انواع شیشه های ساختمانی کاربرد شیشه در ساختمان اکسیدال

این شیشه ها اگر بشکنند به قطعات ریزی تبدیل می شوند که لبه آن ها تیز نبوده و آسیبی به اطراف وارد نمی کنند. شیشه سکوریت اصولاً برای شیشه درب های اتومبیل و ویترین مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه دوجداره همانطور که از نامش پیداست از دو جداره شیشه که به موازات هم قرار گرفتند و فاصله بین آن ها با هوا یا مواد خشک کننده پرشده، تشکیل می شود. شیشه ماده ای شکننده است اما مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و مواد شیمیایی نظیر اسیدها و بازها دارد.

شیشه ساختمانی از محصولات کارخانه های ایران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که همین امر باعث صادارت و اختصاص دادن بازار بزرگی از اروپا برای این محصول شده است. محصولات شیشه و بلور تولیدی کارخانه های ایران سهم قابل توجهی از بازار دنیا را در اختیار خود قرار داده اند. مشتریان می توانند با مراجعه به مراکز معتبر از لیست قیمت انواع شیشه رنگی ساختمانی مطلع شوند و سپس این محصولات را بر حسب نیاز خود خریداری نمایند.

انواع شیشه های ساختمانی کاربرد شیشه در ساختمان اکسیدال ابعاد صحیح شیشه‌ها را باید با اندازه‌گیری قاب‌هایی که شیشه در آنها کارگذارده می‌شود به دست آورد. این نوع شیشه به مقدار قابل توجهی پرتوهای ایکس و پرتوهای رادیواکتیو را جذب کرده، جلوی اثرات زیان‌بار آنها را می‌گیرد. امکان به کارگیری آجرهای شیشه‌ای در ساخت سکوبندی آشپزخانه و یا میز اپن آن. نظافت و سادگی در آجر دیوارهای شیشه‌ای به گونه‌ای است که حتی در فضاهای مسکونی به سادگی قابل انجام و کمترین مزاحمت را برای ساکنین دارد. و خاک، سفیدکاری و نقاشی در آجرهای شیشه‌ای تنها شامل آجرچینی و در موارد خاص بندکشی است. امکان به کارگیری طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در یک یا چند دیوار بنابر هر نوع سلیقه.

متخصصان و نصاب های شیشه ساختمان

شیشه انعکاسی، نور خورشید را منعکس و حرارت و درخشندگی نور را کاهش می دهد. اگر در روز از بیرون به این نوع شیشه ها نگاه کنیم متوجه مشویم که تصاویر اطراف را مانند آینه نشان می دهد و اگر از داخل به بیرون نگاه کنیم شیشه کاملا شفاف است. جالب اینجاست شب ها این پدیده برعکس است به طوری که شیشه از خارج شفاف و از داخل مانند آینه است شیشه های انعکاسی یا همان رفلکس باعث صرفه جویی در هزینه های احداث، راه اندازی و نگهداری دستگاه های تهویه می شود. در نظر داشته باشید برای انتخاب شیشه رفلکس از آیینه ای بودن آن در شب از سمت داخل مطمئن شوید . شیشه دوجداره، شیشه سکوریت – میرال، شیشه خام، شیشه پیرکس، شیشه کریستال، شیشه خم و … همراه مواد اولیه این شیشه‌ها که در مقابل حرارت، مقاومت زیادی دارند مقدار زیادی اکسید بوریک به کار می‌رود و سیلیس آنها از انواع شیشه‌های معمولی https://zymaco.net/ بیشتر است.

مراحل ساخت شیشه

سوراخ کردن و سنگ زدن شیشه ساختمانی همانطور که گفتیم برای برش شیشه های ساختمانی از ابزار هایی با تیغه الماسی استفاده می شود. برای سوراخ کردن شیشه انیز از مته های الماسی استفاده می کنند. تا تیزی لبه شیشه از بین رفته و موجب بریدگی یا ناراحتی مصرف کنندگان نشود. این کار را به وسیله دستگاه‌های سنگ سمباده الماسه در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها انجام می دهند. پوشش بازتابنده روی شیشه ، مانع از افزایش گرما و تابش خیره کننده خورشید می شود و میزان دمای داخلی را کاهش می دهد. بنابراین با خاصیت بهره وری انرژی ، یک محیط دنج و راحت را برای شما فراهم می کند.

همچنین برای نصب شیشه متناسب با نوع در و پنجره، از بطانه یا نوار پلاستیکی یا لاستیکی استفاده می شود. Innerhield یک لایه پلاستیک روی داخلی ترین شیشه است که بیشتر روی شیشه جلو استفاده می شود. در صورت برخورد با شیشه جلوی اتومبیل در صورت تصادف ، Innerhield از پارگی سر و صورت او جلوگیری می کند.

در دنیای مدرن امروز طراحان و معماران شیشه را در کنار سایر متریال ها مورد استفاده قرار می دهند و جلوه ای بی نظیر و متفاوت در ساختمان خلق می کنند. برای درب ها و پنجره هایی که برای نصب شیشه هایشان از نوار پلاستیکی استفاده می کنند. باید زمان بریدن شیشه به فضای مورد نیاز برای این نوار های لاستیکی دقت داشته باشند. دقت کنید که قبل از قرار دادن شیشه باید رنگ آستر آن خشک شده باشد. علاوه بر این، محل قرار گیری شیشه باید کاملا تمیز شده و بدون گرد و خاک و چربی باشد.

  • شیشه های لمینت، نشکن هستند اما با ضربه شدید، ترک بر می دارند.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ایمن جام پیروزان می باشد.
  • شیشه را در صنعت ساختمان می توان در طرح و نوع های مختلفی مشاهده کرد که بنا به نیاز و کارکرد می توان یکی از انواع مختلف آن را استفاده کرد.
  • هیچ می دانید شیشه یکی از پر کاربردترین مواد در ساختمان سازی می باشد؟ طراحان شیشه های ساختمانی را نوعی متریال و ماده ی ضروری برای ساختمان سازی به شمار می آورند.
  • بسته به نوع، طرح و رنگ آن‌ها در قسمت‌های مختلف ساختمان می‌توان استفاده نمود.
در سایت ساز و کار می توانید لیست قیمت انواع مختلف شیشه را مشاهده نمایید و سپس اقدام به خریداری کنید. از انواع شیشه می توان به سکوریت، دوجداره، میرال، رفلکس، لمینیت و … اشاره کرد که در ساز و کار بهترین قیمت ها و بالاترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد. خریداران با اطلاع از ویژگی های انواع شیشه می توانند خرید خود را به راحتی در فروشگاه اینترنتی ساز و کار نهایی کنند.

فروشندگان و مجریان شیشه ساختمانی در استان تهران

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار