خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 26 بهمن | xenoncctv

شما برای اینکه با خیال راحت خانه یا محل کار خود را ترک کنید و به مسافت یا هر جای دیگری بروید نیاز به ابزار هوشمند دارید تا امنیت منزل یا فضای مورد نظرتان را تامین کند. کاهش نویز دیجیتال یا DNR همان طور که از اسمش پیداست میزان نویز موجود در تصاویر دوربین مداربسته در نور کم را کاهش می دهد. این نویز درواقع بخاطر تکنولوژی AGC و میزان Gain در دوربین مداربسته بوجود می آید. این تکنولوژی قابلیت عکس برداری و تصویر برداری دوربین مداربسته در نور کم را تقویت می نماید ولی عملا همانطور که شدت نور تصویر را تقویت می کند، نویز را نیز افزایش می دهد. این اشکال به این صورت ایجاد می شود که دوربین مدار بسته میزان باز بودن Iris را برا اساس میانگین نور تصویر محاسبه می کند.

  • پس اگر به دنبال دوربینی با کیفیت از یک برند خاص هستید می توانید به سراغ دوربین های HDCVI داهوا بروید.
  • دوربین را در ارتفاعی نصب نمایید که دسترسی به آن مقدور نباشد و سارقان نتوانند به سیستم دوربین مداربسته شما آسیبی وارد نمایند.
  • شکل ظاهری لنز این دوربین ها به چشم ماهی یا فیش آی شباهت دارد و به همین دلیل نیز نامگذاری شده است.
  • ضمن اینکه برای دریافت مشاوره پیش از خرید دوربین مداربسته ارزان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • کاربرد دوربین مداربسته خورشیدی برای مکان هایی است که دسترسی به برق و یا امکان سیم کشی در آن ها وجود ندارد.

شما میتوانید برای بدست آوردن قیمت دوربین مدار بسته مورد نیاز خود با ما تماس یگیرید. دوربین های مداربسته آنالوگ که اولین نوع از دوربین مداربسته ارزان می باشند دوربین های AHD بوده و وضعیت بهتری دارند. از ویژگی های مثبت این نوع دوربین ها می توان به هزینه های خرید پایین و سهولت در نصب و استفاده و همچنین ارسال زنده دیررس اشاره کرد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ05CM

اما این مسئله کمتر در دوربین های EXIR دیده می شود زیرا ال ای دی های آن به صورت جداگانه از لنز قرار گرفته اند. همچنین برای مثال در مدل هایی مانند DS-2CD2342WD-I سطح کمتری برای اشغال توسط حشرات وجود دارد. اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود. شما می­خواهید گذر افراد از روی دیوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند. برای جلوگیری از این وضعیت و بهره مندی بهتر از دوربین و امکانات آن، پیشنهاد می­شود از قابلیت عبور از خط Line Crossing استفاده کنید. یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد.

دوربین سیم کارتی بولت v380

با توجه به انتخاب هر یک از این حالت ها برای دوربین مداربسته بر طبق زمان مندی مشخص در طول یک شبانه روز ، فضای هارد اشغالی سیستم دوربین مداربسته می تواند متفاوت باشد. در هنگام انتخاب هارد برای سیستم مدار بسته باید به این موضوع دقت داشته باشید که در یک سیستم دوربین مداربسته هارد در یک زمان واحد هم باید اطلاعات را پاک کند و در همان لحظه باید اطلاعات را روی قسمت دیگری از هارد ذخیره نماید. کابل دوربین مداربستههمانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم برای ارسال تصویر دوربین مداربسته به دستگاه دی وی آر DVR از کابل کواکسیال استفاده می شود. یکی از قابلیت های کاربردی که در دستگاه دی وی آر وجود دارد قابلیت انتقال تصویر سیستم مدار بسته می باشد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت. بستر کابل کشی در دوربین مدار بسته تحت شبکه کابل شبکه می باشد که این کابل شبکه با توجه به متراژ کابل کشی و محیط کابل کشی می تواند از نوع UTP یا SFTP باشد.

پس از آن به راحتی می توانید با مجله خبری دوربین مداربسته زنون به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. در پاسخ این سوال باید بگوییم که تعداد دوربین مداربسته به چند آیتم مهم بستگی دارد. اولین نکته در هنگام تهیه و خرید دوربین مدار بسته بودجه ای است که کارفرما جهت تهیه سیستم دوربین مداربسته در نظر گرفته و در صورت لزوم می تواند این بودجه را افزایش دهد. بازبینی تصاویر ضبط ضده دوربین مدار بسته از طریق دستگاه DVRاز امکانات انتقال تصویر دوربین مداربسته می توان به مانیتور تصاویر به صورت زنده و Live اشاره کرد.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار