بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان آبان 1401 تکراتو

با وجود این CPU شما هیچ گونه نگرانی بابت نرم‌افزارهایی که قرار است در آن اجرا کنید، نخواهید داشت. وجود یک رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 به همراه این CPU قوی، باعث می‌شود تا شما بدون هیچ گونه نگرانی، تمام نرم‌افزارهای مهندسی و یا پردازشی‌تان را با آن اجرا بکنید. البته شاید برخی نرم‌افزارهای سنگین‌تر نیاز به رم بیشتری داشته باشند که می‌توانید با ارتقا رم‌تان به 16 گیگابایت، یک فضای خارق‌العاده برای پردازش عالی‌تر لپ‌تاپ‌تان ایجاد کنید. یک پورت USB-C در کناره لپ تاپ تعبیه شده است که برای انتقال سریع‌تر داده‌ها متناسب است.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ : از 25 میلیون تا 90 میلیون تومان (تیر

لپتاپ سری ویووبوک همیشه به عنوان یک سری گسترده در محصولات ایسوس شناخته شده است. ویووبوک ها به نوعی خانواده اصلی و به اصطلاح mainstream لپ تاپ های ایسوس بوده و بیشتر محصولات این گروه در قیمت های زیر 25 میلیون تومان قرار دارد. اما لپ تاپ K513EQ از سری لپ تاپ های ویووبوک است که با داشتن یک پیکربندی عالی، طراحی جذاب و البته قیمت مناسب، برای استفاده دانشجویان و مهندسان پیشنهاد می شود و به نوعی بالاترین لپ تاپ مناسب دانشجویان است.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا 25 میلیون تومان

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به بلندگوهای استریو، نرخ نوسازی 60 هرتز اشاره کرد. باتری این لپ تاپ نیز 3 سلولی با ظرفیت 37 وات ساعت است که طول عمری نزدیک به 3 ساعت را به ارمغان می‌آورد. یکی از بهترین لپ تاپ‌ ها تا 30 میلیون تومان لپ تاپ ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516 که مخصوص گیمینگ است. در نظر داشته باشید که برای خرید قطعات کامپیوتر هیچ‌گاه همیشه گران‌ترین مدل، بهترین آن نیست. خب بالأخره به یک بازه‌ی قیمتی می‌رسیم که ایسوس بهتر از لنوو عمل می‌کند و لپ تاپ ROG Strix G15 این شرکت، می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. از دلایلی که به مدل G513QM-A این لپ تاپ نسبت به دیگر رقبایش برتری می‌دهد می‌توان به پردازنده‌ی سری رایزن ۹ مدل 5900HX، پردازنده‌ی گرافیکی RTX 3060، نمایشگر IPS Full HD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، یک ترابایت SSD و ۱۶ گیگابایت رم اشاره کرد.

در این مطلب تصمیم گرفتیم که بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون تومان را به شما معرفی سایت اینترنتی بسیار توصیه شدهخواندن بسیار توصیه می شود کنیم. در این بازه قیمتی هم می‌توانید محصولات بسیار خوبی را از برندهای معتبر پیدا کنید. اگر دستگاه همچنین می‌تواند بهترین لپ تاپ مخصوص انیمیشن سازی، تدوین و کارهای گرافیکی سنگین در این بازه قیمتی باشد.

  • با سلام ببخشید آیا لپ تاپ matebook d15 با مشخصات زیر و قیمت ۲۱ تومان ارزش خرید دارد یا از آن با همین قیمت بهتر هم هست .
  • توجه داشته باشید که اکثر لپ‌تاپ‌های معرفی شده در این مقاله، از نسل جدید پردازشگرها ساخته شده‌اند.
  • با‌این‌حال لپ‌تاپ‌هایی در بازار موجود می‌باشد که در عین برخورداری از قیمت مناسب، کیفیت و عملکرد عالی را ارائه می‌دهند و شما را در انجام امور محاسباتی و مهندسی به خوبی همراهی می‌کنند.
  • معمولا هر چقدر که سطح سخت‌افزارها در یک سیستم بالاتر برود، قیمتشان هم بدون شک افزایش پیدا خواهد کرد.
یعنی تصور کنید که شغل شما مهندسی بوده و باید همیشه لپ‌تاپ را با خودتان به محل کار و یا جاهای مختلف دیگر ببرید. حالا در اینجا شما باید حتما از یک صفحه نمایشگر بزرگ برخوردار باشید تا بتوانید تمام پروژه‌ّهایتان را بدون کوچک‌ترین مشکلی در آن انجام بدهید. صفحه لمسی این لپ‌تاپ، آزادی عمل بیشتری را در اختیارتان قرار خواهد داد. چرا که در اکثر مواقع شما هیچ نیازی به ماوس و یا استفاده کردن از تاچ‌پد خود لپ‌تاپ نخواهید داشت. بسیاری از کاربران به خاطر همین ویژگی لپ‌تاپ، این مدل را خریداری می‌کنند. به خاطر این که ابعاد و وزن این سیستم بسیار کوچک بوده و به راحتی قابل حمل است.

برند MSI نیز جزو بهترین تولید کنندگان لپ تاپ در دنیا بوده که محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردار هستند. لپ تاپ MSI مدل MODERN 15 A10M بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون به شمار می رود، این مدل لپ تاپ دارای پردازنده Core i3 بوده که شرکت اینتل تولید کننده آن است، حافظه تعیبه شده درون این مدل لپ تاپ 8 گیگابایت ظرفیت دارد. اگر به دنبال بهترین لپ تاپ ایسوس تا 20 یا 25 میلیون تومان هستید، لپ تاپ ایسوس VivoBook R564JPرا حتما خریداری کنید. این سری لپ تاپ ایسوس یکی از سریع ترین ، پر کاربرد ترین و بهترین لپ تاپ هایی است که در سال 2021 می توانید خریداری کنید. این لپ تاپ تنها 1.7 کیلوگرم وزن دارد ، پردازنده آن اینتل Core i5 1035G1 است که 6 مگ کش داشته و یکی از سریع ترین پردازنده های فعلی د دسته سیستم های میان رده به شمار می رود. اگر تا به‌ اینجا گزینه‌های پیشنهادی، شما را راضی نکرده است، پس باید به این هیولای گیمینگ نگاهی بیندازید.

لپ تاپ 15.6 اینچی دل مدل Vostro 3500 – FC

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان آبان 1401 تکراتو سری Core i5 اینتل (تقریبا معادل با رایزن 5 برند AMD)؛ این پردازنده‌ها توان بالاتری نسبت به سری Core i3 دارند و برای کارهای متوسط مناسب هستند. از سوی دیگر، SSD ها بسیار کوچکتر هستند و داده ها را در مدارهای مجتمع ذخیره می کنند. یک لپ تاپ گیمینگ باید حداقل 256 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی داشته باشد. با این حال، اگر چندین بازی انجام می دهید و تعداد زیادی فیلم و فایل های دیگر دانلود می کنید، ممکن است به دنبال ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایت باشید. جستجوی شما برای بهترین لپ تاپ مخصوص گیمینگ تا 50 میلیون به اینجا ختم نمی شود. چندین ویژگی اضافی وجود دارد که به شما امکان می دهد از لپ تاپ بازی فراتر از هدف اصلی آن استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار