انواع دوربین مدار بسته چیست و قیمت انواع دوربین مداربسته خانگی و صنعتی | xenoncctv

همانطور که از نام دوربین مداربسته دید در شب پیداست، آن ها قابلیت فیلمبرداری در شب را دارا هستند و عموما برای مکان های باز که حفظ امنیت در شب برای آن ها اهمیت دارد، مورد استفاده قرار می گیرند. از این نوع دوربین ها معمولا در فضاهای دارای نورکافی بهره می گیرند زیرا دارای دید در شب نیستند. در باکس این سیستم های مداربسته لنز وجود ندارد و امکان نصب لنز از مهم ترین ویژگی های این مدل ها است و می توان لنز ثابت یا وریفوکال را روی آن ها نصب کرد. در شهرها و کشورهای مختلف، دوربین های مداربسته را در بزرگراه ها و خیابان ها نصب می کنند تا بتوانند بر ترافیک موجود در این خیابان ها نظارت داشته و در صورتی که تصادفی رخ دهد امکان اطلاع از آن و کنترل ترافیک وجود داشته باشد.

دوربین اسپیددام

دوربین های کابلی در سیستم های خانگی و پیشرفته مبتنی بر کابل کواکسیال و کابل شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرند. از دوربین های وایرلس تنها در سیستم های کوچک بدون سیم مبتنی بر شبکه بی سیم محلی استفاده می‌شود. وسایل نقلیه مانند خودرو، ماشین، اتوبوس، قطار، هواپیما و مترو از تکان‌ها و لرزش‌های شدیدی برخوردارند، از اینرو استفاده از انواع مدار بسته معمولی در چنین محیط‌هایی امکان‌پذیر و منطقی نمی‌باشد. عدم دسترسی به برق شهری و فضاهای کوچک برای نصب، از دلایل دیگر خاص بودن دوربین‌های مورد استفاده در این وسایل می‌باشند.

http://computermagazine.ir

این دوربین ها از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شود و ضبط و نگهداری تصاویر توسط دستگاه DVR انجام می شود. دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ، تحت شبکه (آی پی) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند. دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مداربسته هستند و نصب آن ها از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و معایب خاص خودشان از جمله نویز پذیری، اختلال در تصویر و … دوربین های آی پی نسل جدید دوربین مدار بسته هستند که امروزه بیشتر بازار را در دست خود گرفته اند ومزایای زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ دارند. با نصب دوربین های آی پی می توانید تصاویر آن را به صورت زنده بر روی موبایل یا کامپیوتر خود در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت مشاهده کنید.

  • همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ایده آل گستر از انواع دوربین مدار بسته پاناسونیک دیدن فرمایید.
  • همانطور که از نام دوربین مداربسته دید در شب پیداست، آن ها قابلیت فیلمبرداری در شب را دارا هستند و عموما برای مکان های باز که حفظ امنیت در شب برای آن ها اهمیت دارد، مورد استفاده قرار می گیرند.
  • این دوربین عالی برای نظارت بر خیابان و جاده در هنگام نزدیک شدن به ساختمان خود است.
  • همچنین می توانید فیلم های دوربین مداربسته را به صورت آفلاین که بر روی حافظه دستگاه ضبط تصاویر ذخیره شده است مشاهده نمایید.
نکته جالب در مورد مجله خبری دوربین مداربسته زنون دوربین امنیتی رایگان این است که می توانید ابتدا آن را بدون خطر از دست دادن پول خود آزمایش کنید. در بیشتر موارد، بهترین نرم افزار به سادگی نرم افزاری است که با دوربین مداربسته های شما کار می کند و تمام عملکردهای مورد نیاز شما را ارائه می دهد. سازگاری اولین نگرانی است، اما شما همچنین می خواهید که با دستگاه شما به خوبی کار کند.

انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد چیست؟

دوربین‌هایی که توسط برندهای ناشناس تولید می‌شوند شاید قیمت بسیار ارزان‌تری داشته باشند اما از نظر کیفیت قابل اطمینان نیستند. استفاده از انواع دوربین مدار بسته یکی از راه‌های کنترل و نظارت بر ورود و خروج افراد و اتفاقات رخ داده در محیط است. بسیاری از افراد تمایل دارند برای حفظ امنیت خانه و محل کار خود از دوربین مدار بسته استفاده کنند البته نظارت با دوربین در امکان عمومی نیز یک اصل مهم است. دامنه استفاده از دوربین مداربسته بسیار زیاد است و به همین دلیل انواع دوربین مدار بسته طراحی شده تا بتواند نیاز همه افراد را پاسخ دهد.

شکل انواع دوربین مداربسته

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار