دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل برند ایرانی پرکسیس پارندسیستم | xenoncctv

یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. از جمله برندهای معروف در چین و جهان برند تیاندی هست که در سال 2004 شروع به‌کار کرده است.

  • متاسفانه به دلیل کمبود امکانات و نبود دانش پیشرفته الکترونیک در کشور و همچنین نیاز به تکنولوژی و تجهیزات به روز برای ساخت بردها و آی سی های مناسبِ سیستم های نظارت تصویری، امکان ساخت 100درصد قطعات در داخل کشور فراهم نیست.
  • دوربین مداربسته گاردین دارای انواع دوربین های Guardian تحت شبکه و AHD دوربین های آنالوگ Guardian می باشند.
  • این دوربین ها قابلیت ضبط صدا ندارد اما قابلیت دید در شب را دارا هستند، که تا 25 متر در شب یا نور کم تصاویری واضح و شفاف را ارائه می‌دهد.
  • برخی از نصابان دوربین مداربسته هم با توجه به این ضعف در جامعه، سعی می‌کنند که به طریق مختلفی، از این بی‌اطلاعی مردم عادی، رقم‌های بالایی را دریافت کنند.
Honeywell یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته در جهان در لیست است. دوربین مداربسته بوش یکی از محصولات بسیار محبوب برند آلمانی بوش است. برند بوش در حال حاضر به یکی از برندهای پیشرو و محبوب در زمینه تولید تجهیزات نظارت تصویری، لوازم خانگی و تجهیزات نظارت تصویری از جمله دوربین مداربسته است. دوربین های مداربسته که توسط برند بوش تولید و عرضه شده اند جدیدترین فناوری ها و راهکارها را در اختیار شما قرار می دهند تا به این شکل حداکثر میزان امنیت و بالاترین کیفیت تصویر را در اختیار داشته باشید. امروزه برندهای برتر دوربین مدار بسته اقدام به تولید و عرضه دوربین‌هایی می‌کنند که پاسخ‌گوی نیازهای کاری شرکت‌ها و کاربران خانگی است.

دوربین مداربسته شبکه IP

مجله خبری دوربین مداربسته زنون هایک ویژن از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و خوشبختانه اغلب مدل های آن در ایران موجود است. مشتریان محترم به راحتی می توانند این محصولات را با قیمت رسمی که از طرف شرکت اصلی اعلام می شود، از نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران خریداری نمایند. برای مشاهده جدیدترین محصولات هوشمند، از وبسایت رسمی هایک ویژن دیدن نمایید. شرکت هایک ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است. برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد. برند سامسونگ در دسامبر سال 2014 توسط شرکت هانوها خریداری شد و بعد از آن این شرکت توانست دوربین های مداربسته خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند.

اگر دوربین با کیفیت پایین یا امکانات ضعیف را در مکان حساسی قرار دهید، درست مثل این است که هیچ دوربینی در محل نصب نکرده‌اید، زیرا تصاویر مطلوبی دریافت نمی‌کنید. زمانی یک دوربین، بهترین برند دوربین مداربسته است که بتواند تمامی فضاها را پوشش دهد. یک برند دوربین مداربسته یا یک مارک دوربین مدار بسته باید نامی باشد که برای یک سری از محصولات در ایران و یا کشوری دیگری مطابق با قوانین ثبت شده باشد.

دوربین مداربسته برند هایلوک

خصوصیت بعدی این دو برند مقرون به صرفه بودن آنهاست که همین موضوع می تواند جایگاه آنها را روز به روز در بازار دوربین مداربسته ارتقاء دهد. به این ترتیب این دو برند جدید به زودی در لیست پر فروش ترین برند دوربین مداربسته قرار خواهند گرفت. در این مقاله ابتدا معیارهای مهم برای انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته را بررسی کردیم و بعد از آن به معرفی برندهای برتر دوربین مدابسته مانند هایک ویژن، هایلوک، سامسونگ،… پرداختیم و ویژگی ها و مزایا برندها را بیان کردیم. نظرات خود را در خصوص این برندها و تجریات خود را در زمان استفاده از دوربین مداربسته های مختلف از طریق کامنت با ما درمیان بگذارید. برند داهوا همزمان با برند هایک ویژن در سال 2001 در چین شروع به کار کرد.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار