مشخصات دوربین مدار بسته تحت شبکه

لازم به ذکر است که خرید دزدگیر اماکن در جلوگیری از وقوع جرم و حفظ امنیت شرکت ها و سایر مکان های حساس مانند فروشگاه ها تاثیر فوق العاده ای سایت xenoncctv دارد. اینکه چه مقدار سرمایه برای خرید دوربین در اختیار داشته و هدف از نصب این دوربین ها چه چیزی است و محل نصب آنها کجاست، همه در انتخاب نوع دوربین تاثیر گذار می باشند. بیشتر بخوانید: دوربین مدار بسته بیسیم (وایرلس) چیست و چه مزایایی دارد؟ انواع دوربین مدار بسته آنالوگ چیست؟ ۱. انواع دوربین مداربسته آنالوگ چیست ؟ براساس قوانین نصب دوربین مداربسته کارمندان از نصب دوربین در اداره باید مطلع باشند. در واقع این دوربین ها جزو نسل جدیدی از دوربین های مداربسته آنالوگ به حساب میآیند. لنز دوربین 3.6 میلیمتر فیکس و 3 مگاپیکسل است. در نتیجه زاویه دید دوربین با لنز ثابت بعد از نصب قابل تغییر نیست. دوربین سی مونت که بسیار به دوربین های مداربسته بولت شباهت دارد با لنز مخصوصی قادر است که فواصل بیش از 40 فوت را رصد نماید. دوربینهای امنیتی سیم کشی شده از کابل ها برای انتقال تصاویر و انجام مراقبت ویدئویی استفاده می کنند اما این سیگنال زمانی تضعیف خواهد شد که دامنه انتقال بیش از ۱۲ متر باشد.

پسر جوان در بازجوییهای اولیه اعتراف کرد: فکر نمیکردم شناسایی شوم و بههمین خاطر بدون پوشش از یک سوپرمارکت با کارت شاکی خرید کردم و همین موضوع باعث شد تا گرفتار شوم. بنابراین در این مقاله در کمال اختصار مهمترین انواع دوربین مداربسته به شما همراهان عزیز وب سایت رهاورد نیرو معرفی خواهد شد. شبکه ارغوان علاوه بر بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه که موجبات اطمینان و اعتماد شما از خرید را میسر می کند، تخفیف های متنوعی را در سایت خود ارائه می کند تا خریدی مطمئن و راحت و مقرون به صرفه ای را تجربه کنید. برای مشاهده لیست بیش از هشتاد دوره آموزشی پردرآمد به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. مشتریان محترمی که بدنبال لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا هستند باید در نظر داشته باشند برای داشتن لیست اصلی و قیمتهای روز دوربین حتما از نمایندگان فروش و یا عاملین فروش شناخته شده که در ابتدا دارای نماد تجارت الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و تجارت بوده و در وحله دوم دارای پروانه کسب معتبر از صنف الکترونیک باشند و همچنین به مدت طولانی در زمینه سیستم های حفاظتی فعالیت داشته و همچنین خوشنامی در بین کسبه را دارا باشد.

دوربین مداربسته که تحت عنوان سیستم نظارت تصویری نیز شناخته میشود، برای شناسایی و جلوگیری از فعالیت سارقان و ثبت تخلفات آنها مورد استفاده قرار میگیرد. برند سامسونگ هم که نیازی به معرفی ندارد و سالهاست در حیطه ساخت محصولات صوتی و تصویری به فعالیت ادامه میدهد در زمینه فروش دوربینهای مداربسته بازار خوبی از آن خود کرده است. هایک ویژن به عنوان به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین های مداربسته در جهان اکنون به کمک ، نمایندگی هایک ویژن خود توانسته محصولات کاربردی و مهم خود را به ایران نیز عرضه کند و این موضوع سبب شده است تا محصولات باکیفیت و فوق العاده این شرکت در دسترس کاربران ایرانی نیز باشد. به طوری که میتوان گفت این تکنولوژی به کار گرفته شده، توانایی پوشش دادن بزرگترین ضعف سیستمات امنیتی را دارد.

آشنایی و شناخت انواع دوربین مدار بسته به شما برای انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم امنیتی برای نصب دوربین مدار بسته کمک خواهد کرد. بعضی از دوربین ها قادرند دید در شب رنگی با کیفیت بالاتر ارائه کنند. در تصویر زیر نمایی از یه فروشگاه رو میبینید که توسط دوربین مداربستهی دید در شب ضبط شده. یکی از مجهز ترین انواع دوربین مدار بسته ، دوربین مداربسته روز و شب از مجهزترین و مدرنترین دوربین های مدار بسته به حساب می آید. در دوره های آموزش دوربین مدار بسته ضمن آموزش تخصصی این فرصت برای شما فراهم شده است تا به صورت عملی و در کارگاه هایی مجهز و نزدیک به محیط واقعی کار و زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای به نصب دوربین پرداخته و با صفر تا صد نکات نصب انواع دوربین آشنا شده و خود را برای ورود به بازار کار آماده نمایید. پس بهتون تبریک می گم شما بعد از مطالعه این مقاله قادر به پاسخ به این سوال هستید ” چه دوربین مداربسته ای بخرم؟ یکی از مزایای مهمی که نصب دوربین مداربسته دارد باعث جلوگیری از سرقت، احساس امنیت و پیشگیری از وقوع جرم میشود علاوه بر این مسائل از دوربین مداربسته برای مانیتور کردن خطوط تولید و کارخانههای بزرگ استفاده میشود که خود باعث راحتی و مدیریت هر چه راحتر میشود.

اپلیکیشنهایی مانند نرمافزار مدیریت تصاویر V380 ، نرمافزار VM Camera و … سوراخ های ایجاد شده بر روی دیوار را با موادی مانند سیلیکون و موم پر کنید. اگر تصمیم دارید که از زاویه به خصوصی تصویربرداری کنید و نیازی به چرخش دوربین نمی بینید، دوربین های بولت گزینه ی مناسبی برای خرید دوربین مدار بسته شما محسوب می شوند. دوربین های مداربسته امروزی با قابلیت هایی نظیر وصل شدن به شبکه می توانند برای شما این امکان را فراهم آورند که با استفاده اینترنت محل زندگی خود را از راه دور نیز تحت نظر داشته باشید. با تولید شدن انواع دوربین مداربسته آنالوگ بولت متوجه تفاوت آنها از نظر مقاومت در برابر رطوبت و غبار میشویم.

داشتن پایه در این دوربینها یک نقطه ضعف در برابر دزدیده شدن محسوب میشود. مشکل دیگهی دوربینهای مداربستهی بیسیم برد پایین ارسال اطلاعات این دوربینها در مقایسه با دوربینهای با سیمه. این دوربین مداربسته با نام IP نیز شناخته می شود که برخی از آن ها کیفیت تصویر تا 20 مگا پیکسل را ساپورت می کند. در اکثر مواقع جنس بدنه دوربین بالت یا همان بولت از فلز است. دوربین های مدار بسته دام در اکثر کسب و کارها نصب می شوند. چون سیستم این دوربین ضد آب نیست و این قابلیت را ندارد که در فضای باز استفاده شود . این نوع از دوربین ها عموماً برای مکان های حساسی چون بانک ها مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین بولت در یک زاویه خاص قرار می گیرد و قدرت چرخش ندارد. ولی ویژگی های دید در شب آن با کمک (مادون قرمز) و تصویر برداری از فواصل طولانی، از دوربین مدار بسته بولت دوربینی ممتاز ساخته است.ضمناً برای دوربین مداربسته بولت پوشش مخصوصی وجود دارد که از دوربین مدار بسته شما از گرد و غبار، بارش و نزولات آسمانی و… در بخش زیر ما برای شما برد دید در شب هر دوربین را معرفی میکنیم.

مهمترین بخش یک دوربین مداربسته چیپ تصویر آن است. اگر قصد خرید یک پک دوربین مدار بسته خانگی ارزان قیمت و با کیفیت دارید قطعا دوربین مداربسته داهوا می تواند بهترین انتخاب های شما باشد . برای مثال اگر قصد دارید تا در طلافروشی خود از بهترین مدل های دوربین مداربسته استفاده کنید، بهتر است که دوربینی را در اولویت های خود قرار دهید تا رزولوشن بالایی را داشته باشد. حال اگر شما قصد داشته باشید تصاویر ضبط شده را مشاهده کنید؛ باید از یک مبدل استفاده کنید. در گام بعد دوربین برای ارسال تصاویر به دستگاه ذخیره ساز نیاز به یک مبدل دارد که سیگنال دیجیتالی سنسور تصویر را به سیگنال آنالوگ تبدیل کند که این سیگنال میتواند مطابق با NTSC/PAL باشد. سریال یاغی توسط محمد کارت کاردانی شده است و توانسته با این سریال گام مهمی را در سریال سازی بردارد .

داهوا توانسته دوربین مداربسته با رزولوشن ۴ مگاپیکسل و شاید در آینده رزولوشن ۴ یا ۸ مگاپیکسل را ارائه دهد. در حالی که دوربین های مداربسته آنالوگ به دلیل محدودیتی که استانداردهای PAL/ NTSC اعمال کرده اند، نهایتا در وضوح تصویر 4/0 مگاپیکسل در 4CIF گیر کرده اند، مصرف کننده ها به دلیل رشد روزافزون تکنولوژی در این خصوص هر روز شاهد وضوح بالاتری در تصاویر دوربین های مداربسته دیجیتال، نمایشگرهای کامپیوتری و تلویزیون ها هستند که این خود باعث رشد تقاضا جهت بهبود کیفیت نظارت تصویری شده است و دوربین های مداربسته شبکه توانسته اند به این تقاضا جامه عمل بپوشانند.

دوربین مدار بسته به دلیل اهمیت و کاربرد فراوان با قابلیت های بی نظیری به بازار عرضه شده اند، ویژگی هایی نظیر دید در شب، ضبط صدا، قابلیت های چرخش، قابلیت های بزرگنمایی اپتیکال، نوع سیگنال آنالوگ و نوع دوربین که از جمله مهم ترین ویژگی های انواع دوربین مدار بسته محسوب می گردند. علاوه بر این کیفیت دید در شب، نوع و کمیت LED نیز بر قیمت سیستم نظارت تاثیرگذار است. هرچه CCD نسبت به سنسور بزرگتر باشد، نور بیشتری می تواند پردازش کند و تصویر با کیفیت بیشتری نیز می تواند تولید کند. دوربین های مدار بسته مموری خور را می توان بصورتی تنظیم کرد که فقط در موقع تردد افراد و وجود حرکت ( Motion Detection ) فیلم ها را ذخیره کند.

سارقین با دیدن دوربین مداربسته از سرقت دست کشیده و دیگر به دزدی فکر نخواهند کرد. UTC، مخفف عبارت انگلیسی “Up The Coax” است؛ با استفاده از این قابلیت می توان به راحتی از طریق یک کابل، به منوی تنظیمات دوربین های مدار بسته تحت شبکه و آنالوگ دست پیدا کرد. آقای محمدی دست از پا درازتر برمیگرده خونه و منتظر آشنای همسایشون میمونه که شاید اون بیاد و ابهامات رو برطرف کنه. اولین گزینه تمایز این دوربینها با هم قیمت آنهاست که پارامتری تاثیرگذار در خرید بسیاری از افراد به شمار میرود. هم اکنون انواع دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن، هایلوک، داهوا و دوربین مداربسته تیاندی دارای قابلیت IP67 هستند.

در حالت کلی و به زبان ساده دوربین بخشی از یک سیستم مداربسته است که از طریق کابل تصاویر را به جز دیگر انتقال می دهد. فلشی که به سمت بالا و پایین است، برای تبدیل حالت دوربین مدار بسته از آنالوگ به AHD به کار می رود. این دوربین ها دارای رزولوشن در حداقل ترین حالت ممکن هستند؛ که در دسته بندی دوربینهای امروزی قرار میگیرند. چنانچه نیاز به دریافت راهنمایی و مشاوره بیشتری داشته باشید می توانید با مرکز دوربین مداربسته ایران تماس حاصل نمایید. هم چنین می توانید در زمینه نصب تلفن سانترال ، نصب آیفون تصویری ، نصب جک برقی و نصب کرکره برقی با ما تماس بگیرید. فراهم کردن قابلیت انتقال تصویر، صدا، دیتا به شکل هم زمان بر روی کابل کواکسیال از مزیتهای شرکت داهوا است.

همواره در نظر داشته باشید در کنار کابلی که جهت مانیتور تصاویر اجرا می شود بستری هم برای ارتباط ابزار کنترل دستگاه مثلا موس دستگاه را فراهم نمایید تا اوپراتور بتواند از آن استفاده کند. ارائه دادن کیفیت FULL HD با قیمت مناسب سبب شده تا این تکنولوژی مخاطب را به خود جذب کند. فروشگاه اینترنتی رادیس بیشتر تکنولوژی AHD را به خاطر کیفیت و قیمت مناسبش نسبت به CVI و TVI معرفی مینماید. این کد گذاری سبب میشود تا تصاویر ضبط شده با رزولوشن بیشتر و بالاتر به DVR منتقل شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید. این دوربینها برای نصب روی دیوار تهیه و تولید شدهاند. آموزش نصب یک دوربین مداربسته که توسط یک نصب کننده در منزل انجام گرفته است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار