بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟ نمایندگی رسمی هایک ویژن | xenoncctv

با تغییر و رشد در فن آوری های به کار رفته در محصولات برند بوش این مجموعه را به سمت تولید دوربین های مداربسته سوق داد. برند بوش در زمینه دوربین مداربسته در سال 2001 و با نام Bosch Security آغاز به فعالیت نمود. در سال 2008 تمرکز تولیدی این شرکت در حوزه دوربین مداربسته بر روی نوع شبکه آن معطوف شد. دوربین مداربسته بوش را می توان در انواع کاربری های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشگاه ها، اماکن عمومی، سیستم های حمل و نقل و … استفاده نمود. شرکت ویوتک معمولا دوربین های مداربسته تحت شبکه با لنز های متفاوت و لوازم وابسته به آن را تولید و عرضه می کند. این دوربین ها را با لنزهای ثابت 2.8 تا 6 میلی متر و یا لنزهای وری فوکال 2.8 تا 12 میلی متر در بازار دیده می شوند.

  • امروزه از میان انواع برندهای تولید کننده کار بسیار سخت و دشواری شده است.
  • بیشترین فروش دوربین‌های مدار بسته با برند یونی ویو در کشور انگلستان صورت می‌گیرد.
  • شرکت هایک ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است.
  • اولین شرکتی که دوربین مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه را به بازار عرضه کرد.
  • با این حال که برند ال جی از برند‌های شناخته شده جهان است اما در تولید دوربین‌های مدار بسته انتظارات را برآورده نکرده.

یکی از مهمترین مزایای محصولات شرکت پاناسونیک سخت افزار حرفه ای است که استفاده ازآن را در شرایط محیطی نامناسب مانند محیط های آلوده، با گرد و غبار و غیره نسبت به برندهای دیگر ارجح تر کرده است. مثلا اگر برای شما دید در شب مهم است، باید دوربین مداربسته ایرانی دید در شب دار تهیه کنید. اگر نیاز دارید که یک فضای باز را پوشش بدهید لازم است از دوربین مداربسته بولت استفاده کنید.

بررسی بهترین برند دوربین مدار بسته، هایک ویژن (Hikvision)

دوربین‌های ساخت این شرکت از این قاعده مستثنا نیستند و جز بهترین برندهای دوربین مداربسته هستند. بهترین برند دوربین مداربسته برای این کارایی باید از نورپردازی قدرتمندی استفاده کند و بتواند در شب تصاویر با کیفیتی را ضبط کند. با این‌حال، ابتدا به این پرسش پاسخ دهید که دوربین قرار است در چه محیطی مستقر شود و آیا قرار است یک پوشش کامل از محل را ارایه کند یا خیر. این شرکت در جهت پیشرفت و توسعه خود به ارتقا فناوری صوتی و تصویری، ارتقا قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری توجه بیشتری دارد. شرکت سونی در سال 1946 توسط “ماسارو ایبوکا” در ژاپن پایه گذاری شد که یکی از برندهای سرشناس و معروف سیستم های امنیتی می باشد.

http://computermagazine.ir

تراز مالی یک شرکت یکی از شاخصه های خوب برای نشان دادن میزان موفقیت آن است. محصولات برند پلکو از سری محصولات دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی و نظارتی متوسط رو به بالا است. دوربین مداربسته یونی ویو در سال های اخیر بیشترین فروش خود را در کشور انگلستان داشته است. و اجناس بی کیفیت بازار به دست شما میرسد.خرید دوربین های مداربسته معتبر و برند به دلیل نواسانات شدید ارز موجب میشود شمامبلغ بیشتری نسبت به اجناس بدون برند و نا معتبر پرداخت کنید.

راه تشخیص دوربین مداربسته اصلی از تقلبی

مجله خبری دوربین مداربسته زنون‌های هایک ویژن با توجه به صنعت و مکان استفاده از دوربین، برنامه‌های کاربردی متنوعی ارائه می‌دهند. به طور مثال انواع دوربین مدار بسته مسکونی و تجاری خاص برای خرده فروشی، آموزش، بانک، ساختمان، ترافیک و … . همچنین این مدل طیف گسترده‌ای از دوربین‌های تحت شبکه و توربو HD را ارائه می‌دهد. این تجهیزات شامل ضبط کننده‌های ویدئوی شبکه ، دوربین‌های PTZ و دوربین‌های مدار بسته برای کاربردهای خاص است. کیفیت تصویر و دوام محصول در رتبه ی قابل قبول قرار دارد و همین امر موجب افزایش محبوبیت این دوربین ها شده است. این دوربین مدار بسته به عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته از انواع و مدل های مختلفی برخوردار است و به همین خاطر مشتریان می توانند بر اساس بودجه و نیازمندی های خود، اقدام به انتخاب یکی از مدل های آن را داشته باشند.

نحوه امتیازدهی به کیفیت دوربین ها: پائین -> مطلوب -> خوب -> بالا -> عالی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار