خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | xenoncctv

دوربین مداربسته یکی از ادواتی است که برای برقراری امنیت و حفاظت مورد استفاده واقع شده و تنوع گسترده ای چه در شکل ظاهری و چه در عملکرد داخلی دارد. از سوی دیگر افزایش تقاضای مردم برای خرید و نصب این محصول در منزل یا محل کار خود، شرکت های مختلف خارجی و داخلی را از سالها پیش بر آن داشته است تا به رقابتی تنگاتنگ برای ارائه محصولات خود در بازار بپردازند. و نسبت به فروش انواع دوربین مدار بسته در مدل های مختلف و با تکنولوژی های داخلی مختلف اقدام نمایند.

  • دوربین مداربسته C-Mount می تواند یکی دیگر از گزینه های همه کاره و قابل اعتماد باشد.
  • سیستم حفاظتی و نظارت تصویری شما حداقل باید شامل 1 تا 3 دوربین مدار بسته HD یا تحت شبکه IP، یک دستگاه dvr یا nvr، سیم و کابل مناسب، آداپتور و فیش باشد.
  • اگر ضبط ویدیو ها تار باشد و چهره قابل شناسایی نباشد دوربین های امنیتی هیچ گونه فایده ای نمی توانند داشته باشند.
  • چه مکانی عمومی، چه خانه ای که در آن کودکی تازه متولد شده، چه شرکت و اداره ها، تمامی این ها زمینه را برای نصب و مجهز کردن فضا به دوربین مداربسته بیسیم ایجاد می کند.

دوربین مداربسته گردان یا PTZ نام دیگر این دوربین ها است که روی پایه ای با قابلیت چرخش نصب می شوند و امکان زوم اپتیکال و دیجیتال دارند همچنین به علت قابلیت چرخش با سرعت بالا در جاهایی که نیاز به امنیتی خاص و ویژه دارید قابل استفاده می باشند. تارتن دژ با جمعی از جوانان متخصص و حرفه ای در نمایندگی تیاندی تلاش دارد تا بیش از گذشته رضایت مشتریان محصولات تحت شبکه را جلب نماید. هدف اصلی برند تیاندی پوشش تمام نیازهای امنیتی در حوزه دوربین مداربسته است. اکثر دوربین های مداربسته تیاندی پروژه محور بوده و کاربران براساس ابعاد و کاربری پروژه های خود از کوچک تا متوسط و بزرگ از آن ها استفاده کنند. دوربین‌های دیگری نیز وجود دارند كه می‌توان به انواع چرخشی اشاره‌ای داشت كه قابلیت كنترل بیش‌تری را برای مانیتورینگ فراهم می‌كند.

پک سنسور هوشمند خانگی شیائومی مدل ZHTZ05LM

همانطور که اشاره شد برای نصب دوربین تحت شبکه نیاز به کابل کشی زیادی نداریم، در حالیکه دوربین های مداربسته آنالوگ به کابل های مختلف برای انتقال داده نیاز دارند و به مرور زمان که کابل ها آسیب ببینند، مجبوریم تا هزینه زیادی صرف تعویض آنها کنیم. شما می‌توانید تمام تجهیزات را به‌صورت جدا خریداری کنید، اما خرید پک آماده و کامل دوربین مداربسته که شامل تمام تجهیزات مورد نیاز می‌باشد، ارزان تر و آسان تر است. سیستم حفاظتی و نظارت تصویری شما حداقل باید شامل 1 تا 3 دوربین مدار بسته HD یا تحت شبکه IP، یک دستگاه dvr یا nvr، سیم و کابل مناسب، آداپتور و فیش باشد. ضمن اینکه لزوما بالا بودن قیمت دوربین مداربسته به منزله مناسب ترین گزینه نیست و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که میزان کارایی که در نظر داشتید را ارائه نمی دهد.

تفاوت دوربین کودک با سایر دوربین های مداربسته چیست ؟

برای مجله خبری دوربین مداربسته زنون دوربین مداربسته باید اطلاعاتی در رابطه با مشخصات آن داشته باشید مثلا برند ، قیمت دوربین مدار بسته و فروشگاه مطمئنی که از آن خریداری کنید ، اطلاعاتی است که باید بدست آورید. هدف از نصب دوربین مدار بسته، داشتن امنیت، آرامش و نظارت بر عواملی است که در طول روز اتفاق می افتد. هدف از خرید دوربین مدار بسته به چند اصل منتهی می شود؛ حفاظت، حراست و ایمنی، کنترل ترافیک، کنترل، مدیریت و نظارت و در نهایت آموزش و تحقیقات.

در واقع عملیات انتقال تصاویر در دوربین های آی پی در بستر اینترنت صورت می گیرد. پیاده سازی یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته مؤثر و کارآمد امر ساده ای نیست و نیاز به توجه و کمک دارد. چرا که یک سیستم نظارت تصویری می‌تواند سرقت و خرابکاری ها را برای هر تجارت و کسب و کار و در هر حرفه ای کاهش دهد.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار