کارشناس پشتیبانی شبکه وظایف کارشناس پشتیبان شبکه خدمات پشتیبانی شبکه خدمات شبکه

چرا که در اکثر موارد، شما می‌توانید از طریق برقراری یک تماس تلفنی با مجموعه‌ای که در حال استفاده از خدمات شبکه آن هستید، مشکل را به صورت ریموت و از راه دور شناسایی و رفع کنید. اجرای این کار یکی از مهم ترین قسمت های پشتیبانی شبکه است، چرا که داشتن اطلاعات نوشته شده و به اصطلاح مستند از شبکه به خصوص در شبکه های بزرگ می تواند کمک زیادی به مدیران شبکه و کارشناسان پشتیبانی در رفع مشکلات و مسائل کند. داشتن اطلاعات شبکه به شکل نوشته می تواند به صاحبان مشاغل آگاهی نسبی از وضعیت شبکه ارائه دهد. پشتیبان شبکه باید قادر به نصب نرم افزار های مورد نیاز و سخت افزار های جدید برای سیستم های کامپیوتری باشد و امور مربوط به انها را انجام دهد. پشتیبان شبکه به معنای گسترده ، با همه مواردی که شبکه رایانه ای سازمان شما را فعال ، سازنده و به روز نگه می دارد ، شامل می شود.

با شتیبانی شبکه می توانید اطمینان داشته باشید که ترافیکی وجود ندارد و شبکه به اندازه کافی پهنا دارد تا همه ترافیک را مدیریت کند. پشتیبانی شبکه همچنین به معنای حمایت از کاربران نهایی است که از تجهیزات استفاده می کنند. هر شبکه از چند سیستم تشکیل شده است و برای ارتباط بین این سیستم ها از تعدادی پروتکل شبکه استفاده شده است. با پیشرفت تکنولوژی در کنار پیشرفت هایی که برای امنیت و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و سرور ها اتفاق افتاد فضای بیشتری نیز برای هکر ها و سودجویان ایجاد شد. امنیت شبکه شامل مجموعه اقداماتی است که برای جلوگیری از حملات داخلی و خارجی و ایجاد امنیت در زمینه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و در لایه های مختلف شبکه صورت میگیرد.

به این منظور پشتیبان شبکه به طور دوره ای با سازمان ها قرارداد می بندد. مشکلات و خدمات سخت‌افزاری شامل کامپیوترها، سرورها، تجهیزات تحت شبکه، ماشین های اداری، تجهیزات امنیتی الکترونیکی. نکته مهمی که در کار پشتیبان شبکه وجود دارد آن است که شما نباید خود را محدود به انجام وظایف خود کنید؛ در صورتی که به دنبال کسب دانش هستید باید در انجام تمامی کارها اندکی خود را در گیر کنید. این بدین معنی است که انجام شرح خدمات پشتیبانی شبکهفردی چند بعدی می‌طلبد که دائما دنبال آموزش و یادگیری نکات جدید باشد.

در ضمن تامین امنیت شبکه با روش های حفاظت و خدمات امنیت شبکه و نصب نرم افزارهای مهم و به روز رسانی آنها، backup گرفتن از فایل ها و سایر موارد دیگر از وظایف افراد فعال در این حوزه است. از ابزارهای نظارت و پشتیبانی شبکه، دسترسی از راه دور به سرورها، دستگاه های شبکه و اشتراک گذاری از فایل ها است. دسترسی از راه دور به متخصصان این امکان را می دهد که سریع تر عیب یابی کرده و اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری را برطرف کنند. همچنین از عملکرد کاربران آگاه شوند و با صرفه جویی در وقت به روند فعالیت های سخت افزاری و ارتقاء نرم افزارها نظارت کرده و مجوز استفاده از تجهیزات جدید و تعویض قطعات را صادر کنند. با بررسی برنامه های کاربردی آن ها را مدیریت و برای نصب مورد تایید قرار دهند.

همچنین با ارسال تیکت و ایمیل هر سوالی داشتید از تیم پشتیبانی ما بپرسید. از طریق شماره تماس ، با ارسال درخواست از طریق فرم تماس ، یا ارتباط از طریق ایمیل درخواست خود را از ما بخواهید. از دانش و خدمات چندین فرد کارشناس و متخصص استفاده می کنید و وابسته به یک شخص خاص نیستید. ـ با ارسال آگهی فرصت شغلی یا رزومه به سایت کارینسو ، مسئولیت حقوقی کامل مضمون آن و بررسی صحت و مطابقت آن با قوانین و یا اخلاق حسنه و عرف اسلامی به عهده شما خواهد بود.

برون سپاری شبکه

اما در حالت کلی می توان گفت در شرکت پارمونت که نصب و پیاده‌ سازی شبکه‌ و همچنین راه اندازی شبکه ‌های درون سازمانی به‌صورت کلی در دو مدل ارائه می شوند. لازم است که تمامی کارشناسان شبکه با یک دیگر نهایت تعامل را داشته باشند. اگر به موقع تصمیمی جدی برای سپردن شبکه خود به یک شرکت معتبر و باسابقه نگیرید ممکن است سرمایه زیادی (اطلاعات، سخت افزار، نرم افزار) از شما دچار ضرر و زیان شود. یک تجارت ، نیازمند سیستمها ، سرورها ، منابع شبکه و اینترنت با سرعت و بازدهی مناسب هست. سرعت و بازدهی معیارهایی نسبی هستند و بر اساس نیاز و بودجه یک تجارت، با کمک تیم پشتیبانی ارزیابی می شوند.

این امر اجرای راه حل های جدید بدون طراحی مجدد سیستم همه را تقریبا غیرممکن می کند. و برقراری ارتباط موثر در سیستم های غیر استاندارد بسیار دشوار است. یک تیم پشتیبانی شبکه استانداردهای طلایی صنعت کامپیوتر را می‌داند و می‌تواند به شما در راه‌اندازی سیستمی که با استانداردها مطابقت دارد کمک کند. آوش نت در کنار خدمات پشتیبانی، آموزش کار با سرویس ها و نرم افزارهای مورد نیاز را هم به شما ارائه خواهد کرد تا مشتریان بتوانند بهترین عملکرد را در زمان پشتیبانی داشته باشند و یا دیگر نیازی به پشتیبانی از طرف هیچ شرکتی نداشته باشند. پس به صرفه تر از لحاظ اقتصادی و زمانی است که فردی را در مجموعه داشته باشند.

آی تی پشتیبان با بهره گیری از کارشناسان با تجربه در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر توانسته است سالیان متمادی با کیفیت به وظیفه خود عمل کند و با جلب رضایت کارفرمایان در مسیر خود با قدرت ادامه دهد. آی تی پشتیبان با دانستن پیچیدگی و اهمیت کار شما، همیشه در کنار شماست. شایان شاطری هستم ، موسس آی تی پشتیبان و 7 سال در زمینه مشاوره ، راه اندازی و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری فعالیت می کنم. از جمله این پارامترها می توانیم به کم یا زیاد شدن تعداد کارمندان و یا اضافه شدن خدمات جدید و متنوع اشاره داشته باشیم. دلیل هر چه باشد، یک اصل ثابت وجود دارد و آن این بوده که بتوان در هر شرایطی با این تغییرات احتمالی کنار آمد و بهترین پاسخ ها را نسبت به آن ها داد. زمانی که این تغییرات به وجود بیایند، روند طراحی شبکه نیز متفاوت خواهد بود.

جزئیات مواردی که در شبکه پشتیبانی می‌کنیم

کارشناس پشتیبانی شبکه وظایف کارشناس پشتیبان شبکه خدمات پشتیبانی شبکه خدمات شبکه درج هر گونه مطالب مخالف عرف و شئونات اسلامی در سایت ممنوع بود و کارینسو حق دارد اطلاعات مزبور را از پشتیبانی از شبکه کامپیوتری سایت حذف نماید. آشنایی اولیه با مباحث بانک‌های اطلاعاتی مثل پیاده‌سازی محاوره‌ها ایده بدی نیست. آشنایی با تکنیک‌هایی که در زمینه پشتیبان‌گیری و بازیابی کاربرد دارند. عیب‌یابی شبکه و برطرف کردن مشکلات با هدف پیشگیری از بروز اختلال در شبکه.

  • پشتیبانی شبکه با نوع آوری و خلاقیت، طرح های جدید را برای افزایش کارایی کسب و کارها ارائه می دهد.
  • (به استثنای اینکه انسان‌ها بی‌نهایت با ارزش تر از رایانه هستند) ما درباره بدن و علم انسان چیزهای زیادی می دانیم، اما چیزهای زیادی هم وجود دارد که نمی دانیم.
  • شرکت شایگان ، ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شما را به همکاری با این شرکت دعوت می کند.
  • پیمانکار پشتیبانی، تخصص تولید و تعمیر سخت افزار کامپیوترها،‌ سرورها، پرینترها و یا تجهیزات شبکه را ندارد، اما با این وجود، با اشراف به نحوه عملکرد آنها، ایرادهای دستگاه را پیدا کرده و برای تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب هماهنگی لازم را انجام می دهد.
  • خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار علاوه بر اینکه باعث می‌شود ارتباط شما پایدار و به روز باشد، از سالم بودن سخت افزار و نرم افزار متصل به شبکه و همچنین سازگاری آنها به منظور افزایش بهره وری اطمینان حاصل می‌کند.

رشد سریع و نفوذ حرفه ای شبکه های کامپیوتری در کلیه مشاغل باعث شده است تا تمامی گروه ها اعم از شرکت ها و سازمان ها جهت حفظ سیستم های کامپیوتری و تجهیزات شبکه خود با مسائل و نگرانی های زیادی مواجه شوند. توانایی و علمی برای حل مسائل خود در زمینه پشتیبانی سیستم های کامپیوتری ندارند و ازسمتی به دلایل مختلف از جمله نیروی کار کم و یا هزینه بالا قادر به استخدام نیروی کار ماهر و ماهر نیستند. این شرکت ها با قراردادهای پشتیبانی بلند مدت و کوتاه مدت در بخش پشتیبانی شبکه می توانند بسیاری از مشکلات شرکت ها را در این زمینه حل کنند. بهره وری از فناوری اگر چه وظیفه دارد کارها را راحت تر کند ولی همیشه به این شکل نیست! شاید شما هم جز آن دسته از اشخاصی باشید که در طول روز زمان بسیاری را صرف رفع ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری می کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار