بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول از نگاه سایت فیگار

تمامی کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب در نام کاربری خود لباس کلاسیک بتمن استفاده کنند. بتمن تمامی تجهیزات خود را در مکانی به نام Batcave یا غار بتمن نگهداری میکند. با شروع فیلمبرداری بتمن با حضور تمامی بازیگرانش، طرفداران منتظر تصاویر بیشتری خصوصا از بازیگران اصلی با لباسهایشان هستند. تصاویر صحنه فیلمبرداری نشان دهنده تولید ماه گذشته، بدلکاران، و دیگر اعضای تولید هستند که لوکیشنها را برای آغاز فیلمبرداری با بازیگران بطور رسمی آماده میکنند. ایفای نقش بعضی بازیگران بقدری خوب بودهاست که برای مثال از شان پرتوی به عنوان بهترین آلفرد، کوری مایکل اسمیت به عنوان بهترین ریدلر (در کنار جیم کری)، از رابین لرد تایلر به عنوان بهترین پنگوئن یاد میشود. این فیلم بتمن احتمالا بیشتر به وجهه کارآگهی این ابرقهرمان دنیای DC میپردازد که بتمن نهتنها باید در برابر پنگوئن و Cat Woman مقاومت کند بلکه ریدلر (Paul Dano) نیز به تیم این شرورها پیوسته است. در فیلم The Batman رابرت پتینسون در نقش شوالیه تاریکی، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کتوومن)، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنیورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش گیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون و جیمی لاوسون در نقش بلا ریال بازی میکنند.

رابرت پتینسون در نقش بروس وین/بتمن، زویی کراویتز در نقش سلینا کایل/کت وومن، پاول دینو در نقش ادوارد نیگما/ریدلر، جفری رایت در نقش کمیسر گوردن، جان تورتورو در نقش کارمن فالکونی، پیتر سارسگارد در نقش گیل کالسون، جیمی لاوسون در نقش کاندیدای شهرداری گاتهم به نام بلا رئال، اندی سرکس در نقش آلفرد پنیوایز و کالین فارل در نقش آزوالد کاپلپات/پنگوئن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور یافته و به ایفای نقش پرداختهاند. از دیگر بازیگران فیلم میتوان زوئی کراویتز (Zoë Kravitz)، جفری رایت (Jeffrey Wright)، اندی سرکیس (Andy Serkis) و کالین فارل (Colin Farrell) را نام برد. پتینسون به زویی کراویتز (Zoë Kravitz) در نقش کتوومن، کالین فارل (Colin Farrell) در نقش پنگوئن، پل دانو (Paul Dano) در نقش The Riddler، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش کمیسر جیم گوردون و اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد پنیورث پیوسته است. در کنار این بدلکار، موتورسوار دیگری نیز مشاهده میشود که بسیاری احتمال میدهند، وی زن گربهای یا کتوومن باشد که زویی کراویتز وظیفه هنرنمایی این شخصیت را برعهده دارد. این لباس ویژگی های یگانه بسیاری دارد که سبب ساز شده جزو پرطرفدار ترین محصولا قرار گیرد. ما هم سعی داریم تا بهترین و خوش دوخت ترین لباس مرد عنکبوتی را برای شما به ارمغان آورده و از این طریق شما را در خرید یکی از دوست داشتنی ترین لباس شخصیت کارتونی همراهی و یاری نماییم.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامهریزی شده است. خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی «آبهای تیره» به کارگردانی «تاد هینز» اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را به نوعی آغاز کرد که برخلاف تصور نتوانست فروش خوبی را در گیشه از آن خود کند. این خانم دکتر محیط زیست دوست با یک سری آزمایشات خودش را تبدیل به یک زن با قدرت گیاهان مسموم و کنترل گیاهان و با پوستی سبز رنگ کرد. شخصیت های قهرمانی فیلم های قهرمان پرور یک عدد از الگو های پهناور کودکان میباشند و آنها دوست داراهستند نظیر این قهرمانان عالم را نجات بدهند و یا این که نیرو های فرا بشری داشته باشند. بروس وین در طول روز یک انسان خوشرو، خوش گذران و البته انسان دوست است، ولی در شب دیگر خبری از بروس مهربان نیست. امروز سایت خبری Glasgow Live مجموعهای از تصاویر فیلمبرداری بتمن را منتشر کرده که بدلکار بتمن را در لباس پتینسون در حال راندن بتسایکل نشان میدهند. مدتی میشود که مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم The Batman به صورت رسمی آغاز شده است. همکاری بتمن با نایت وینگ، رقابت نایت وینگ و دیمین وین، رابطهی دیک گریسون و کیتی، همگی میتوانند حتی در ماموریتهای بازی نیز نقش داشته باشند و عمقی جدید به مراحل ببخشند.

سومین فیلم از سه گانه نولان که همگی برای دیدنش لحظه شماری می کردند و به دلیل درخشش فیلم سابق همگی انتظار یک شاهکار را داشتند اما به خوبی فیلم قبل نبود ولی راضی کننده بود.(به قول اقای ترابی:”فیلم های نولان در بدترین حالت قشنگ هستند”) و میرسیم به لباس: شاهد تغییرات انچنانی در لباس نبودیم و فقط یک سری خطوط جدید و تغییرات جزعی بروی لباس اعمال شده بودند. برای همین زرهی رو ساخته به نام جاستیس باستر که اگه یه وقت اعضای لیگ عدالت فاز بد گرفتشون، با این زره دخلشون رو بیاره. همانطور که در مورد قبلی نیز ذکر شد، حضور سوپرمن، فلش، سایبورگ و دیگر اعضای جاستیس لیگ میتواند در خارج از گاتهام باعث جذابیت بیشتر بازی شود. «Michael Caine»، «Heath Ledger» و «Gary Oldman» نیز دیگر بازیگران این فیلم هستند. او همچنین اشاره کرد که بیل اسکاشگورد کمک بسیار زیادی به او در خلق شخصیت پنیوایز کردهاست و در پشت صحنه تا آنجا که میتوانست از همه و به خصوص بازیگران نوجوان فاصله میگرفت و با کسی حرف نمیزد. گرچه بدلکاران افراد اصلی فیلم هستند و بازیگران را امن نگه میدارند، طرفداران قطعا میخواهند پتینسون را در لباسش ببینند و کراویتز لباس کتوومن را پوشیده و این به آنها ایدهی نوع فیلم ریوز را میدهد.

این چیزی است که بسیار نادر است، به ویژه در عصر کنونی هالیوود که با ورشکستگی خلاقانه و فقدان اصالت روبرو است؛ بنابراین برای ریوز قابل توجه است که چنین زمین جدیدی را در سال 2022 شکسته است. برای مخاطبان گستردهای که کتابهای کمیک را دنبال میکردند، شانگ-چی قهرمانی بود که برای مبارزه با حریفان، تنها هنرهای رزمی خود را داشت، تا زمانی که در داستان شانگ-چی و افسانهی ده حلقه، او توانست قدرتهایی ماورائی هم به دست آورد. نویسندگی فیلمنامه هم برعهده ریوز در کنار متسون تاملین بوده است. تقریبا یک دهه طول کشید تا فیلم به تولید برسد زیرا اکثر استودیوها فیلمنامه را رد کردند که در نهایت توسط Relativity Media به مبلغ ۶ میلیون دلار انتخاب شد.

آن اکران گسترده خود را در ۴٬۱۰۳ سالن سینما آغاز کرد و در پایان هفته اول خود با فروش ۱۶۰ میلیون دلار موفق شد رکورد پرفروشترین افتتاحیه فیلمهای درجه «آر» را که پیش از این به فیلم لوگان تعلق داشت، بشکند. همچنین میتوان ماموریتهایی را طراحی کرد که تنها باید در آنها با خانواده خفاشی همکاری کنید که به نظر بسیار جذاب و هیجانانگیز خواهد بود. این طراحی تاریک (تاریک ترین جدول زمانی کتاب های کمیک مارول) و در عین حال بازیگوش است و میتوان آن را جزو بهترین یونیفرم های مردان ایکس در کمیک دانست. مغازه اینترنتی پرشین خرید کردن اصلی دنبال کردن راهکار به دست آوردن رضایت مشتریان خود توانسته هست یک عدد از غالب ترین به دست آوردن و کارهای اینترنتی به شمار آید. در صورتی كه تشخیص داده شود فعالیت های یك كاربر بر خلاف قوانین یا مصالح وبسایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، حساب کاربر مسدود خواهد شد.

هرگونه فعالیت که به قوم، نژاد، دین یا حزب خاصی توهین شود ممنوع است.6. هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاهها ممنوع است.4. هرگونه بیاحترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.10. درست است که تقریبا به کسی اجازه نمیدهد در حیطهی گاتهام در کار او دخالت کند، ولی به واسطهی هوش بالا و قابلیتهای استراتژیک زیاد، بتمن در دیگر شهرها نیز کارهای قهرمانانه انجام میدهد. ایسلان، والتر هامادا و چنتال نانگ وو نیز تهیه کنندگان اجرایی فیلم محسوب میشوند. ریوز همچنین در کنار دیلان کلارک به عنوان تهیه کننده در فیلم حضور دارند. همچنین در نسخه نهایی فیلم نیز ممکن است به کمک CGI، شنل به این لباس اضافه شود یا حتی شاهد به کار رفتن جزییات بیشتر در آن باشیم. البته باید گفت که تصاویر پشت صحنه فیلم The Batman، نسخه نهایی از لباس بتمن را به نمایش نمیگذارند. البته این لباس شبیه آن نسخه مکانیکی که بتمن در نبرد پایانی آن فیلم در مقابل سوپرمن (با بازی هنری کویل (Henry Cavill)) به تن داشت نیست، اما از برخی جهات ظاهر و تجهیزات بهتری از آن لباس دارد. این نسخه از بتمن در مقایسه با سری فیلمهای قبلی تیم برتون و جوئل شوماخر، مسلما عمیقتر بررسی شده است، زیرا سری فیلمهای شوالیه تاریکی قوس کاملی را برای این شخصیت فراهم میکند و نولان در نظر داشت که واقعیتر از قبلی باشد.

اپیک گیمز (Epic Games) به تازگی بیان کرده است که در ماه نوامبر اسکین جدیدی با مضمون DC برای بازی پرطرفدار Fortnite منتشر خواهد شد. با این وجود، همهچیز به آن سادگیها که ما فکر میکنیم نیست. پس با من و پیکسل آرتس همراه باشید تا به تشریح مواردی بپردازیم که فکر میکنیم برای نسخهی بعدی بازی Batman ضروری هستند. پس از ۳ نسخهی فوقالعاده از سری Arkham، اکنون نوبت به آن رسیده که به سراغ نسخهی بعدی برویم و فکر کنیم که چه چیزهایی میتوانند انتظارات ما را از این نسخه برآورده کنند. در تصاویر پشت صحنه فیلم The Batman، ما بدلکار رابرت پتینسون را در لباس کاملا مشکی رنگ شوالیه تاریکی مشاهده میکنیم که در حال راندن نسخه جدید از موتورسیکلت بتمن که با نام بتسایکل شناخته میشود، است. البته ویدیو مذکور نمای کاملی از لباس شوالیه تاریکی، مخصوصا گوشها را به نمایش نمیگذاشت. دیک گریسون، باربارا گوردن، آلفرد، جیسون تاد و بسیاری افراد دیگر میتوانند در بازی به عنوان یاران بتمن ظاهر شوند و البته که اگر قابلیت کنترل آنان را داشته باشیم، بسیار عالی میشود. البته وقتی اسم غار به میان میآید همه انتظار دیدن مکانی تاریک، نمور و پر از خفاش را دارند؛ اما باید گفته شود غار جدید بتمن در فیلم «طلوع عدالت» یک ویلای بسیار زیبا در کنار دریاچه است که اکثر دیوارهای آن از شیشه تشکیل شده و اثری از پنهان کاری بروس وین ساختههای کریستوفر نولان نیست.نقشههای گوگل با قابلیت استریت ویو این بار نمایی خیره کننده از غار بتمن را به تصویر کشیدهاند که تماشای آن برای هر شخصی جذاب خواهد بود.با گشتن داخل این غار (بخوانید خانهای لوکس!) و بالا و پایین رفتن از طبقاتش میتوانید از لباس بتمن تا بزرگترین همراهش، بتموبیل را با جزییاتی خیرهکننده، آن هم از هر زاویهای به صورت دلخواه ببینید.

این لباس بهشدت برای نایت ترشر مناسب است، چرا که او اغلب در صحنههای نبرد از تخته اسکیت استفاده میکند. گروه لباس بتمن نوباوه شما را شبیه شخصیت بتمن واقعی میکند. سپس سعی میکند با این ادعا که بیاعتمادی بتمن به قهرمانان ناشی از ماهیت تاریک تر زمین یک بودهاست، از بتمن کمک کند و قول میدهد که همیشه در هنگام بازگشت زمین «راست» در کنار او بایستد. فیلم جدید بتمن در مقابل سوپرمن با عنوان طلوع عدالت که هماکنون روی پردههای بزرگترین و مجللترین سینماهای جهان است، چه یک شاهکار باشد چه یک فیلم تجاری کم مایه، وجود بتمن و غار اسرارآمیزش در آن یکی از نکات مثبت این فیلم است.

لی تراویس (اولین انتقامجوی زرشکی) پس از نمایش تصویری از قهرمانی آینده کال ال قبل از شروع حرفهاش (نگه داشتن سوپرمن به عنوان الهامبخش ابرقهرمانان زمین در جهان جدید، به اولین قهرمان لباس جهان پس از بحران تبدیل شد. آیا ممکن هست همین قطعه قابل مجزاسازی باشد و به عنوان بترنگ (Batarang) بتمن آیتم استعمال قرار بگیرد؟ نقشهٔ جیسون این بود که نقاب سیاه را آن قدر عصبانی کند که مجبور شود از جوکر کمک بگیرد. لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. با زومیت همراه باشید تا گشت و گذاری در این غار داشته باشیم. در صورتی که علاقه دارید به گشت و گذار در غار بتمن و تماشای تجهیزات وی بپردازید، میتوانید به صفحهی استریت ویو غار بتمن مراجعه کنید. جزییاتی که در این غار وجود دارند واقعا خیره کننده هستند و مطمئن باشید نگاهی عمیق به تجهیزات بتمن ساعتها به طول میانجامد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار