لیست قیمت دوربین و دستگاه Ahd سیماران | xenoncctv

اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته دارید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید بهترین انتخاب و به صرفه ترین حالت به پیشنهاد کارشناسان دیاکالا خرید دوربین های مداربسته HDcvi یا HDtvi است. دوربین های مداربسته خورشیدی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته هستند که دارای نصب بسیار آسانی هستند. کاربرد دوربین مداربسته خورشیدی برای مکان هایی است که دسترسی به برق و یا امکان سیم کشی در آن ها وجود ندارد. قیمت دوربین مدار بسته بیسیم به نسب دوربین های دیگر بیشتر است؛ اما قابلیت های مناسبی هم به نسبت قیمت آن ارائه می دهد. دوربین بیسیم به دلیل قابلیت ها، امکانات و ویژگی هایی که به کاربران و مصرف کنندگان می دهد، از محبوبیت زیادی برخوردار است. در ادامه برخی از این ویژگی های مهم دوربین مداربسته بی سیم که باعث افزایش خرید دوربین وایرلس در میان مردم شده است را نام می بریم.

  • البته قیمت دوربین مداربسته در برند های مختلف قیمتی متغیر دارد و قیمت یکسانی نمی توان تعیین کرد .
  • هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.
  • همچنین دوربین های نظارتی و امنیتی می توانند در محیط های آموزشی و تفریحی و همچنین در محیط های نظامی و تاریخی نیز به کار گرفته شود.
  • لنزهای زوم یا موتوردار همان طور که از نام آن پیداست مجهز به موتور هستند.

علاوه بر این، با اتصال سخت به دستگاه ضبط ، می توانید کاملاً به سیستم تکیه کنید. آن‌ها نسبت به دوربین‌های بی‌سیم کمتر رایج هستند، اما می‌توانند گزینه مطمئن‌تر و مطمئن‌تری باشند، مخصوصاً برای مشاغل یا خانه‌هایی که فعالیت زیادی دارند. بنابراین اگر شما فقط 1 یا 2 دوربین ip دارید، نیازی به تهیه nvr نیست، هرچند داشتن آن می تواند بسیار مفید باشد. به‌عنوان مثال بر اساس انعطاف‌پذیری فاصله کانونی (شامل دوربین های با فوکوس ثابت، متغیر دستی و موتورایز PTZ) و یا تفاوت در نوع دیافراگم لنز (ثابت، موتورایز). به هر حال، عمدتاً تعیین نیازها و موارد استفاده به شما در انتخاب نوع دوربین امنیتی مورد نظرتان کمک می‌کند.

پکیج دوربین مداربسته بی سیم FullHD | وای فای WIFI چهار کانال

هر نوع لنز دارای ویژگی هایی است که با سایرین متفاوت است و بسته به کاربرد جایگاه خود را دارند. فاصله کانونی و قابلیت تنظیم فاصله کانونی تعیین می کند که دوربین چه نوع لنزی دارد. فاصله کانونی برحسب میلی متر محاسبه می شد و هر چه میزان فاصله کانونی کمتر باشد میدان دید بزرگتر است. برای دوربین های مدار بسته میدان دید افقی و عمودی است که تحت تاثیر قرار می گیرد، در حالی که در دروبین های معمولی فقط دید افقی است که بیشتر مورد توجه است.

http://computermagazine.ir

فاکتور رسمی مجله خبری دوربین مداربسته زنون مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند. اولین و مهم‌ترین قدمی که باید بردارید، این است که شرکتی قابل‌اعتماد پیدا کنید تا دوربین مداربسته، دستگاه DVR یا NVR، نرم‌افزارهای کاربردی جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر و گوشی موبایل و هر خدمت اضافه‌ای را از آن تهیه کنید. اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید. دوربین Cube با تکنولوژی تحت شبکه و HD در بازار موجود است و به راحتی می توانید آن را در فضاهای داخلی نصب کرده و علاوه بر تصویر محیط، صدا را از طریق میکروفون موجود در آن دریافت کنید.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE78U8T-IT3

با توجه به آنچه گفته شد، دوربین‌های امنیتی داخلی و خارجی می‌توانند در چندین زیر مجموعه دیگر مانند – سیمی، بی‌سیم، باتری‌دار، خورشیدی، برق متناوب و غیره قرار بگیرند. دوربین‌های امنیتی داخلی برای خانه یا محل کار طراحی شده‌اند و می‌توانند برای نظارت بر ورودی‌ها، مانند درها و پنجره‌ها، و همچنین برای نظارت عمومی مناطق نشیمن، راهروها، راه پله‌ها و زیرزمین‌ها استفاده شوند. بسیاری از سیستم های امنیتی خانه شامل یک یا چند دوربین امنیتی داخلی به عنوان بخشی از سیستم کلی هستند. اگر دنبال بهترین مدل هستید در فروشگاه کارپیما انواع سیستم های امنیتی وجود دارد .

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16C0T-IRP

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار