باتری یو پی اس فروش انواع باتری UPS شرکت اکسین صنعت-مستر انرژی پلاس

مزیتی که این بررسی دارد این است که شما با استفاده از آن می توانید وضعیت باتری یو پی اس را در طول تخلیه طولانی و یا جریان شارژ بالا مشاهده نمایید. نکته ای که در مورد اسکن حرارتی اتصالات باتری UPS وجود دارد این است که این اسکن حتما باید در طول چرخه تخلیه و شارژ مجدد انجام شود. در اتصال موازی تمام قطب های مثبت و منفی باتری UPS به یکدیگر متصل می شوند. این روش باعث می شود که ولتاژ باتری یو پی اس ثابت باقی بماند و در عین حال ظرفیت شبکه نیز افزایش پیدا می کند. جدا از دسته بندی باتری های یو پی اس UPS بر اساس ولت و آمپر، در بازار باتری UPS به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می شوند. با سفارش باتری یو پی اس به نمایندگی باتری صبا می توانید باتری صبا مورد نیاز خود را در هر نقطه از سطح کشور که حضور دارید، تحویل بگیرید.

باتری یو پی اس فروش انواع باتری UPS شرکت اکسین صنعت-مستر انرژی پلاس بنابراین سیستم­‌های تهویه باید به نسبت VRLA قدرتمندتر و اندازه مناسبی داشته باشند. می گردد همچنین امکان نشت اسید و آزاد شدن گاز هیدروژن و در نهایت منفجر شدن باتری وجود دارد. در زمان قطع اتفاقی جریان برق گروه‌های زیادی ازجمله ادارات، سازمان‌ها و یا شرکت‌هایی که با قطع شدن جریان برق شامل صدمات، خسارت و تلفات بی‌بازگشتی می‌شوند.

چرا بجای باتری یو پی اس از باتری ماشین استفاده نکنیم ؟

باتری یو پی اس UPS کاربردهای مختلفی داشته و از جمله برخی از موارد استفاده آن می توان به محافظت از سرورها، کامپیوترها، سیستم های مخابراتی و … دستگاه یو پی اس در این شرایط در کمتر از یک ثانیه منبع تغذیه را از برق شهر به باتری های یو پی اس UPS تغییر داده و شما اصلا در این لحظه متوجه قطعی برق یا افت ولتاژ نخواهید https://mrenergyplus.com/ شد. هنگام قطعی برق حتی با وجود یک ژنراتور قوی، ممکن است پاسخ سیستم به از دست رفتن برق اصلی و جایگزینی منبع مناسب، چندین دقیقه طول بکشد.

  • هم‌چنین در اداره‌های مختلف که سیستم‌های رایانه‌ای باید همواره به برق متصل باشند، باطری های یو پی اس می‌توانند نقش کلیدی خود را در اتصال بی‌وقفه به برق و حفاظت دستگاه‌ها در برابر نوسانات برق، ایفا کنند.
  • باتری یو پی اس صباباتری در آمپر های 4.5، 7.5، 18، 28، 42، 65، 145 و 200 آمپر تولید و به بازار ارائه می شود.
  • ما انواع باتری صبا که از معتبرترین برند های حاضر در ایران است، در اختیار داریم و همراه با ارائه بهترین خدمات، آنها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.باتری های تعویض یو پی اس، با تماس با تیم فروش ما قابل سفارش هستند.
  • در باتری­های سرب اسید از الکترولیت­هایی که شامل آب، سولفوریک اسید و صفحه­ های ساخته شده از سرب می­‌باشد استفاده شده است.
  • شرکت ها و مجتمع های صنعتی داخلی بسیاری از کمپانی کشور های خارجی در این زمینه فعالیت می کنند.
در نظر داشته باشید، آن دسته از کارخانه‌ هایی که همواره باید دستگاه هایشان به برق متصل باشد و در صورت قطعی دچار اختلال و زیان می گردند، یکی از ضروری ترین اقشاری هستند که به باتری یو پی اس نیاز دارند. ما می توانیم مزایای بالقوه این وسیله و قطعه را در صنایع مختلفی همچون بخش های مالی و اداری کارخانجات، بیمارستان‌ ها و تجهیزات پزشکی، منازل، پکیج های خورشیدی و … ببینیم. در وهله اول باید به عرضتان برسانیم که دستگاه یو پی اس به عنوان منبع تغذیه ای عمل می کند که در هنگام قطع شدن برق ها در برابر نویز و نوسانات ناگهانی ولتاژ برق شهری، از بسیاری ابزارها و وسایل برقی محافظت می کند. باتری یو پی اس نیز به همین دستگاه متصل شده و برق مورد نیاز دستگاه ها را در هنگام قطع شدن برق ها تأمین می نماید؛ بنابراین با این حساب می توانیم به نقش مهم و ارزشمند این قطعه برای تأسیسات و شرکت ها پی ببریم. این دسته از باتری یو پی اس فاران با توجه به ساختار کاملا سیلد، طول عمری بسیار بالا دارند. باتری USP تولیدی این شرکت در آمپر های 9، 28، 40، 42، 70، 100 و 120 آمپر ساعت ارائه می شود.

باتری یو پی اس 12 ولت 26 آمپر لانگ ا Long 12V 26A VRLA Battery

باتری UPS ها در واقع حاوی اجزا و موادی هستند که با یکدیگر واکنش می دهند و جریان الکتریکی را ایجاد می کنند. به عنوان مثال در یک باطری اسید سرب، از ذخیره سرب اسید استفاده می شود که در آن الکترود ها شامل شبکه هایی از سرب حاوی اکسید های سرب هستند که در طول شارژ و دشارژ تغییر می کند و الکترولیت اسید آن نیز یک سولفوریک اسید رقیق است. باتری اسید سرب تنظیم شده، از لحاظ سرعتی که در آن ها اکسیژن از صفحه مثبت تکامل پیدا کرده و در صفحه منفی منتشر می شود و در نهایت منجر به تشکیل آب می شود، از سایر انواع باتری UPS متمایز می شوند. منظور از ماندگاری باتری یو پی اس VRLA همان مدت زمانی است که این باتری می تواند در مدار باز بماند، پیش از آن که دیگر با یک بار شارژ نتواند به شارژ کامل برسد. به عبارت بهتر، زمان ماندگاری باتری یو پی اس نسبت به مدت زمانی تعیین می شود که باتری 40 تا 50 درصد ظرفیت خود را به دلیل تخلیه از دست داده باشد. باتری های یو پی اس اسیدی خود دارای دو دسته لید اسید یا باتری های تر و باتری های سیلد اسید یا باتری های خشک هستند که همگی از نوع 12 ولت بوده و به عنوان مثال برای نصب در یک سیستم 24 ولتی باید دو باتری اسیدی را به صورت سری نصب کرد.

علاوه بر این بیمارستان ها هم دیگر مکانی هستند که نیاز مبرمی به باتری های یو پی اس برای تجهیزاتشان دارند. باتری‌های لیتیوم یون از سال‌های گذشته در دستگاه‌های الکترونیکی مانند لپ‌تاپ و تلفن هوشمند کاربرد داشتند. در سال‌های اخیر نیز گزینه مناسبی برای منابع برق اضطراری و سایر سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی هستند. وقتی باتری شارژ و دشارژ می‌شود، یون لیتیوم بین دو الکترود جابه‌جا می‌شود. در زمان شارژ شدن یون لیتیوم از سمت کاتد به سمت آند حرکت می‌کنند و در زمان تخلیه باتری یا دشارژ یون‌ها عکس این حالت حرکت می‌کنند.

در این نوع یو پی اس ، باتری شارژ می شود و با قطع برق ، باتری به جریان DC تبدیل شده و به دستگاه می رسد. در جریان قطعی طولانی مدت برق ، باتری دستگاه ها را با خیال راحت خاموش می کند. نمایندگی باتری یو پی اس این امکان را دارد تا باتری مورد نیاز شما را با بالاترین سطح کیفیت، تاریخ تولید جدید و همراه با گارانتی به شما تحویل دهد.

باتری یو پی اس 12 ولت 65 آمپر صبا

پشتیبان‌گیری برق یو پی اس برای جلوگیری از از دست رفتن اطلاعات یا خرابی در هنگام قطع برق کوتاه‌مدت استفاده می‌شود و همچنین توانایی حذف نویز برق را دارد. اکثر افرادی که با باتری UPS سر و کار دارند، از این مسئله مطلع هستند که اسید سولفوریک یک ماده قابل احتراق خطرناک است که در تماس با مواد آلی، می تواند دچار انفجار و آتش سوزی شود. همچنین قابلیت واکنش شدید را با مواد کاهنده، فلزات، دی اکسید گوگرد، اکسیدان های قوی و آب دارد. این مسئله بیشتر مربوط به باتری یو پی اس اسید سرب می شود و باتری یو پی اس لیتیوم یون معمولا هیچ ماده سمی ندارد و در حمل و نقل نیز خطر کمتری نسبت به انواع دیگر دارد. باتری یو پی اس هم مانند همه باتری های دیگر، یک سیستم الکتروشیمیایی است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار