پایگاه خبری تحلیلی فردا اخبار روز

پایگاه خبری تحلیلی فردا اخبار روز

سریال تکراری افزایش قیمت بلیت هواپیما، اعتراض چند باره نمایندگان مجلس به شرایط اقتصادی، اتمام حجت با طالبان برای حقابه هیرمند، ۲۴ فیلم در سودای سیمرغ و «فضای باز» ضرغامی، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است. صبح امروز (شنبه) رهبر معظم انقلاب اسلامی، سه ساعت از نمایشگاه توانمندی‌های داخلی که در حوزه‌های مختلف در حسینیه امام خمینی (ره) برپا شده بود بازدید کردند. این نمایشگاه به مناسبت شعار سال که سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده بود، برگزار شد. نفت با عنایتی به پیکان هم نباخت/ قطع نوار باخت ذوب آهن با تساوی مقابل مس هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران با ۲ تساوی پیگیری شد.

فیلمی از رنج نامه زلزله خوی / اینجا هرج و مرج است+ عکس های تکان دهنده

قیمت بلیت‌ها برای نخستین بار در تاریخ لیگ به میلیون رسید تا از این پس دیدن فوتبال هم مختص قشر پولدار شود. نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز خود با ماده ۸ گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که به سازوکار‌های تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی اختصاص دارد، موافقت کردند. بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و…

عصبانیت ساپینتو از اشتباه عجیب گلر استقلال سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اشتباه دروازه‌بان تیمش و گلی که آبی‌پوشان خوردند به شدت عصبانی شد. سانسور عجیب حضور بازیکنان پرسپولیس در تمرین +عکس باشگاه پرسپولیس امروز سانسور عجیبی برای تمرین بازیکنان این تیم انجام داد. «آه سرد» و تلاش برای جلوگیری از چرخه خشونت تهران- ایرنا- فیلم «آه سرد»، سوژه‌ای ملتهب که دست روی قتل ناموسی می‌گذارد و تبعاتی را که گریبان بازماندگان می‌گیرد را به ما نشان می‌دهد.

شناسایی ۸۴ بیمار جدید و فوت یک بیمار کرونا در شبانه روز گذشته در کشور از دیروز تا امروز ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۵ نفر از آنها بستری شدند. قطع ده دقیقه ای اینترنت مربوط به آزمایش اینترنت ملی بود؟ وزیر ارتباطات اعلام کرد اختلال شدید اینترنت هفته گذشته ناشی از یک حمله سایبری شدید بود. به گفته زارع‌پور هنوز داخلی یا خارجی بودن منشأ این حمله در دست بررسی است. بزرگترین پارک آبی غرب ایران در کرمانشاه افتتاح شد پارک آبی “پاسارگاد” کرمانشاه به عنوان بزرگترین پارک آبی غرب کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد. اخراج ساپینتو در پی درگیری با یکی از اعضای نیمکت مس کرمان + فیلم در پی درگیری با یکی از نیمکت‌نشینان مس کرمان، سرمربی استقلال در بازی با این تیم از زمین اخراج شد.

سیصد و سی و دومین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. سیصد و سی و سومین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. سیصد و سی و چهارمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. سیصد و سی و پنجمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد. سیصد و سی و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و… در نشست نظارتی امروز مجلس، وزرای نفت و صمت برای پاسخ به پرسش های نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده‌ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف‌های طویل حضور یافتند و سرانجام دو نماینده مشروط از پاسخ‌های اوجی و فاطمی امین قانع شدند. در کنار این سه تن، تورج اصلانی، محمدحسین لطیفی، هادی مقدم دوست، مهرداد خوشبخت، محمدرضا رحمانی، هادی محمدیان، محمد حمزه‌ای، علیرضا معتمدی، علیرضا صمدی، حمید زرگرنژاد، پدرام پورامیری و حسین دوماری فیلمسازان باسابقه حاضر در این دوره از جشنواره هستند که البته شماری از آنها «فیلم دومی» محسوب می‌شوند. بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیو‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و…

استفاده از مطالب و تصاویر این سایت فقط با ذکر نام پیشخوان و درج لینک به این سایت مجاز است. گروه بین‌المللی بحران پیش‌بینی خود را از ۱۰ درگیری محتمل در سطح بین‌المللی در سال ۲۰۲۳ را منتشر کرده است؛ از جنگ در اوکراین و یمن تا درگیری بین ارمنستان و آذربایجان و نزاع ها بر سر تایوان. نرخ سوزاندن شیبا اینو که تا مدتی قبل در کمترین میزان خود قرار داشت، چند روز پیش صعود غیر منتظره‌ای داشته است. اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با ارسال نامه به سران قوا پیشنهاداتی را راجع به مصوبه مولد سازی ارائه داد. دشمنان دچار اشتباه محاسباتی شده اند / آینده معیشت و سفره مردم را بسیار …

خودرو گران شد/ قیمت پراید ۱۱۱ در بازار چند؟

وزارت امور خارجه آذربایجان از کشته شدن رئیس بخش امنیتی سفارت این کشور در تهران در پی حمله مسلحانه به این سفارتخانه خبر داد. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند. روز گذشته، برخی بر اساس برداشتی که از مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داشتند، ادعا کردند که براساس این مصوبه، همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، در حالی که این برداشت بر اساس آنچه از مصوبه منتشر شده خلاف واقع بوده است. یک‌سال پیش در ۱۵ آگوست/اوت، کابل، پایتخت افغانستان از سوی نیروهای طالبان تصرف شد و به این ترتیب نظام «جمهوری اسلامی افغانستان» بعد از حدود Top Trend articles about the global tittles بیست سال فروپاشید. در جریان و به دنبال حضور طالبان در کابل، ده‌ها هزارنفر از جمله مقام‌‌های ارشد دولت، افغانستان را ترک کردند. رسانه‌ها در ایران، از قطعی شدن جدایی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خبر می‌دهند.

  • امیرحسین زارع با نتیجه ۹ بر ۲ حریف مجارستانی خود را شکست داد و راهی دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات بین المللی کشتی آزاد کرواسی شد.
  • طبق وعده وزیر امور اقتصادی و دارائی، قرار بود از 12 بهمن امکان ثبت درخواست مجوز های صنفی در درگاه ملی مجوز ها فراهم شود.
  • مسئولان شهرستان جوین به مناسبت دهه مبارک فجر در گلزار شهدا حضور یافتند و با عطرافشانی مزار شهدا به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.
  • همرمان با گرامیداشت دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی ، آئین میهمانی لاله ها و گلباران مزار مطهر شهدای حرم حضرت شاهچراغ ( ع) همراه با سخنرانی سید محمد صادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روز پنج شنبه 13 بهمن 1401 در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.
  • عصبانیت ساپینتو از اشتباه عجیب گلر استقلال سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اشتباه دروازه‌بان تیمش و گلی که آبی‌پوشان خوردند به شدت عصبانی شد.

افتتاح 29 طرح معدنی و صنایع معدنی‌ در دهه فجر‌ رئیس هیات عامل ایمیدرو از افتتاح 29 طرح معدنی و صنایع معدنی در دهه فجر خبر داد. لیگ برتر فوتسال؛ مس سونگون در آستانه قهرمانی هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال امروز با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد. بانک مرکزی در ادامه پول‌پاشی‌های خود در بازار باز، این هفته نیز ۱۰۵ همت به این بازار تزریق کرد. رستگاری هوادارِ ۱۰ نفره در آبادان تیم هوادار در آبادان بر صنعت نفت غلبه کرد و خود را به جایگاه نهم جدول لیگ برتر رساند. جدول لیگ برتر فوتبال| استقلال مدعی ماند؛ هوادار از قعر فاصله گرفت استقلال فاصله خود با صدر جدول لیگ برتر فوتبال را به ۳ امتیاز کاهش داد تا همچنان مدعی قهرمانی باقی بماند.

تاریخ روابط ایران و امریکا، شماره ۴: در ۱۷۶۵م (۱۱۴۳ شمسی)، نخستین کرسی زبان فارسی در دانشگاه هاروارد شروع به کار کرد

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار