قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | xenoncctv

هر دوربین مداربسته مجموعا دارای یک سری ویژگی ها یا شرایط کار است که معمولا در بخش مشخصات یا کاتالوگ دستگاه به آن اشاره می شود که دمای مناسب برای بهترین عملکرد دوربین نیز در آن ذکر شده است. دمای مناسب برای عملکرد صحیح در انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه با یکدیگر متفاوت است. برخی از دوربین های مداربسته می توانند در رنج های دمایی 55+-10- نیز عملکرد خوبی داشته باشند. برخی حتی می توانند در سرمای سخت و رنج دمایی منفی 30 یا منفی 40 درجه نیز بدون اختلال کار کنند. در حقیقت، برخی از دوربین ها و سیستم های امنیتی می توانند در دماهای بسیار بالاتر و یا بسیار پایین تر از درجه حرارت اعلام شده نیز عملکرد خوبی داشته باشند. دستگاه های ذخیره ساز دروبین مداربسته از تعداد محدودی هارد پشتیبانی می کنند و بعنوان مثال دستگاه DAHUA XVR 5216H نهایتا از دو عدد هارد 8 ترابایتی پشتیبانی می کند.

http://computermagazine.ir

واژه Onvif مخفف Open Network Video Interface Forum (انجمن ارتباط باز ویدئویی شبکه) است. هدف این انجمن ایجاد یک استاندارد جهانی برای ارتباط دوربین های شبکه بدون توجه به تولید کنندگان آنها است. ضرر بعدی و بسیار مهم شما از بین رفتن آرشیو فیلم های دوربین مدار بسته تان است. بعد از گذشت حدود 20 سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در 17 کشور دنیا نماینده دارد. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد.

  • یک هارد با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد.
  • بهتر از آن، آنها به خوبی زیر باران، دود، گرد و غبار یا در یک روز سرد مه آلود در زمستان عکس می گیرند.
  • بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند.
  • در واقع عملیات انتقال تصاویر در دوربین های آی پی در بستر اینترنت صورت می گیرد.
  • دوربین های فیش آی گزینه مناسبی برای کنترل صندوق فروشگاه و نظارت بر کل فضای فروشگاه است.

دوربین های مداربسته، به تنهایی می توانند جلوی بخش زیادی از نا امنی ها را بگیرند. اتصال به WIFI و شبکه اینترنت خانگی از ویژگی بارز دوربین مداربسته بیسیم است. از آن جا که دوربین مارکت بزرگترین مرجع اینترنتی دوربین مداربسته کشور است ما برای همکاران خود اعم از شرکت، فروشگاه، نصاب و تمامی افرادی که در حوزه دوربین مداربسته فعال هستند شرایط ویژه ای در نظر داریم. لذا در صورت تمایل به همکاری با ما فرم مخصوص درخواست همکاری را از منو سایت انتخاب و پر نمایید. دوربین‌های مداربسته مناسب محیط باز، از استانداردهای ضد گرد و غبار و بارندگی برخوردار هستند كه موجب می‌شود تحت هر شرایطی كارایی خود را داشته باشند. دستگاه‌های NVR كه اختصاری از Network Video Recorder است، مختص دوربین مداربسته شبكه IP است.

دوربین دام آی پی

به طور خلاصه، اگر به چیزی نیاز دارید که بتواند با هر چیزی که کسب و کار شما به آن می اندازد کنار بیاید، سرمایه گذاری در دوربین مدار بسته C-mount را در نظر بگیرید. اگر می خواهید از یک منطقه طولانی محافظت کنید، دوربین های مداربسته گلوله ای احتمالا یکی از بهترین گزینه ها هستند. آنها را می توان به صورت تکی یا جفت استفاده کرد و دارای مجموعه ای از ویژگی ها مانند دید در شب، پوشش مقاوم در برابر خرابکاری و مشاهده از راه دور است.

دوربین مدار بسته لامپی مدل v380 FullHD

این مجله خبری دوربین مداربسته زنون به نام دوربین های IP و یا دوربین اینترنتی نیز در بازار معروف است. دوربین مدار بسته تحت شبکه به شما این امکان را می دهد که از طریق اینترنت، به صورت آنلاین تصاویر را دریافت و مشاهده و یا ارسال کنید. به عنوان مثال اگر شما می خواهید محل کار و یا منزل خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید، این دوربین پیشنهاد بسیار خوبی است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار