قیمت دوربین مداربسته با بهترین کیفیت

از آن جایی که بسیاری از دوربین های مداربسته قابلیت تعویض و یا نصب لنز جدید را ندارند، دوربین های صنعتی مورد توجه افراد زیادی واقع شد. در بازار کنونی تنوع برندها موجب ایجاد قیمت های مختلف در بازار شده و انتخاب درست با توجه به اهداف بازار برای مشتریان خود سخت کرده است. بهتر است هنگام نصب در قسمت عمودی یا دیواری برای پوشش سطح وسیع استفاده شود. در این دوربین ها گاها غیر از بدنه، لنز نیز به گونه ای ضد آب طراحی می شود. دوربین های ضد آب همانطور که از نامشان پیداست، در مقابل نفوذ آب و رطوبت مقاوم می باشند. از این دوربینها برای شناسایی چهره افراد در سطح شهر، مراکز آگاهی، بیمارستانها و اکثر مراکز امنیتی استفاده میشود. این دوربینها انتخابی مناسب برای دزدگیر ویلا و مکانهای خارج از شهر هستند که معمولا اکثر اوقات خصوصا در شبهای متوالی خالی از سکنه هستند. علاوهبر این، حفظ امنیت ملی در شرایط حساس و تشخیص چهره افراد در کمترین زمان را میتوان به عنوان یکی از قابلیتهای مهم دوربینهای مداربسته به شمار آورد. به طور کلی میتوان جزئیات و مشخصات زیادی برای دوربینهای حفاظتی مداربسته بیان کرد.

در موادی هم دیده می شود که برای بهینه سازی مصرف انرژی، از نزدیک ترین پریز برق میتوان کار کابل کشی و برق رسانی را انجام داد. مهم ترین ویژگی دوربین های مادون قرمز، قابلیت تشخیص تصاویر در تاریکی می باشد. این قابلیت باعث میشود که این دوربینها کاربردهای متفاوتی داشته باشند. یعنی برخلاف دوربینهای آنالوگ، این دوربینها از همان ابتدای دریافت تصاویر امواج را دیجیتال میکنند. دوربینهای مداربسته با قابلیت تنظیم ارتفاع و دید کامل به همه قسمتهای ساختمان و مکان موردنظر کمک میکنند تا از همه جزئیات محیط اطراف مطلع باشید. دوربین مداربسته بولت قابلیت نصب بر روی دیوار و سقف را دارند و هم برای مکان بسته و هم برای فضای باز استفاده میشوند. این دوربینها که اغلب نوع تحت شبکه آنها در بازار موجود است در محیط های اداری و یا مسکونی کاربرد دارند و بصورت رومیزی استفاده میشوند و در برخی از آنها قابلیت انتقال صدا نیز وجود دارد. هزینه کابل کشی دوربین مدار بسته سیمی بسته به متراژ کابل مورد نیاز و هزینه های جانبی مانند نیاز به نصب داکت و غیره متفاوت است.

با این وجود از نظر قانونی، برند جعلی کلاهبرداری به حساب می آید و از نظر اخلاقی بر خلاف منافع تولید کننده اصلی و همچنین مصرف کنندگان نهائی و همچنین فروشندگانی است که برای گارانتی، جنس مورد نظر بر روی دستشان خواهد ماند و خودشان معمولا باید پاسخگوی مشتریان باشند. سنسور های برند سونی مانند لنزهای سونی کیفیت بسیار خوبی دارند. بسیاری از صنایع از HD Analog بهره می برند. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که دوربین مدار بسته آنالوگ یا Analog Security Camera از ابزارهای امنیتی برای افزایش ضریب ایمنی یک محیط به شمار می رود. این روزها دیگر با یک مدل دوربین مدار بسته سر و کار نداریم و هر کسب و کاری بنا بر نیاز خود مدل خاصی از دوربین های مدار بسته را درخواست خواهد کرد. در سوی دیگر مدیران کسب و کار قرار دارند.

اشاره به این نکته که یک کامپیوتر را باید برای استفاده از این کارت در نظر گرفت. حتی در حضور مه، گردوغبار یا دود نیز میتوان عکس گرفت. به طور کل میتوان گفت که از دوربین های دام در محیط های بسته و سرپوشیده استفاده می شود و این دی حالی است که از دوربین های بولت در محیط های بیرون استفاده می کنند. نام این دوربین ها از شکل نیم دایره پایه ای که دوربین روی آن قرار میگیرد، گرفته شده است. با توجه به اینکه نوع سیستم مدار بسته ای که انتخاب می کنید کدام است میتوانید از انواع مختلف کابل کشی نیز بهره مند شوید.

البته توجه داشته باشید که در این دوربین ها نیز برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه دی وی آر دارید. در این شرایط دوربین مداربسته میتوانند نقش مهمی را ایفا کنند. علاوهبر حفاظت از امنیت ساختمانهای مسکونی یا محل کار، دوربینهای مداربسته نقش کاربردی و مهمی در سیستم مکانهای عمومی، اداره پلیس، نظارت همگانی، شغلها و مکانهای مختلف دارند. در واقع با آشنایی بردهای دوربین های مداربسته مختلف، شما می توانید براحتی حتی قبل از خرید محصول، کیفیت آن را در ذهن خود متجسم کنید و در عمل با دانش خود نسبت به تهیه و انتخاب بهترین گزینه مطلوب خود اقدام نمایید. دوربین مدار بسته در واقع کار جمعآوری اطلاعات محیط اطراف را از طریق مانیتورینگ و ارسال اطلاعات به حافظه ذخیرهسازی انجام میدهد که در صورت لزوم امکان بررسی آنها وجود دارد.

با کمک دوربینهای مداربسته دید در شب از هر نقطهای که باشید میتوانید جزئیات ساختمان را در هر لحظه از شبانه روز چک و سایت xenoncctv بررسی کنید. تا از مشخصات کامل، نقد و بررسی و مقایسه آنها با سایر محصولات دیگر را مشاهده کنید. در هر صورت برای مقایسه و تعیین اصل بودن سنسورهای ادعا شده مورد استفاده در هر دوربین در زمان خرید، می توانید با توجه به پارت نامبر آن ها از لینک های زیر استفاده نمایید. دوربین های مدار بسته با اهداف مختلفی در محل های مختلف با توجه به نیازها و کاربری های متفاوت نصب و راه اندازی می شوند. صرف نظر از قابلیت دید در شب، یا نوع لنز یا نوع امواج به کلیه دوربین های سقفی گنبدی شکل، دوربین دام گفته می شود. نسل جدید دوربینهای مداربسته شامل دوربین سقفی پیشرفته و دوربینهای وایرلس به راحتی و در کمترین زمان قابل جا به جایی و تغییر زاویه دید هستند. هم چنین در دوربین های آنالوگ نسل جدید امکان مشاهده تصاویر دوربین از طریق اتصال مستقیم دوربین به تلویزیون وجود ندارد، چرا که این دوربین ها دیگر از استاندارد های تلویزیونی برای انتقال اطلاعات استفاده نمی کنند. قابلیت های ضد خرابکاری یا استاندارد IK10 در برخی از این مدل ها سبب شما تا دوربین مداربسته مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و ضربات احتمالی داشته باشد.

این نوع از دوربینها قابلیت دید در شب (با استفاده از مادون قرمز) دارند و میتوانند در شرایط نوری بسیار تاریک به راحتی تصویربرداری کنند. برخی از این دوربینها نیز قابلیت زوم و چرخش خودکار را در فواصل زمانی معین دارند. از مزایای دوربین های آی پی می توان به امکان ارسال همزمان تصویر، صدا و برق در بستر شبکه، امکان استفاده بهینه از کابل های ارتباطی، امکان ارتباط بیسیم با امنیت و کیفیت بالا، کیفیت بالای تمام دیجیتال اشاره داشت. برای ضبط تصاویر تنها کافی است از دستگاهی که ارتباط شبکه ای را ایجاد کرده، استفاده کنید. این فیش یک فیش بزرگ فلزی است که انواع متفاوتی دارد. این دوربین ها مشابه دوربین های اسپید دام هستند و دارای قابلیت گردش در جهات مختلف و (معمولاً) زوم کردن در یک زاویه خاص هستند. معمولا چهره سارقین در شب قابل شناسایی نیست و تقریبا پیدا کردن آنها پس از سرقت غیرممکن است. در عصر حاضر و با پیشرفتهای صورت گرفته در حوزه تجهیزات نظارتی، از تجهیزات مختلفی برای فراهم کردن امکان نظارت بر مکانهای مختلف استفاده میشود. شما می توانید این دوربین ها را در اشکال فانتزی و مختلفی خریداری کنید. کیفیت این دوربین ها آنالوگ بوده و استفاده از آن ها به عنوان دوربین تحت شبکه و یا دوربین آنالوگ امکان پذیر می باشد.

دوربین های دو منظوره در حقیقیت دوربین های آنالوگی می باشند که در آن ها پورت خروجی شبکه نیز تعبیه شده است. نحوه نصب دوربین مداربسته، یکی از مهمترین بخشهای دوره آموزش دوربین مداربسته است. اگر صاحب آپارتمان یا مجتمع مسکونی چند واحدی هستید، مهمترین اولویت شما ایمنی مستاجر است. کشورهای مختلف برای نصب دوربین مداربسته مخفی قوانین خاصی دارند بهتر است قبل از نصب دوربین های مخفی از قوانین کشور خود مطلع شوید. دوربین های دام در واقع همان دوربین های گنبدی شکلی می باشند که برای نصب روی سقف طراحی شده اند. با تشخیص دقیق چهره افراد در حین سرقت و پس از آن به راحتی و در کمترین زمان چهره سارق شناسایی میشود. امروزه با افزایش آمار سرقت از منازل بخصوص منازل ویلایی نصب دوربین مداربسته به جهت حفظ امنیت و نظارت بر محل زندگی پیشنهاد کارشناسان حوزه امنیت در سرتاسر دنیا می باشد. دوربینهای مداربسته پیشرفته یا دوربین مداربسته کوچک با داشتن قابلیت ضبط و شنود صدا با بالاترین کیفیت همواره نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت ساختمان و محیط اطراف آن دارند. DNR یا Digital Noise Reduction یک قابلیت دوربین مدار بسته است که به طور دیجیتال نویزهای تصویر را ازبین میبرد. لذا با توجه به نوع محیطی که قرار است پایش دائمی از تمام اتفاقات آن را داشته باشند، انتخاب خواهند شد.

برای مثال فاصله کانونی 2.8، 4، 6 به ترتیب زوایای دید 103، 86 و 54 درجه را به دست می دهند. در لنز های متغیر خودکار می توان از راه دور فاصله کانونی را تغییر داد. فناوری حرارتی این دوربین میتواند در مسافتهای طولانی تا 300 متر دورتر را ببیند. درحال حاضر دوربین های با کیفیت بین 1.3 تا 5 مگاپیکسل به صورت گسترده مورد استفاده قرار میگیرند. به عنوان مثال دوربین ۸ مگاپیکسل. در واقع دوربین دام به معنی دوربین گنبدی شکل بوده و عنوان دوربینهای سقفی نیز درباره آنها بکار میرود. یکی از این انواع، دوربین های مداربسته سقفی هستند که به دلیل نصب در سقف ساختمان با این نام شناخته می شوند. برای امنیت بیشتر ساختمان خود از چه ابزاری استفاده کنیم؟ دوربین های مینیاتوری به دلیل سایز بسیار کوچک، بیشتر به عنوان دوربین مخفی در جاهای خاص مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین های مخفی در انواع پیش ساخته ای نیز ارائه می شوند.

از طرفی نظارت بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت سرعت مجاز، با استفاده از دوربین مدار بسته امکانپذیر شده است. برای جلوگیری از تخلفات مهم استفاده می شود. یکی از قابلیتهای مهم دوربین های مداربسته گردان امکان تعریف کردن تعداد مشخصی preset برای دوربین است. بعضی سیستم های دوربین مدار بسته بصورت پکیج های بیسیم ارائه شده که نصب دوربین مدار بسته را برای مکانهای کوچک بسیار آسان می کند اما در کل پیشنهاد همیشگی ما در نصب دوربین, استفاده از سیستم های کابلی است. در 12 میلیمتر، زاویه دید 30 درجه و محدوده شناسایی 15 متر خواهد بود.

کیفیت تصاویر در این نوع دوربین مداربسته نسبت به دو مورد دیگر معرفی شده، سطح پایین تری دارد و بر اساس تی وی لاین (حداکثر تا ۹۶۰) سنجیده می شود. هر یک از ما سعی می کنیم محیط اطراف خود را با سیستم دوربین مداربسته پوشش دهیم تا بتوانیم اطلاعات دقیق تری از جزییات اتفاقاتی که در محیط می افتد به دست آوریم. دوربین های دو منظوره معمولا در سیستم های مداربسته آنالوگ که نیاز به اتصال یک یا چند دوربین به صورت مستقیم به شبکه دارد، کاربردی است. قابلیت بالای این دستگاه امنیتی آن را به یکی از پرفروشترین محصولات حفاظتی بازار تبدیل کرده است. دوربینهای مداربسته قابلیت ارسال همزمان تصاویر به چند دستگاه را دارند. ارسال تصاویر در دوربین مدار بسته تحت شبکه یا IP، تحت پروتکل های شبکه و به صورت دیجیتال صورت می گیرد. با این قابلیتها دیگر نیازی به حضور فیزیکی در ساختمان و کنترل وضعیت امنیت ساختمان به صورت حضوری را نخواهید داشت. این دوربینها برخلاف باور اکثر افراد علاوهبر ضبط تصاویر محل، قابلیتهای بسیاری دارند که در امنیت ساختمان بسیار تاثیرگذار خواهند بود. اکثر این دوربینها لنزهایی wide با فاصله کانونی کوچک (۳،۶ یا ۴ میلیمتر) دارند.

لنزهای استاندارد دوربین مداربسته میتوانند فاصله ۳۵ تا ۴۰ فوتی را پوشش دهند. این کابل ها می توانند در فاصله های بسیار طولانی تا 1200 متر نیز داده و برق را در قالب یک سیم انتقال دهند که این موضوع برای دوربین های مداربسته هایک ویژن بسیار مهم است و می تواند در سری های آنالوگ بسیار مورد استفاده قرار بگیرد. بهره وری نیروی کار بزرگ ترین دغدغه ای است که امروزه تجارت و صنعت با آن مواجه است . با خرید اینترنتی محصولات از فروشگاه دکاشاپ میتوانید به صورت آنلاین از ارزان ترین قیمت، بیشترین تخفیف و تحویل و ارسالی سریع بهره مند شوید. دوربین های نظارتی باید حداقل دارای وضوح تصویر HD و زاویه باز گسترده ای از 100 درجه باشند تا بیشترین میزان محیط اطراف را برای عکسبرداری پوشش دهند. دوربین مداربسته دام یا گنبدی، بیشترین استفاده را در نظارت و امنیت فضاهای بسته دارد. کاربردهای اصلی و عمده دوربین مدار بسته در سیستمهای حفاظتی و امنیتی است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار