دوربین مدار بسته آنالوگ

با توجه به کیفیت بالا برای نمایش پلاک خودرو از راه دور، معمولا برای کنترل ترافیک و سایر موارد در نقاط مختلف شهرها این دوربین ها نصب می شوند. این نوع دوربینها معمولا ضد آب هستند و از استاندارد های مقاومتی IP که نشان دهنده مقاومت آنها در برابر عناصر طبیعی است، بهره میبرند. حداکثر کیفیت آنالوگ ها 960H است اما AHD در بدترین حالت قادر است با کیفیت 720P تصویربرداری نماید؛ این مقدار حداقل یک سوم بیشتر از بهترین دوربین آنالوگ می باشد. تفاوت اصلی سیستم HDTVI با سیستم TVL آنالوگ در ضبط اطلاعات آن در یک چیپ دیجیتالی است که اطلاعات پس از کدگذاری برای انتقال آماده می شوند. اگرچه این ارسال ویدیو از طریق وای فای اتفاق میافتد اما از مجموعههای فرستنده میتوان برای تبدیل سیگنالهای آنالوگ استفاده نیز استفاده نمود. 1920 را دارند. با توجه به اختلاف قیمت کم و کیفیت بالای دوربین های مداربسته آنالوگ HD در مقایسه با دوربین های معمولی، این دوربین ها گزینه ی مناسبی برای کاربران خانگی و تجاری به حساب می آید. همچنین برای استفاده از این دوربین ها و ضبط تصاویر نیاز به خرید یک دستگاه DVR نیز خواهید داشت. دوربین مداربسته دام از لحاظ کیفیت و ثبت تصاویر مشکل و محدودیتی ندارد.

NVR به دوربین های مداربسته تحت شبکه وصل می شود که این دوربین ها هم به لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری پیشرفته تر از دوربین های آنالوگ هستند و سایت xenoncctv قیمت بالاتری دارند. دوربین های مدار بسته آنالوگ از طریق سیگنال آنالوگ اطلاعات را ارسال می کنند و کیفیت تصاویر در آنها نسبت به سایر دوربین ها پایین تر است ضبط تصاویر در این دوربین ها به کمک دستگاه DVR و کابل کواکسیال انجام می شود از معایب این دوربین ها می توان به کیفیت پایین تصاویر، حساس بودن به نویز را اشاره کرد علاوه بر آن دوربین های آنالوگ از نظر امنیتی کارایی مناسبی ندارند و در فاصله های طولانی به راحتی قابل هک شدن هستند. معمولا مکان مناسب دوربین مشخصه هایی مانند عدم وجود مانع در برابر دید دوربین جهت تصویر برداری از سوژه مورد نظر، گرفتن حداکثر وسعت تصویر، دور از دسترس عموم بودن و … همکاران ما در بخش فروش دوربین مداربسته دی سی ای کالا می توانند در مورد شرایط خرید و قیمت دوربین مداربسته بی سیم به شما بهترین راهنمایی را ارائه کنند.

در اینجا میتوانید تمام تصاویر ضبط شده توسط دوربینها را مشاهده کنید. طرف دیگر کابل را به مادربرد دستگاه وصل کنید. کنترل از راه دور: دوربینهای PTZ مرسوم میتوانند هم به طور دستی و هم از راه دور برای بررسی اتفاقات مشکوک تنظیم شوند. با ما در این مطلب همراه باشید تا به بررسی قیمت دکل دوربین مداربسته و عوامل تأثیرگذار بر آن بپردازیم. کارشناسان ما با بررسی محیطی که قصد نصب دوربین در آن دارید، بودجه و نیاز شما بهترین نوع دکل دوربین را به شما پیشنهاد می دهند و قیمت حدودی آن را تخمین می زنند. این مورد برای شرایطی که تسلط به محیط دوردست اهمیت داشته باشد، قابل توجه است. با توجه به تنوع دوربین مداربسته در بازار کشور و برندهای مختلف تولیدکننده آن، لازم است پیش از خرید آن اطلاعات کاملی در رابطه محصولِ مورد نظرتان داشته باشید. تا کنون محصولات هایک ویژن در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش رسیده و این شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا، هلند، ایتالیا، روسیه و…

دوربینهای مدار بسته انواع مختلفی دارند که بسته به قابلیتهایشان دارای قیمتهای متفاوتی هستند. هارد دیسک : هیچ یک از دستگاه های سرور، دارای هارد دیسک نیستند و باید جداگانه آن را تهیه کنید. طریقه ی عملکرد آن ها در کاهش نویز دوربین مدار بسته پاناسونیک این گونه است که ابتدا سیگنال دریافتی با ۷۰% وضوح دریافت می شود این سیگنال در هارد دستگاه ضبط می شود بدین ترتیب شما بخش اعظمی از تصویر را بدون نویز خواهید داشت.مرحله ی بعدی مرحله ی بسیار جالبی است که مربوط می شود به چشم نوازی تصویر که در آن دوربین های پاناسونیکی که به تکنیک DVRR مجهز هستند تصویر زیباتری را ارائه می دهند و در کل شما در مشاهده ی تصاویر نقاط تیره و تاری نخواهید داشت و تشخیص تصویر برای شما به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

سپس، این متخصصان قیمت پیشنهادی خود جهت نصب دوربین مدار بسته تهران را برای شما ارسال میکنند. دوربین مداربسته PTZ آنالوگ: این نوع دوربینها از یک سیگنال ویدیویی آنالوگ برای ضبط تصاویر استفاده میکنند و برای اتصال به DVR نیاز به کابل کشی کواکسیال دارند. سیم کشی برای این دوربین ها به این صورت است که می توان به مانند دوربین های آنالوگ برای هر دوربین یک کابل مجزا کشید و همه سیمها را کنار NVR به یک سوئیچ شبکه وصل کرد. هر کدام از موارد فوق دارای خصوصیات ویژه ای هستند و برای اینکه در یک سیستم مداربسته خاص مورد استفاده قرار گیرند، باید به درستی انتخاب شده و در محل مناسب نصب شوند.

بااین مقدمه به سراغ اصل موضوع و عوامل تأثیرگذار بر قیمت دکل دوربین مداربسته می رویم. به چه کیفیتها و ویژگیهایی نیاز دارید؟ (سه مگاپیکسل یا 4k؟ برای نصب به چه چیزهایی احتیاج دارید؟ در نقل و انتقالات عمومی از دوربین های مداربسته برای جلوگیری از حوادثی که ممکن است در اثر از خارج از دید بودن محل بوجود بیاید استفاده می شود. این کیفیت بالا بخاطر استفاده از کابل Cat5 و Cat6 می باشد که دلیل اصلی بالا بودن قیمت دوربین مداربسته IP است. تفاوت قیمت انواع دکل دوربین مدار بسته به چه دلیل است؟ میباشد. برای نصب این نوع دوربینها مشخصا نیاز به کارشناس و متخصص است تا کارایی آن را به حداکثر ممکن برساند. چنانچه بهترین دوربین مداربسته موجود در بازار را خریداری کنید اما نصب آن توسط تکنسین نصب متخصص صورت نگیرد ممکن است پاسخگوی نیاز شما نباشد و تنها هزینه گزافی را به شما تحمیل کند. به این صورت میتوانید در هر دو زمینه تواناییهای خود را بهبود بخشیده و به فردی متخصص و حرفهای در زمینه نصب دوربین مداربسته تبدیل شوید. همچنین دوربین ها را بر اساس شکل ظاهری می توان در گروه های بولت، دام و اسپید دام قرار داد که هر کدام شرایط استفاده خاص خود را دارند.

این دوربینها میتواند به چپ و راست، بالا و پایین حرکت کرده و زوم کنند تا به طور بالقوهای پوشش دهی خوبی برای محوطههای وسیع ایجاد نمایند اما نه به طور همزمان! تفاوت کیفیت تصویر در دوربین­های قدیمی و دوربین­های امروزی به واسطه وجود این فیلتر به خوبی قابل مقایسه است. طول عمر کمتر: بخاطر اینکه این نوع دوربینها دارای اجزای متحرک است (شامل موتور برای چرخش و زوم)، دیر یا زود محکوم به خراب شدن است و نسبت به دوربین با لنز ثابت عمر کمتری دارد. تاخیر: یکی از مشکلاتی که هنگام خرید دوربین PTZ باید به آن توجه کرد این است که بین زمانی که کنترل کننده دوربین دستوری را صادر میکند تا زمانی که دوربین آن را اجرا میکند، مقداری طول (هرچند کم) میکشد. به قابلیت چرخش به اطراف، حرکت به سمت بالا و پایین و بزرگنمایی اشاره میکند. دوربین مدار بسته انواع مختلفی دارد و شرکتهای مختلفی به تولید این محصول میپردازند. در گذشته سیستمهای آنالوگ کیفیت مناسبی نداشتند و کیفیتی در حدود ۰٫۰۳ مگاپیکسل خروجی میدادند اما در سالهای اخیر شرکتهای مختلفی تکنولوژی های جدیدی عرضه نموده اند که در همان بستر آنالوگ کیفیت بالای مگاپیکسلی رد و بدل شود. در خرید دوربین PTZ آنالوگ باید توجه داشت که این دوربین نمیتواند به خودی خود به ارسال تصاویر بپردازد و حتما به یک DVR جهت تبدیل، فشرده سازی و ذخیره سازی تصاویر احتیاج دارد.

در صورتی که برای تامین امنیت محیط مورد نظرتان نیاز به مشاوره و کارشناسی دارید الرت ایران متخصصین خود را به رایگان در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید با دیدی باز پروژه دوربین مدار بسته سیستم دزدگیر و یا سیستم اعلام حریق مناسب فضای خود را انتخاب نمایید.ما از مشاوره جهت نصب تا اجرای کامل پروژه در کنارتان خواهیم بود. در نظر داشته باشید که برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه دی وی آر دارید. به علاوه امکان انتقال تصاویر از طریق کابل RG59 تا حداکثر فاصله 500 متر نیز بهینه شده است. این دستگاه امکان کنترل و ارتباط دیجیتال با شبکه را نیز فراهم میکند. نصب دوربین در منزل و محیط کار به ما کمک میکند که تسلط کامل به مکان مورد نظر خود داشته باشید. کارشناسان این وبسایت با داشتن بیش از ۱۶ سال تجربه درخصوص خدمات نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین مداربسته میتوانند علاوه بر کمک و راهنمایی در این خصوص به راحتی شماره نصاب دوربین مداربسته حرفهای جهت نصب کامل سیستم حفاظتی مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهند. هایک ویژن به کمک این ال ای دی می توانند نور را در قالب های مستطیلی منتشر کنند و این موضوع سبب می شود تا تمام محیط به صورت کاملا یکدست تصویر برداری شود.

بنابراین پیش از این که بخواهید بر اساس قیمت آن دست به انتخاب بزنید، بهتر است تمامی جوانب امنیتی را بسنجید و کیفیت را در اولویت قرار دهید. نیاز است تا برای هر یک از سیستم ها تنظیمات را به صورت جداگانه انجام دهید. هنگامی که شما نصب دوربین مداربسته داهوا به دستگاه ضبط کننده ویدئویی را انجام دادید، باید تنظیمات آنها را انجام دهید تا دوربینها شروع به کار کنند. اجازه دهید به طور مختصر شما را با فهرستی از وسایلی که به نوعی با دوربین های مداربسته در ارتباط هستند آشنا کنیم. دریافت داده ها و تصاویر از طریق دوربین مداربسته تحت شبکه، به صورت دیجیتال انجام می پذیرد. به طور معمول، دوربین مداربسته آنالوگ تصاویر ثبت و ضبط شده را به دستگاهی با عنوان DVR (Digital Video Recorder) انتقال می دهد. انواع دوربین های مداربسته از لحاظ تکنولوژی انتقال تصویر به دسته های چون وایرلس ، آنالوگ ، HD و IP یا تحت شبکه تقسیم بندی می شوند. در حال حاضر امکان استفاده از این تکنولوژی با رزولوشن 1، 1.3 و 2 مگاپیکسل ممکن می باشد. اما دکل بالت با تفاوتی که در ظاهر دارد، امکان دید 360 درجه را برای شما فراهم می کند.

دکل های دام باتوجه به امکانات بهتر و طراحی پیچیده تر نسبت به نوع ساده آن گران تر هستند. دید در شب دوربین های مداربسته دام بسیار محدود است. مواردی مانند: نسل اشتباه – دستگاههای اشتباه – مدل خاص – برند نامناسب و مواردی مانند اینها که باید در هنگام انتخاب دوربین مداربسته دید در شب به آن توجه کرد. بسته به این که دکل دوربین را برای کدام اقلیم جغرافیایی سفارش می دهید (مثلا بسته به این که در شهری مرطوب و پرباران زندگی می کنید یا شهری کویری و همواره در معرض آفتاب) رنگ و پوششی که روی دکل دوربین شما قرار می گیرد متفاوت خواهد بود و این امر ئ تعیین قیمت نقش دارد. با نصب دوربین مداربسته بیسیم می توانید هوشمند سازی خانه خود را انجام دهید . بهتر است خرید خود را از فروشگاههای معتبری انجام دهید که به صورت تخصصی به فروش سیستمهای حفاظتی و تجهیزات امنیتی مختلف بپردازند. انواع دوربین ها بر اساس نحوه انتقال تصویر انتقال تصویر در دوربین های مداربسته بر بستر های گوناگون انجام می شود و بر همین اساس به دسته های مختلف تقسیم می شوند. این شخص وظیفه دارد تا سیستم مداربسته را به طور کامل نصب و راه اندازی نموده و در صورت نیاز مشاوره لازم برای نصب و راه اندازی و بازدید از محل نصب دوربین های مداربسته را انجام دهد.

سر گنبدی شکل دکل دام باعث می شود تا دوربین بتواند دامنه وسیع تری را رصد کند. میدان دید وسیع: دوربینهای PTZ برای نظارت بر محوطههای وسیع کاربرد زیادی دارند و معمولا پیشنهاد میشود که همراه با دوربینهای مداربسته با لنز ثابت استفاده شوند تا از ایجاد نقاط کور جلوگیری شود. در سوی مقابل، دوربین های مداربسته Analog، به سبب نداشتن عمق تصویر برداری بالا، پاسخگوی مساحت های وسیع و زیاد نمی باشند. نحوه قرار گیری LED دو نوع است؛ یک نوع به تعداد زیاد ولی اندازه کوچک اطراف لنز دوربین و نوع دیگر تعداد کم با اندازه بزرگ که تفاوت قیمتی چندانی ایجاد نمی کند. مدارس نیز از این ابزار بازرسی استفاده میکنند و به وسیله نرم افزار خاص آنالیز ویدیو بدون اینکه نیاز باشد کسی پشت دوربینها حضور داشته باشد، امنیت عمومی را در اطراف مدرسه تامین میکنند. عامل مهمی که باید در نظر گرفته شود این است که دوربینهای تحت شبکه تصاویر شفافتر و با کیفیت تری تولید میکنند. قابلیت زوم: بیشتر دوربینهای PTZ از زوم اپتیکال پشتیبانی میکنند که برای مشاهده و تصویربرداری اجسامی که در مسافت دور قرار دارند مانند پلاک ماشینها یا صورت افراد، کاربرد فراوانی دارد.

در کشور ما نیز با به وجود آمدنت زیرساخت های مناسب شبکه و همچنین همه گیری استفاده از اینترنت و همچنین قابلیت های قدرتمند تره دوربین های تحت شبکه نسبت به دیگر انواع دوربین های مداربسته باعث شده که خریداران بیشتر به سمت سوی این نوع از دوربین ها کشیده شوند. دوربین مداربسته PTZ PoE: این دوربین میتواند از یک کابل اترنت که به سوییچ PoE متصل میشود برای تامین برق و همچنین اتصال اینترنت، استفاده نماید. به عنوان مثال یک دوربین فیش آی 4K میتواند طوری پیکربندی شود که بتواند اندازه همان دوربین PTZ پوشش دهی ایجاد نماید و اجازه زوم دیجیتال با رزولوشن بالا را نیز بدون ریسک جایگیری اشتباه دوربین میدهد. قیمت بالا: در بسیاری از موارد، یک یا چند دوربین با لنز ثابت (مانند دوربین فیش آی) میتواند پوشش دهی بهتری با هزینه کمتر نسبت به یک دوربین PTZ ایجاد نماید. در نتیجه خرید دوربین مداربسته برای آپارتمان و مجتمع مسکونی و به عنوان یک تسهیلات، همچنین میتواند اعتبار مثبت و مستاجر محور شما را در جامعه تثبیت کند. همچنین برای کارآموزانی که از شهرستان های بزرگ و کوچک می آیند خوابگاه هایی مناسب برای اقامت در طول دوره تدارک دیده شده است. به خاطر مشکلاتی و خطاهایی که احتمالا در زمان کار دچارش میشوند، هزینه نگهداری یک دوربین PTZ در طول زمان میتواند از قیمت اولیه آن نیز بیشتر شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار