بهترین دوربین مدار بسته خانگی معرفی بهترین دوربین مداربسته خانگی آقای دوربین | xenoncctv

به طور کلی برای انتخاب بهترین مکان نصب دوربین مداربسته فضای باز، درب ورودی ساختمان و یا منزل، درب های پشتی و پنجره ها انتخاب های مناسبی هستند. یونی ویو به واسطه تولید دوربین هایی با ویژگی های جستجوی هوشمند ،پشتیبانی از +PoE ،تکنولوژی فشرده سازی U-Code ،Starlight ، PlUG & Play توانست سهم زیادی را در تولید دوربین های آی پی و البته فروش آنها در سطح جهان بدست آورد . این شرکت با عدم تولید دوربین های توربو اچ دی بخشی از بازار را به رقبای خود واگذار کرده . قیمت بالای محصولات این شرکت نیز بعث شده است تا این شرکت پس از هایک ویژن و داهوا در رده سوم این صنعت جا خوش کند..

بهترین دوربین مدار بسته خانگی

انتقال تصویر در معنای واقعی، دیدن تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی هر وسیله دیگری به جزء دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR می باشد که این انتقال هم بدون در اختیار داشتن اینترنت و هم با داشتن اینترنت امکان پذیر خواهد بود. در تمام مکان های مجاز که دوربین مدار بسته در آن نصب می شود، بنابر قانون باید نصب و راه اندازی برچسب یا تابلو، برای همه افراد اطلاع رسانی صورت گیرد. در شکل زیر نمونه ای از تابلوی اعلام نظارت توسط دوربین مداربسته را می بینید. و با توجه به هزینه‌ای که شما می‌پردازید دوربین بهتری را خریداری می‌کنید.

http://computermagazine.ir

بنابراین باید از کابل های و لوازم مطمئن و با کیفیت، و همچنین تکنسین های ماهر در نصب دوربین مداربسته آنالوگ کمک بگیرید. برند های زیادی برای دوربین مداربسته برای خانه وجود دارد که با قابلیت های پرکاربرد و قیمت مناسب در بازار به فروش می رسند. همچنین با خرید دوربین مداربسته با دید در شب رنگی میتوانید تصایر رنگی را نیز در شب ثبت کنید. لورکس متخصص دوربین‌های امنیتی با کیفیت حرفه‌ای برای استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی است. دوربین‌های ضد آب و گرد و غبار فضای بیرون این شرکت، دارای وضوح 4K و توانایی فیلمبرداری کامل دید در شب هستند. به هر حال این شرکت توانسته است با کیفیت و میزان فروش بالای دوربین مداربسته خود که مدیون بازار یابان حرفه ای این شرکت است رتبه دوم را در این حوزه در اختیار بگیرد.

  • رزولوشن دوربین های مداربسته در انواع مختلف 1، 2، 3، 4، 5 و 8 مگاپیکسل می باشد که مسلما هر چه کیفیت تصاویر بیشتر باشد دوربین دارای هزینه ای بالاتر خواهد بود.
  • اما اگر فاصله پشت بام شما با پشت بام ساختمان های مجاور کم است، بهتر است در صدد نصب دوربین مداربسته در پشت بام منزل خود برآیید.
  • مالکان می‌توانند بین نداشتن فضای ذخیره‌سازی ابری (ویدئوی زنده و فقط 3 ساعت کلیپ)، ذخیره‌سازی طولانی‌تر رویداد (مانند دوربین‌های هوشمند معمولی) انتخاب کنند.
  • داهوا برای اولین بار موفق به تولید دی وی ار ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید.
  • شیائومی نیاز به معرفی ندارد و درزمینهٔ تولید گوشی‌های هوشمند کاملاً شناخته‌شده است.

در حالی که Wyze در حال حاضر گزینه‌های بهتری برای مجله خبری دوربین مداربسته زنون ذخیره‌سازی‌ابری ارائه می‌دهد، دوربین امنیتی داخلی Nest Cam (سیمی) یکی از بهترین دوربین‌ های امنیتی خانه در بازار برای وفاداران Google Assistant است. از جمله برندهای معروف در چین و جهان برند تیاندی هست که در سال 2004 شروع به‌کار کرده است. مهم‌ترین محصولات این برند در بازار داخلی وجود دارد که تحت نمایندگی شرکت فراگستر است. این شرکت به‌عنوان سومین سازنده بزرگ در زمینه سیستم نظارت تصویری در چین، فعالیت خود را از سال 2005 شروع کرده آیت و به عنوان یکی از اولین شرکت‌های تولیدکننده دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته می‌شود. در اینجا می‌توانید لیست بهترین برند دوربین مداربسته در جهان را که بر اساس سهم بازار مرتب شده‌اند، پیدا کنید. اما در صورت پشتیبانی سیستم دوربین های مداربسته، توسط یو پی اس، سیستم های شما این توانایی را دارد که در هنگام قطعی برق تصاویر را ضبط کند و دچار هیچ مشکلی نشود.

دوربین مداربسته داهوا مدل HFW1200TP-A

فعالیت شرکت هگزا بسیار گسترده بوده و تنوع زیادی در محصولات خود دارد. این شرکت از انواع دزدگیر و دوربین‌های امنیتی و ضبط کننده دوربین مداربسته تا کارت کپچر ، سنسور نشت گاز، سیستم اعلان حریق …را تولید می‌کند. این برند تنوع محصول بالای داشته و بهترین دوربین مداربسته برای منزل را تولید می‌کند. وجود سه لنز و امکان ضبط به صورت شبانه روز و 24 ساعته، ویژگی‌هایی هستند که موجب می‌شوند به سراغ دوربین مداربسته AHD-OR-111 به عنوان بهترین دوربین مداربسته برای مغازه رفته و برای حفظ امنیت فروشگاه خود از آن بهره ببرید.

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل Mi Outdoor 1080P TWIN SUN3657 مجموعه 2 عددی به همراه گیت وی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار