انواع دوربین مدار بسته : کاربردهای دوربین ، بهترین دوربین چیست اعتماد شبکه پرهام | xenoncctv

به طور خلاصه به کیفیت دوربین، لنز، محیطی که می‌خواهید استفاده کنید، گارانتی، پشتیبانی و … یکی از عوامل منفی در مورد این نوع دوربین‌ها، این است که آنها معمولاً دارای دوربین‌های مادون‌قرمز نیستند. PIR از دوربین‌های مادون‌قرمز مخفی استفاده می‌کند که گرمای بدن را تشخیص می‌دهد.

دوربین مداربسته اسپید دام(indoor)

این مجله خبری دوربین مداربسته زنون ها در داخل محفظه های محافظ نصب شده اند و در برابر گرد و غبار، خاک و سایر عناصر طبیعی محافظت می شوند. دوربین‌ها را می‌توان به راحتی با یک براکت نصب کرد و بسته به نیازهای کاربرد مورد نظر آن، با لنزهای ثابت یا وریفوکال نصب شد. سیستم‌های دوربین مداربسته در دنیای امروز تنوع بسیار زیادی دارند و می‌توانید انواع آنالوگ و دیجیتال آن‌ها را برای مکان‌های مختلف استفاده کنید.

این نوع دوربین ها معمولا برای پارکینگ ها ( دوربین مداربسته پارکینگ )، مجتمع های تجاری، ادارات، کارخانه ها و … همانطور که می دانید دوربین های پلاک خوان از نظر ظاهری در دسته ی دوربین های بالت دسته بندی می شوند و برای نصب آن ها در فضاهای باز می توانید از دکل دوربین مدار بسته استفاده کنید. دکل های دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و در ابعاد ارتفاع های مختلفی ساخته می شوند. برای سفارش ساخت و اطلاعات بیشتر در مورد انواع دکل دوربین مدار بسته می توانید به صفحه دکل دوربین مداربسته مراجعه کنید. همانگونه که اشاره گردید هنوز دوربین های آنالوگ در بازار ایران به عنوان دوربین های مداربسته متداول بکار می روند.

دوربین فلتی مخفی بیسیم 4K (در 3مدل)🌟 بهمراه باطری و شارژر

هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید. همانگونه که اشاره گردید تعداد کانال dvr ها از روی تعداد ورودی تصویر تعیین می شود حال آنکه دی وی آر ها می توانند دارای تعداد کانال متفاوت ورودی برای صدا باشند. در بازار این دستگاه ها ممکن است هیچ ورودی صدا نداشته باشند و یا یک یا چند ورودی صدا در آنها تعبیه شده باشد. این سیستم بیشتر برای مصارف کوچک و استفاده های کوتاه مدت توصیه می شود. استفاده از این دوربین ها برخلاف نامشان در بازار ایران، منحصر به مصارف صنعتی نیست.

  • همان‌طور که از نام آن پیداست، این نوع دوربین به‌گونه‌ای طراحی شده است که موردتوجه قرار نمی‌گیرد.
  • این نام ها براساس شرکت سازنده آنها انتخاب شده است و تمامی آنها از سیستم آنالوگ HD پیروی می کنند.
  • برای ضبط تصاویر آنها دیگر نیازی به dvr نیست بلکه یک دستگاه که تنها ارتباط شبکه ای ایجاد کرده و داده های دوربین های آی پی را ذخیره کند کافی است.
  • بنابراین در کاربری های حساس که نیاز به جزئیات بالایی از تصاویر ثبت شده است این قابلیت بسیار مفید خواهد بود.
  • کاربرد نظامی ،صنعتی ،کنترل ترافیک ،ارتباطات ویدیویی ،فضایی و تصویربرداری نامحسوس از جمله کاربردهای انواع دوربین مداربسته هستند.
نحوه کارکرد دوربین مداربسته خورشیدی به این صورت است که انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق پنل خورشیدی دریافت می کند و در باتری داخلی خود ذخیره می کند و در مواقعی که نور خورشید نیست از این باتری داخلی بهره می برد. در صورت نیاز به نصب دوربین مداربسته شما می توانید در هنگام سفارش محصول با کارشناسان ما برای نصب محصول خود هماهنگی های لازم را انجام دهید . در این فروشگاه بهترین مدل های دوربین مداربسته از برند های معتبری از جمله داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، شیائومی ، های لوک و … بی ان سی ها در زمینه های متفاوتی از جمله تجهیزات رادیویی،تلویزیونی،تجهیزات آزامایشگاهی، سیگنال های ویدیویی و همچنین برخی شبکه های کامپیوتری بکار برده می شوند. همچنین این اتصال دهنده ها فیش های متداول برای ارتباط دوربین های مداربسته آنالوگ هستند.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار