دوربین مدار بسته خرید و قیمت دوربین مداربسته CCTV | xenoncctv

بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است. دوربین مداربسته پلاک خوان یا سیستم های ANPR قادرند تا با تشخیص پلاک خودرو ها به راحتی شخص خاطی را شناسایی کنند. هدف از نصب این دوربین ها کنترل تردد، کنترل ترافیک و جرایمی مانند سرعت بالا یا پارک ممنوع است. بعلاوه نوع دیگری از دستگاه تحت عنوان دستگاه هیبریدی یا xvr در بازار موجود است که توان پشتیبانی از انواع دوربین مداربسته را دارد. دوربین مداربسته اسپید دام معمولا در فضاهای وسیع و بیرونی مانند چهارراه‌ها، میادین شهرها، پارکینگ‌ها، سالن‌های ورزشی، استادیوم‌ها و… نصب می‌شود و دارای تکنولوژی‌های خاصی مانند ردگیری، دنبال کردن سوژه، تشخیص حرکت و… می‌باشد.

دوربین بالت دید در شب رنگی داهوا DAHUA 1239TLMP LED

از دیدگاه ها و منظر های گوناگون آشنا کرده و توضیح می دهیم که هریک از ویژگی های دوربین مداربسته می تواند در نحوه ی قیمت دوربین های نظارتی و امنیتی تاثیر داشته باشد. شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مدار بسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه دی لینک مدل DCS-4603

همچنین برخی كارفرماها برای مجله خبری دوربین مداربسته زنون بر كاركنان خود از این دوربین‌ها بهره‌مند می‌شوند. دوربین مداربسته بی سیم دارای چندین مزیت نسبت به سیستم های امنیتی سیمی سنتی است. نصب آن‌ها آسان‌تر است، نیاز به نگهداری کمتری دارند و ظاهری دقیق‌تر و مرتب‌تر ارائه می‌دهند.

  • مجهز به ویژگی Motion Detector است که سبب می شود دوربین زمانی روشن شود که حرکتی را تشخیص می دهد.
  • وقتی شما نیاز دارید تعداد دوربین مدار بسته بیشتری اضافه کنید، توصیه می شود که از سیستم های ip استفاده کنید زیرا به شما این امکان را می دهد تا به‌ آسانی دوربین های بی سیم یا باسیم را بدون هیچ تغییر یا بروزرسانی اضافه کنید.
  • از این نظر دوربین ها به دو دسته داخلی (ایندور یا Indoor) و خارجی (اوتدور یا Outdoor) تقسیم می‌شوند.
  • امتیاز دیگری که برخی از دوربین‌های مداربسته در اختیار ما قرار می دهند، قابلیت تشخیص چهره است، به این معنی که دوربین قادر است چهره‌های جدید و چهره‌های آشنا را تشخیص دهد.
  • این نوع تجهیزات با اتصال دوربین آنالوگ به یک ضبط کننده ویدیویی از طریق کابل های انتقال کار می کند.

دوربین مداربسته آی پی تحت شبکه در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شود و دارای کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند و قاعدتا قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه از قیمت دوربین مداربسته آنالوگ بالاتر است. اتصال این دوربین ها از طریق کابل شبکه می باشد و در برخی مدل های این دوربین ها امکان انتقال همزمان صدا و تصویر وجود دارد. تصاویر دوربین های مداربسته آی پی را می توانید در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت به صورت زنده مشاهده کنید. این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید. برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید.

http://computermagazine.ir

دوربین‌های مداربسته ویژگی‌هایی دارند كه منجر می‌شود تا قشر وسیعی امروزه اقدام به تهیه چنین ابزاری كنند. قیمت دوربین مدار بسته که به صورت چرخشی هستند نسبت به سایر مدل ها گران تر است. این دوربین‌ها معمولاً به منظور نظارت و پیگیری رفت و آمد در هر مكانی كه مدنظر است نصب می‌شوند. امروزه با وجود انواع دوربین مداربسته، كاربردهای متعددی نیز برای مانیتورینگ رفت و آمد پیدا كرده‌اند. با وجود فناوری HDTVI با كیفیت و ارزان قیمت، حتی افراد در مناطق مسكونی رو به استفاده از چنین ابزاری آورده‌اند تا ضریب امنیتی محل خود را بالاتر ببرند. با تمام ویژگی هایی که عنوان شد باید میزان بودجه ای که برای خرید دوربین مداربسته در نظر داشته باشید و سپس بسنجید کدام ویژگی ها برای شما مهم و با بودجه شما سازگار است را در نظر بگیرید.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2643G0-IZS

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار