دوربین وایرلس خرید دوربین مداربسته بی سیم با کمترین قیمت دوربین مارکت | xenoncctv

برند داهوا ، یکی از پرفروش ترین مارک های دوربین مداربسته در دنیا می باشد. در سال 2017 شرکت Dahua به عنوان دومین برند محبوب دنیا شناخته شد و بعد از هایک ویژن در ردیف دوم قرار گرفت. از بین برندهای سیستم های نظارتی ، Dahua دارای مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در انواع دوربین ها و دستگاه های DVR/NVR می باشد. هزینه نصب، راه‌اندازی و نگهداری دوربین مدار بسته IP بسیار ارزان تر است.

  • برد دوربین مداربسته بیسیم از 70 تا 140 متر متغیر است و بستگی به برند و قیمت دوربین مدار بسته بیسیم دارد.
  • از دوربین مداربسته برای اهداف امنیتی استفاده می شود و بسیاری از مشاغل، کسب و کارها، مدارس، دانشگاه ها، بانک، بیمارستان و بسیاری دیگر از مراکز برای محافظت از محیط پر رفت و آمد خود از دوربین مداربسته استفاده می کنند.
  • در ضمن خدمات مشاوره قبل از خرید دوربین مدار بسته در دوربین مارکت کاملا رایگان است پس نگران نباشید با ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید.
  • لنزهای ثابت برای مشاهده عمومی یا زمانی که ناحیه تحت نظارت شما مانند ورودی ها کوچک است کاربرد دارند و به عنوان کم هزینه ترین لنزها شناخته می شوند.

دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ از طریق تبدیل سیگنال های تصاویر به سیگنال های رادیویی، امکان انتقال این تصاویر را فراهم می آورند. خروجی فرکانسی دوربین مدار بسته بی سیم HD با توجه به برد آنها متفاوت است؛ اما امروزه استفاده از آنها تا حد زیادی محدود شده است. علاوه بر اینكه می‌توانید بعد از اتفاق، آن را پیگیری كنید، با وجود دوربین مداربسته موجب پیشگیری از اتفاق ناگوار نظیر دزدی خواهید شد. نظارت تصویری یكی از كارآمدترین راه‌های پیشگیری و پیگیری جرم و سرقت است. در نتیجه، آن‌ها در شب، زیر نور مستقیم خورشید یا حتی در بازتاب‌های روشن که دیگر دستگاه‌ها قادر به تنظیم نیستند، ویدیوهای واضح ضبط می‌کنند.

دوربین مداربسته HDCVI داهوا Dahua HAC-B1A41P

مجله خبری دوربین مداربسته زنون آپارتمان یک راه حل امنیتی موفق برای آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی می باشد.

پکیج دوربین مدار بسته آی تی آر مدل DK_2R207FN_2D24FN_G4

قیمت داهوا نسبت به سایر برند های نظارت تصویری دنیا مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. در لیست قیمتداهوا انواع دوربین ها و دستگاه های ضبط تصاویر با قابلیت های متنوع و ویژگی های مختلف وجود دارند که هر کس می تواند بسته به نیاز خود و همچنین متناسب با بودجه خرید خود، محصولات مورد نظر را خریداری کند. دوربین مداربسته برای امنیت در اماکن مختلف نصب می شود.سیستم های امنیتی و نظارتی در انواع مختلفی موجود می باشد . که در ادامه توضیحات کاملی درباره دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی خواهیم داد. این نوع از دوربین مدار بسته تحت شبکه قابلیت چرخش افقی و عمودی و زوم دارد. دوربین های پی تی زد را معمولا در محیط های بزرگتر که به فضای دید گسترده تری نیاز است، نصب می کنند و بدین طریق شما به تعداد کمتری دوربین تحت شبکه نیاز پیدا خواهید کرد.

دوربین مداربسته TurboHD بالت هایک ویژن مدل DS-2CE17H0T-IT3F

ما به شما کمک می کنیم تا انتخابی هوشمندانه و درست داشته باشید و بهترین دوربین آی پی را برای سیستم حفاظتی و نظارتی خود خریداری کنید. همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند. به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار