خرید و فروش انواع دوربین مداربسته بیسیم ، AHD و دزدگیر اماکن | xenoncctv

دوربین‌های Bullet اغلب در فضای باز قرار می‌گیرند، بنابراین پوشش آنها در برابر آب، گردوغبار و خاک مقاوم است. به علاوه این دوربین ها مزایای بسیاری داشته و از مهم ترین مزیت های آن می توان به این موضوع اشاره داشت که احتیاج به کابل کشی برقی نداشته و نیروی برق مورد نیاز خود را از طریق اتصال به سرپیچ لامپ تامین می نمایند. برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند. ضمن اینکه به این نکته توجه کنید که دوربین کیوب ضد آب و گردوغبار نیست و برای کاربری صنعتی استفاده از آن توصیه نمی شود. تیم دوربین استور آماده ی اجرای انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی مختلف اداری ، تجاری ، خانگی و …

انواع دوربین مدار بسته

این وسایل همه از موارد ضروری و مهم دوربین تحت شبکه است که در ابتدا باید مهیا باشد. ولی حداقل از کابل‌کشی‌های اضافی که دوربین آنالوگ استفاده می‌شود، کاملا بی‌نیاز خواهید شد. یک تکنولوژی کاملا پیشرفته که می‌تواند امکانات و ویژگی‌های زیادی را در اختیار شما قرار دهد.

دوربین مدار بسته

مجله خبری دوربین مداربسته زنون مداربسته بی سیم تصور یک سیستم مداربسته بدون سیم و کابل کشی را برای ما تداعی می کند. اما از آنجایی که این دسته از دوربین های مداربسته از ثبات کمتری برخوردار هستند کاربری محدودتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته دارند. این دوربین ها نیز در دو دسته دوربین های بی سیم آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی می شوند. در نوع آنالوگ تبدیل سیگنال های تصویری به سیگنال های رادیویی امکان انتقال فراهم می شود. نوع تحت شبکه دوربین های بی سیم برای انتقال تصویر از تکنولوژی Wifi بهره می گیرند که در نتیجه حجم اطلاعات بیشتری ارسال و با سرعت بالاتر انتقال صورت می گیرد. دوربین صنعتی طبق تصویر برای تصویربرداری در فضای بیرونی یا داخلی مورد استفاده قرار میگیرد.

http://computermagazine.irعملکرد این دوربین بدین صورت است که نور منعکس شده از اجسام مختلف را دریافت و سپس از محیط تصویربرداری می کند. یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در هنگام خرید یک سیستم امنیتی مدار بسته در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی یا هارد است. تمام ضبط کننده‌ ها یا رکوردر ها برای ذخیره سازی فیلم ‌های ضبط‌شده به هارد دیسک نیازمند هستند. دوربین مداربسته کیوب نوعی دوربین رومیزی است که قابل نصب روی دیوار و سقف نیز می باشد. این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است.

  • این تجهیزات، از سیستم آنالوگ، اچ دی و یا تحت شبکه برخوردارند و در انواع ارزان قیمت خانگی، گرانقیمت صنعتی، و یا حرفه‌ای با قابلیت‌های ویژه در بازار عرضه می‌شوند.
  • دوربین چشمی درب دیجیتال رم خور یک چشمی دیجیتال بی سیم قابل نصب بر روی درب آپارتمان و درب ضد سرقت است که امکان مشاهده و ذخیره تصویر جلوی درب را فراهم می‌کند.
  • اما اگر به دنبال یک دوربین مداربسته خوب هستید که کار خود را به‌درستی انجام دهد، این نوع دوربین توانایی بیشتری دارد.
  • در سایر دوربین های مداربسته امکان قرار دادن لنز دیگر بر روی دستگاه وجود نداشته و این قابلیت مختص دوربین های صنعتی می باشد.
  • برای پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته مناسب با نیاز شما، کارشناسان هایپر صنعت فامکو آماده ارائه مشاوره و کارشناسی رایگان به شما همراهان گرامی می باشند.
  • از سوی دیگر، اگر تنها دوربینی با امنیت پایه برای نظارت بر اتفاقات منزل یا محل کارتان می‌خواهید، خرید یک دوربین ساده مانند دوربین مدار بسته ahd نیز کفایت می کند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوربین های مدار بسته به وب سایت اسمارت کو مراجعه فرمایید. هدف ما در هایپر صنعت فامکو فروش بهترین دوربین مداربسته با توجه به نیاز مشتری و صرف معقوق ترین هزینه می باشد. دوربین های دام به دو دسته دوربین های دام IP (تحت شبکه) و دوربین های دام آنالوگ (غیر دیجیتال) تقسیم می شوند.

سگ ها چه میوه هایی می توانند بخورند؟ فهرستی از میوه های خوب و بد برای سگ ها

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار