دریچه زیر فن کویل خرید دریچه زیر فن کویل سرین هود با ما تماس بگیرید

شما می توانید مدل های مربوط به این محصولات را به راحتی از وب سایت اینترنتی شرکت تهویه نظری مورد مشاهده و بررسی قرار دهید و از این طریق با توجه به نیاز خود، یکی از مناسب ترین و ایده آل ترین آن را تهیه نمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این تجهیزات، به جدول های عرضه شده در این وب سایت مراجعه کرده و از این طریق بهترین راهنمایی را برای خرید دریچه های فن کویل به دست آورید. در ساخت درب دریچه زیر فن کویل پلاستیکی از انواع درب ها از جمله درب مشبک،خطی و گل سقفی استفاده فراوانی میشود.در این مورد نیز میزان ورود هوای محیط از طریق دریچه زیر فن کویل به محفظه ی داخلی فن کویل،بواسطه ی شیار یا معبر هوا که بر روی درب تعبیه شده بستگی دارد.بعنوان مثال شیارها یا معابر هوای عبوری بر روی دستگاه هایی با توان بالاتر باید بزرگتر از موارد دیگر باشد.

دریچه زیر فن کویل وسط خطی 35 درجه لولادار

استفاده از رنگ کوره‌ای استاتیک موجب ماندگاری رنگ و خاصیت ضد زنگ‌زدگی دریچه فن کویل آلومینیومی شده و تنوع رنگی بالا آن به طراحان داخلی جهت دکور سقف کمک خواهد نمود. نحوه ی باز و بسته شدن این محصولات نیز به شکل لولایی بوده و شما می توانید قفل های زیمنسی را بر روی فریم های این دریچه ها مشاهده کنید. جنس بسیاری از دریچه های فن کویل لولایی از آلومینیوم بوده که می توانید از طول عمر مفید بسیار بالایی برخوردار بوده و عملکرد خوبی را نیز برای شما به ارمغان آورد.

  • به همین دلیل، این دریچه ها در زمانی که فن کویل ها نیاز به تعمیر، تعویض یا رسیدگی دیگری دارند؛ کمک بزرگی محسوب می شوند.
  • به طور کلی قیمت دریچه فن کویل با درب لولایی و قفل زیمنسی بالاتر از قیمت دریچه بازدید فن کویل با درب وزنه ای خواهد بود.
  • دریچه زیر فنکویل پلاستیکی که از جنس ABS ساخته می شود مخصوص مناطقی است که رطوبت هوا در آنجا زیاد است.
  • هنگامی که هواساز در هر ساختمانی نصب شده و شروع به انجام هوارسانی می کند؛ هر از چندگاهی باید به بخش های آن سرکشی کرده و از فعالیت درست فن کویل ها و داکت ها و… مطمئن شد.
در کلیه مکان‌هایی که در آن‌ها فن کویل‌های سقفی استفاده شده باشد به دریچه آن نیاز می باشد . در صنعت تهویه مطبوع، کانال اسپیرال جزو سریعترین و مقرون به صرفه ترین کانالهای فلزی است که هم اکنون درزمینه داکت های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول هم دارای ظاهری شکیل و هم کیفیتی فراتر از انواع دیگر کانالهای هوا می باشد،بطوریکه استفاده ازآن در صنعت تهویه مطبوع به امری اجتناب ناپذیر مبدل شده است. چنانچه خروج هوا از زیر این دستگاه صورت پذیرد، این درب ها باید حتما باید دارای شیار باشند.

همچنین پس از ارسال ابعاد مدنظر مشتری، تولیدکننده با ایجاد قاب اصلی طبق اندازه ارسالی اقدام به ساخت محصول خواهد نمود. درپوش دریچه زیر فن کویل نیز بر اساس طرح و مدل انتخابی در یکی از حالات لولایی یا وزنه‌ای برای مشتری تولید خواهد شد. امکان استفاده از فیلتر صافی هوا در پشت دریچه زیر فن کویل جهت افزایش تمیزی و تهویه هوا نیز وجود دارد. مقاومت بسیار بالای فلز آلومینیوم در برابر حرارت، برودت، رطوبت و خمیدگی موجب استفاده بسیار بالا از این آلیاژ در صنعت ساخت محصولات هوارسانی به ویژه دریچه زیر فن کوئل شده است.

دریچه زیر فن کویل خرید دریچه زیر فن کویل سرین هود با ما تماس بگیرید همانطور که اشاره گردید درب این دریچه دسترسی فن کویل به وسیله‌ی قفل زیمنسی باز و بسته می‌گردد که امنیت بیشتری نسبت دیگر قفل ها خواهد دریچه زیر فن کویل داشت. از جمله خصوصیات این دریچه دسترسی فن کویل جدانشدنِ درب دریچه دسترسی فن کویل از ساختار فریم است و نصاب یا تعمیرکارِ دریچه دسترسی فن کویل با بازکردنِ قفل به راحتی درب دریچه دسترسی فن کویل را باز و پس از تعمیر و بازدید فن کویل مجددا آن را می بندد. در زمان ساخت درب دریچه دسترسی فن کویل به حاشیه درب دریچه دسترسی فن کویل به میزان یک سانت لبه داده می‌گردد که‌این لبه‌ی یک سانتی هم باعث استحکام درب دریچه دسترسی فن کویل می‌گردد و هم باعث جلوگیری از تاب خوردگی و دِفرمه شدنِ ساختارِ درب دریچه دسترسی فن کویل می‌گردد. پس از عملیات رنگ کوره‌ای و خارج کردنِ دریچه دسترسی فن کویل از داخل کوره،برای محافظت از سطوح دریچه دسترسی فن کویل از گزند ضربه و یا خشدار شدنِ سطوح دریچه دسترسی فن کویل از کاورِ مشمایی برای ضربه گیر کردنِ دریچه دسترسی فن کویل استفاده شود تا دریچه دسترسی فن کویل در زمان انتقال به به پروژه و عملیات نصب، دچار آسیب و صدمه نشود. درب دریچه دسترسی فن کویل لولایی ساده بواسطه‌ی یک رشته لولا از یک یا دو طرف(بنا به ابعاد و نوع کاربردِ دریچه دسترسی فن کویل) به فریم دریچه دسترسی فن کویل متصل می‌گردد.

این گونه طول و عرض فریم دریچه زیر فن کویل را احتساب بادخور تعیین میکنیم . حال می توان فریم دریچه زیر فن کویل را برش داد و سپس نسبت به گوشه زنی اضلاع فریم دریچه زیر فن کویل اقدام خواهد شد . با گوشه زنی اضلاع فریم دریچه زیر فن کویل به صورت ۴۵ درجه ، از گونیا بودن فریم دریچه زیر فن کویل مطمین می شویم . ابعاد و سایز دریچه زیر فن کویل به میزان سایز و ظرفیت دستگاه مکنده یا دمنده مربوط است. دریچه زیر فن کویل از دو نوعِ وزنه ای و لولایی تشکیل یافته که انواع دریچه زیر فن کویل لولایی و وزنه ای به انواع متنوعی از قبیل گل سقفی ، گریل دار ، معمولی ، مشبک و خطی تقسیم بندی شده است. اگر هوای برگشت دستگاه فن کویل از طریق کانال هوا تامین شود ساختار درب زیر فن کویل به صورت ساده و بدون هیچ منفذی خواهد بود.

دریچه خطی فن کویلی یا دریچه دسترسی فن کویل خطی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار