خرید دوربین مداربستهلیست قیمت به روز 1401 | xenoncctv

زیرا با وجود دوربین مدار بسته در یک فضای مشخص دسترسی ها با توجه به نظارت هایی که به صورت آنلاین توسط سیستم دوربین های نظارتی و امنیتی صورت می گیرد کاهش پیدا می کند و این بازدارندگی یکی از بهترین دلایل برای خرید دوربین های نظارتی از سوی کاربر می باشد. هایک ویژن و داهوا به عنوان پرفروش ترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته همواره محصولات خود را با کیفیت و تنوع بالا تولید می کنند. دوربین hdtvi، دوربین استارلایت و دوربین colorvu از جمله دوربین های مداربسته شرکت هایک ویژن با تکنولوژی های خاص است. دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 یک دوربین با کیفیت ۱۰۸۰p یا Full HD از شرکت داهوا است.در حال حاضر شرکت داهوا طیف گسترده ای از محصولات را متناسب با نیازهای مشتری برای سطوح مختلف امنیتی و مقیاس های پروژه تولید می کند. دوربین های مداربسته لامپی دارای زاویه دید وسیع و 360 درجه هستند و برای ذخیره تصاویر و فیلم ها از کارت حافظه بهره می برند. هر دوربین مداربسته لامپی می تواند یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود ۸۰ متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش دهد.

دوربین مدار بسته دی لینک مدل DCS-825L

در بعضی موارد دوربین مداربسته با هدف نظارت بر اماکن نصب می شود؛ نظارت بر کارمندان در محیط کار یا نظارت بر بر کودکان و حیوانات خانگی یکی از اهداف افراد برای خرید دوربین مدار بسته است. این دوربین های مداربسته اغلب 360 درجه هستند و بیشتر زوایا را پوشش می دهند؛ با نصب این دوربین های مداربسته می توانید علاوه بر نظارت همه جانبه صدای محیط را دریافت می کنید و حتا می توانید با افراد حاضر کنار دوربین مداربسته مکالمه داشته باشید. سرقت از خانه ها در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است؛ به همین خاطر خرید دوربین مداربسته کمک می کند که افراد نگران به سرقت رفتن وسایل یا اموال خود نباشند.

  • به دلیل نصب این دوربین ها بر روی سقف، گاها نیز به این دوربین ها دوربین های سقفی نیز می گویند.
  • دوربین مداربسته بیبی کم دارای ویژگی دو طرفه می باشد، یا به عبارتی دیگر این دوربین ها دارای میکروفون و اسپیکر هستند تا صدا را پخش کنند یا انتقال دهند.
  • همچنین دوربین های نظارتی و امنیتی می توانند در محیط های آموزشی و تفریحی و همچنین در محیط های نظامی و تاریخی نیز به کار گرفته شود.
در هنگام مجله خبری دوربین مداربسته زنون دوربین مداربسته بولت باید توجه داشت که حتما این دوربین ها را در ارتفاع بالا نصب نمایید تا نتوانند با تغییر جهت آن در محیط فیلمبرداری نقطه کور بوجود آورند. همچنین برای نصب دوربین بولت بهتر است یک محفظه فلزی بر روی آن نصب کنید تا در برابر باد و باران مقاوم شود. انواع دوربین مداربسته در انواع شکل‌ها و تکنولوژی‌های مختلف دسته بندی می شوند از لحاظ ظاهری بیشتر سه نوع اسپیددام، دام و بولت مورد استفاده قرار می‌گیرند و از لحاظ تکنولوژی دوربین‌های مداربسته به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تبدیل می‌شوند.

http://computermagazine.irسیستم حفاظتی و نظارت تصویری شما حداقل باید شامل 1 تا 3 دوربین مدار بسته HD یا تحت شبکه IP، یک دستگاه dvr یا nvr، سیم و کابل مناسب، آداپتور و فیش باشد. هر دوربین مداربسته مجموعا دارای یک سری ویژگی ها یا شرایط کار است که معمولا در بخش مشخصات یا کاتالوگ دستگاه به آن اشاره می شود که دمای مناسب برای بهترین عملکرد دوربین نیز در آن ذکر شده است. دمای مناسب برای عملکرد صحیح در انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه با یکدیگر متفاوت است. برخی از دوربین های مداربسته می توانند در رنج های دمایی 55+-10- نیز عملکرد خوبی داشته باشند. برخی حتی می توانند در سرمای سخت و رنج دمایی منفی 30 یا منفی 40 درجه نیز بدون اختلال کار کنند.

مزایای DNR در دوربین های مداربسته پاناسونیک

هایک ویژن به عنوان یک تولید کننده راه حل های محیطی بسیار قابل اعتمادی را برای انواع سناریوها، چه “کوچک”، “متوسط” یا “بزرگ” در دوره های زمانی متفاوت ارائه می دهد. ویژگی‌های کلیدی این راه‌حل‌ها شامل هشدارهای بی‌درنگ و هشدارهای شنیداری و بصری در دوربین های مدار بسته برای جلوگیری از متجاوزان قبل از ورود به ساختمان‌ها یا پا گذاشتن به مکان هاست. با ویژگی های هوش مصنوعی برای تشخیص افراد و وسایل نقلیه از سایر اجسام متحرک مانند حیوانات یا سقوط برگ، تیم امنیتی می تواند تلاش خود را بر روی تهدیدات امنیتی واقعی متمرکز کند و به حوادث بسیار سریعتر پاسخ دهد. دوربین های باکس نوع دیگری از دوربین مدار بسته هستند که بیشتر کاربری صنعتی دارند.

دوربین مدار بسته برای درب اصلی ورودی ساختمان

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار