خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت با بالاترین کیفیت | xenoncctv

امروزه هایك ویژن در دو دسته كلی پرفروش دوربین‌های خود را در اختیار می‌گذارد. دوربین‌ مدار بسته توربو HD سازگار با سیستم آنالوگ و دستگاه‌های DVR كه قیمت بسیار مناسبی در نسبت با خدماتی كه ارائه می‌دهد، برخوردار است. دوربین C-mount کمی پیشرفته تر از دو نوع دیگر است و دارای یک لنز قابل جدا شدن است که به کاربران خود اجاز می دهد آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهند.

  • مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست است که با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد.
  • همانطور که گفتیم به کارگیری نیروی انسانی از سوی کارفرما دارای هزینه های بالایی می باشد و کارفرما می تواند با تهیه و خرید دوربین های نظارتی و امنیتی به طور نامحسوس از هر مکان و از هر نقطه از دنیا محل کار خود را توسط دوربین پایش نماید.
  • دوربین های روز و شب محدوده دینامیکی گسترده ای برای عملکرد در شرایط مختلف مانند تابش خیره کننده، نور مستقیم خوردشید، انعکاس و نور پس زمینه قویرا در هر زمان دارند.
  • نظارت تصویری تخصص هایك ویژن است و از 2001 میلادی توانسته سهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهد.
  • برند داهوا ، یکی از پرفروش ترین مارک های دوربین مداربسته در دنیا می باشد.
  • تنها با نصب نرم افزار مربوط به دوربین بر روی گوشی همراه خود تصاویر را مشاهده کنید.

مجله خبری دوربین مداربسته زنون مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1400EMP-A – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – دارای میکروفون جهت ضبط صدا -… در هنگام خرید دوربین مداربسته اگر قصد صدا دار کردن سیستم خود را داشته باشید انتخاب دوربین مداربسته صدادار داهوا علاوه بر کیفیت بالا قیمت دوربین مدار بسته را به صورت کلی به صورت کاملا ویژه ای تقلیل می دهد. دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21P با رزولوشن 2 مگاپیکسل با برد دید در شب 20 متر است. این دوربین یکی از محصولات سری کوپر داهواست که به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب 2 مگاپیکسل، جزو یکی از پرفروشترین مدل های داهوا بشمار می رود. این نوع دوربین ها نسل اولیه دوربین های مداربسته هستند که برای انتقال تصاویر از امواج آنالوگ استفاده می کنند. نسبت به انواع دیجیتال کیفیت تصویر پایینی دارند و رزولوشن تصاویر آنها بر اساس تی وی لاین سنجیده می شود.

دوربین مداربسته لامپی مدل FV-A3608D-1080PH-L

تایید کتبی یکی از عضوهای مجمع یا هیئت مدیره ساختمان الزامی است اما اگر مجمع ساختمان این موضوع را تایید کند نظر آن بر نظر مفرد ساکنان از ارجعیت بیشتری برخوردار خواهد بود . اگر هر یک از اعضای ساختمان بخواهند با مخالفت خود مانع نصب دوربین شوند، هیئت مدیره می تواند با دریافت مجوز کتبی نصب دوربین را انجام دهد. دوربین مداربسته پلاک خوان دارای رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی هستند و با اتصال به نرم افزار پلاک خوان قادرند پلاک اتومبیل هایی که از آن نقطه تردد می کنند را ثبت کنند. هر چقدر رزولوشن تصویر آن ها بالاتر باشد، برد دوربین پلاک خوان نیز بیشتر می شود و قادر است از فاصله ی بیشتری پلاک ها را ثبت نماید. یکی از دوربین های پلاک خوان محبوب در بازار دوربین پلاک خوان مدل AT است. دوربین مداربسته از جمله ابزار بسیار کاربردی است که کمبود آن وقتی احساس میشود که حادثه ای رخ می دهد، امنیتی به خطر می افتد یا منافعی از دست می رود.

دوربین مداربسته بیسیم

ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید. اگر هدفتان گرفتن دزد باشد، وجود برخی ویژگی‌ها (یعنی قابلیت تشخیص چهره، شماره پلاک، زاویه دید گسترده، کیفیت تصویر 1080p hd، دید در شب و زوم بالا) در دوربین امنیتی مورد نظر شما ضروری است. از سوی دیگر، اگر تنها دوربینی با امنیت پایه برای نظارت بر اتفاقات منزل یا محل کارتان می‌خواهید، خرید یک دوربین ساده مانند دوربین مدار بسته ahd نیز کفایت می کند. دوربین های مداربسته بیسیم برای انتقال تصویر و صدا به کابل کشی احتیاج ندارند و انتقال از طریق سیگنال ها و فرکانس های رادیویی صورت می گیرد، حتی کاربر برای اینکه از کابل برق هم استفاده نکند، می تواند از دوربین مداربسته باتری خور استفاده نماید. بنابراین اگر به دنبال نصب سریع، آسان و کم هزینه هستید قطعا دوربین های مداربسته وایرلس گزینه مناسبی برای شماست.

در دستگاه دی وی آر DVR تصاویر دوربین مداربسته یا به صورت دائم و بدون توقف ضبط می شوند یا به صورت تشخیص حرکت که در سیستم دوربین مدار بسته به آن Motion detection می گویند. دوربین مداربسته پینهول یا pinholeاین سری محصولات دوربین های امنیتی دارای ظاهری متفاوتی می باشند و معولا در این سری دوربین مدار بسته فاقد دید در شب می باشد. به طور خلاصه، تکنولوژی Starlight در دوربین های دوربین مدار بسته دوربین را قادر می سازد تا یک تصویر رنگی را در شرایط کم نور در اختیار شما قرار دهد. این به این معنی است که در اوایل شب هنگامی که خورشید شروع به تنظیم یک دوربین مدار بسته Starlight می کند، هنوز یک تصویر رنگی تولید می کند در حالی که دوربین های IR آن مادون قرمز را روشن کرده و تصاویری از دید در شب با نور سفید را تولید می کنند. حتی با نور محیطی بسیار کم (مانند نور از ستارگان) هنوز دوربین کامپوزیت Starlight قادر به تولید یک تصویر رنگی کامل است.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار