یا نگهداری کنیم.

انواع مختلفی از دوربینهای مدار بسته وجود دارد که برای استفاده در بیرون مناسب هستند اما تصویربرداری فوق العاده حساس این دوربین را منحصر به فرد میکند. پس با نصب یک سیستم نظارتی خوب و مناسب می توانید آرامش و امنیت را در مجوعه خود حکم فرما نمائید. دوربینهای مداربسته گلوله ای از یک طراحی نمادین بسیار قابل مشاهده است. اما اگر شما نیاز به ارائه مدارکی در دادگاه دارید ، به تنظیمات بیشتری نیاز داشته و از این رو ما به شما پیشنهاد می کنیم کار نصب دوربین مداربسته خود را به متخصصان شرکت آس بسپارید! دوربین داهوا بدنه ای از جنس پلاستیک دارد که از مقاومت بالایی برخوردار است. اگر چه تا چند سال قبل کاربرد دوربین های مداربسته به طور انحصاری برای شرکت ها و محیط های کاری حرفه ای بود، اما حال در فضای باز و منازل مسکونی نیز استقبال بسیاری شده است. همانطور که گفته شد دوربینهای آنالوگ با تکنولوژیهای HD-CVI، HD-DVI و AHD نمیتوانند به طور مستقیم به تلویزیون متصل شوند. به همین دلیل است که آنها به طور سنتی بهترین دوربین مداربسته را برای کار در خارج از کشور ارائه میدهند.

تنها در صورتی می توان زاویه دوربین را روبروی نور خورشید قرار داد، که از دوربین هایی با تکنولوژی پیشرفته تر استفاده کرده باشید، که در آن صورت هزینه تمام شده شما افزایش خواهد داشت. لذا در صورتی که جای کافی برای قرار دادن تلوزیون بر روی میز ندارید، حتما در هنگام خرید تلوزیون به قابلیت نصب آن بر روی دیوار توجه کنید. به همین دلیل در هنگام خرید نمایشگر دوربین مداربسته به این نکته توجه کنید که تلوزیون منتخب شما باید دارای چندین ورودی باشد و به راحتی به دوربین های مدار بسته شما متصل گردد. اقداماتی مانند نصب دوربین مدار بسته در منزل، نصب دزدگیرها و آژیرهای خطر و قفلهای ایمنی از جمله این موارد محسوب میشوند. امروزه بسیاری از دوربین های مدار بسته هایک ویژن قابلیت انتقال تصویر روی دستگاه دی وی آر را ممکن کرده اند . آموزش نصب دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه مستلزم طی کردن مراحل گوناگونی است. یک دوربین مدار بسته تحت شبکه یا IP گزینه ایده آلی برای صاحبان مشاغل است که غالباً از سایت دورند و در حال حرکت نیستند.

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. بسیاری نیز این گزینه را بهترین دوربین مدار بسته داخلی میدانند زیرا میتوان آن را روی یک نقطه استراتژیک از سقف قرار داد تا تمام زوایای اتاق را پوشش دهد. با نصب دوربین مدار بسته از طرف ما می توانید انتقال تصویر رایگان و ۱۸ ماه گارانتی تعویض محصولات Infinity با ضمانت و گارانتی ۱۸ ماه آریا را داشته باشید. چند ماه بعد از حادثه خردمند، اینبار فیلمی منتشر شد که دو زورگیر در زیرگذر سهراه امینحضور قصد دارند از یک شهروند با تهدید چاقو کیفش را سرقت کنند.

نحوه اصالت و بررسی تخصصی اصل بودن انواع برد و سنسور تصویر دوربین CCTV و DVR و آموزش تشخیص اصل بودن برد و PCB دوربینهای مداربسته. اجزای تشکیلدهنده دوربینهای دیجیتال عبارتند از لنز، سنسور تصویر، پردازشگر تصویر، چیپ فشردهسازی و چیپ شبکه.ساختار سیستمی این دوربینها بدینگونه است که اگر قصد داشته باشید به صورت آنلاین و از طریق اینترنت محل مورد نظر خود را مشاهده کنید، میتوانید با تنظیم آدرس IP بر روی آنها، از طریق شبکه یا اینترنت، به صورت آنلاین تصاویر ارسال شده از دوربینهای مداربسته را دریافت کرده و مشاهده نمایید. درحالیکه دوربین مداربسته بیسیم (دوربین مداربسته تحت شبکه) به وایفای کاربر متصل شده و به او این امکان را میدهد که از هر جایی فیلم را ببیند. تفاوت دوربین مداربسته سیم دار و دوربین مداربسته بیسیم چیست؟ در واقع تفاوت زیادی در عملکرد و طول عمر بین نسلهای مختلف وجود دارد.

دوربین مداربسته مخفی بیسیم سیگنال ویدئویی را در شعاع کوچک به گیرنده (جایی که تصاویر مشاهده یا ضبط شود) منتقل میکند. اما دوربین مداربسته بیسیم برقی، همچنان به سیم برق نیاز دارد. دوربین مداربسته مخفی در مدلهای سیم دار یا بیسیم در بازار موجود است. وصل شدن تلوزیون به اینترنت و اتصال لپ تاپ یا کامپیوتر به تلویزیون وایرلس از دیگر مواردی است که یک تلویزیون مناسب دوربین مداربسته باید داشته باشد تا استفاده از این تکنولوژی را آسانتر گرداند. در واقع تلوزیونی مناسب است که انواع پورتهای مورد نیاز برای مدلهای مختلف دوربینهای مدار بسته را داشته باشد تا بتواند به آنها وصل شود و تصاویر را به خوبی نشان دهد. زوم دوربین مدار بسته اسپید دام یکی دیگر از قابلیت های آن است و این دوربین مداربسته می تواند در یک ثانیه 360 درجه بچرخد، که این یکی از قابلیت های منحصر به فرد آن است. ویژگی Pan and Tilt زمینه دید 360 درجه را فراهم میکند. همچنین دوربینهای مداربسته 360 درجه قابلیتهایی از قبیل بزرگنمایی(زوم) و کوچکنمایی دارند.

نصب دوربین مخفی کوچک در منزل تفاوت عمدهای با نصب دوربین مداربسته در ساختمانهای اداری دارد. دوربین مداربسته هایک ویژن، به خصوص دوربینهای بولت هایک ویژن در ایران به عنوان یکی از بهترین مارکهای دوربین مداربسته شناخته میشود. این امر باعث ایجاد هوای عدم اطمینان برای سارقان احتمالی یا خرابکارانی میشود که از همه جهات نزدیک میشوند. برای نصب مستقیم دوربین مداربسته به کامپیوتر ۴ مرحله زیر را انجام میدهیم. مرحله ۱: بررسی کنید دستگاه DVR یا NVR شما خروجی HDMI و تلویزیون شما ورودی HDMI داشته باشد. شما می توانید سوکت خاص مربوط به آن ها را ایجاد نموده یا آن ها را به همان منبع تغذیه دوربین های مداربسته متصل کنید. چنانچه به علت صنعتی بودن و وجود مخاطرات در محیط امکان حضور انسان در آن محدوده وجود نداشته باشید به سادگی می توانید دوربین مداربسته را جایگزین افراد نموده و محدوده مورد نظر خود را تحت نظارت قرار دهید.

قابلیت صدای دو طرفه در این دوربین ها سبب شده تا از این دوربین های مداربسته در کنفرانس ها و ارتباطات راه دور استفاده کنید. افرادی که در صنایع غذایی و تولیدی فعالیت میکنند نیز ممکن است به دلیل قابلیت اطمینان دوربین در دمای شدید، این گزینه را انتخاب کنند. بهترین تلویزیون مناسب دوربین مداربسته، تلوزیونی است که قابلیت وصل شدن به انواع سیمهای ورودی و خروجی اتصال را داشته باشد. مساله دیگری که باید به آن در هنگام انتخاب تلویزیون مناسب دوربین مداربسته توجه داشته باشید، مناسب بودن قیمت آن است. دوربین مداربسته ارزان قیمت به احتمال زیاد نشان می دهد که دوربین مداربسته از کیفیت و کارایی چندان بالایی برخوردار نیست. یک دوربین مداربسته گنبدی نام خود را از محفظه گنبدی شکل که دوربین در آن قرار دارد گرفته است. همانطور که از نام آن پیداست، این دوربینها برای عملکرد بهینه در شرایط سیاه و سفید طراحی شده اند. به همین جهت پارند سیستم دارای رزومه درخشانی از اعتماد و تاییدیه سازمان ها دولتی و غیردولتی در زمینه طراحی و اجرای سیستم های نظارتی و حفاظتی است. هر زمان احساس کردید که برای تأمین امنیت احتیاج به نصب دوربین مخفی در منزل دارید، کافی است به شرکتها یا نمایندگیهای فعال در این زمینه مراجعه کرده یا از طریق سایت سنجاق شماره نصاب دوربین مداربسته را تهیه کرده و با آن متخصص تماس بگیرید.

دوربین مدار بسته آنالوگ HD:می توان گفت بزرگ ترین تفاوت این دوربین ها با دوربین های مدار بسته آنالوگ معمولی در رزولوشن و وضوح بالاتر تصاویر ضبط شده می باشد به طوری که شما می توانید به راحتی در تصاویری که این دوربین ارائه می دهد چهره افراد را تشخیص دهید و حتی به عنوان مدرک جرم از آن ها سایت xenoncctv استفاده کنید. به عنوان مثال، یک موزه میتواند دوربین را طوری تنظیم کند که هنگام تشخیص حرکت، در یک نقطه ورود یا خروج خاص قرار گیرد. فیلم ضبط شده از این نوع از انواع دوربین مداربسته میتواند شناسایی غیرقابل انکاری را در صورت ارتکاب جرم ارائه دهد. در صورتی که سوئیچ شبکه دوربین مداربسته دارای قابلیت POE باشند، برای تغذیه دوربین از همان کابلی که بین دوربین و سوئیچ کشیده شده بود میتوان استفاده کرد. نصب دوربین مداربسته تحت شبکه(Ip Camera) یکی از پر طرفدارترین سیستم های نظارت تصویری در دنیاست.

واحد نمایشگر سیستم دوربین مدار بسته شما می تواند از یک صفحه نمایش تک رنگ تا یک مانیتور رنگی HD متغیر باشد. اگر ارائه بی عیب و نقص در صنعت شما مهم است، دوربینهای مدار بسته بی سیم یک گزینه امنیتی عالی هستند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی دوربین مدار بسته در سال های گذشته، اطلاع از این ویژگی ها از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه این دامنه عظیم، انتخاب اینکه کدام دوربین مدار بسته برای تجارت شما مناسب است را دشوار میکند. واضح است اگر دوربینی مناسب در مکانی درست با زاویه دیدی مناسب نیاز ما نصب نشود کارایی اصلی خود را نشان نخواهد داد. با توجه به توضیحات بالا متوجه میشویم که لنزهای بزرگ زاویه دید کمتری دارند.

این مدل از انواع دوربین مداربسته برای به حداقل رساندن زمان نصب ایجاد شده اند. و همینطور عبور سیم از سقف های کاذب، کناف، دوپوش، زیر نما یا زیر زمین سیم کشی را کاملاً از دید مخفی کرد. همانطور که در شکل بالا می بینید، برای نصب دوربین مدار بسته وایرلس، نیازی به کابل کشی وجود ندارد. دوربین مدار بسته عمده دارای قیمت مناسب تری می باشد و خرید از این مراکز می تواند صرفه اقتصادی خوبی به همراه داشته باشد. است. در واقع جایگذاری مناسب دوربین ها با توجه به نیازکاربر، تخصص و تجربه بالایی را می طلبد. هرکس تصویر دوربین جدید را میبیند از خرید یا داشتن دوربین قدیمی منصرف می گردد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار