انواع دوربین مداربسته کدامند؟ ماد طلایی وارد کننده دوربین داهوا و هایک ویژن | xenoncctv

دوربین‌های مداربسته بی‌سیم محدوده وسیعی از 50 تا 100 متر را پوشش می‌دهند. دوربین‌های مداربسته C-Mount انتخاب ایده آلی برای کسانی است که ممکن است بخواهند میدان دید را تطبیق دهند. در این روزگار، دوربین مدار بسته می‌تواند بسیاری از فضاها را پوشش دهد، که در طول سال‌ها مفید بودنشان ثابت شده است. دوربین مدار بسته امنیت بالایی را نه تنها برای دفتر ما، بلکه برای خانه ما نیز فراهم می‌کند. منظور از indoor یعنی محیط های داخلی یا مسقف می باشد که برای این محیط ها اکثرا از دوربین های دام استفاده می شود. منظور از outdoor نیز محیط های بیرونی می باشد که اکثرا از دوربین های بولت یا اسپید دام استفاده می شود.

http://computermagazine.ir

البته نصب آن در ساختمان های اداری و کاری ، باید با اطلاع رسانی انجام گیرد. به همین علت استفاده از کابل ها و تجهیزات با کیفیت بالا روی کیفیت تصویر در این نوع دوربین ها تاثیر قابل ملاحظه ای دارد. خط دوربین با ارائه کیفیت تصویر چشمگیر، محصولات فوق العاده بادوام و ضد خرابکاری را با ویژگی هایی مانند منوی OSD از طریق Up-the-Coax ، روشنایی EXIR، زوم موتوری ارائه می دهد.

انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد چیست؟

در کارخانجات صنعتی نیز از دوربین های مداربسته در محل ها یا مراحلی از کار که حضور فیزیکی انسان خطرناک،دشوار یا حتی غیر ممکن است نیز بهره گرفته می شود. در کارخانجاتی مثل کارخانجات شیمیایی یا نیروگاه های هسته ای.در مراکز صنعتی استفاده از دوربین های اسکن خط تولید و دوربین های حرارتی رواج زیادی دارد. واژه “دوربین مداربسته” برگردان فارسی کلمه انگلیسی closet circuit television یا به اختصار cctv می باشد. معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند. در این بخش چند دوربین تحت شبکه پاناسونیک با کیفیت بالا را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. با مراجعه به لینک هر محصول، می‌توانید مشخصات و نقد و بررسی کامل این محصولات را به راحتی مشاهده کنید.

دوربین دام 2 مگاپیکسل داهوا مدل DH-HAC-HDW1200TRQP-A

این مجله خبری دوربین مداربسته زنون عالی برای نظارت بر خیابان و جاده در هنگام نزدیک شدن به ساختمان خود است. آن‌قدر قابل مشاهده است که به‌عنوان یک عامل بازدارنده برای جنایتکاران عمل می‌کند. این یک فضای عدم اطمینان برای دزدان یا خرابکاران احتمالی ایجاد می‌کند، که از همه جهات نزدیک می‌شوند.

دوربین dome معمولا در محیط های داخلی مانند اتاق ها، راهروها و فضاهای مسقف نصب می شود. جنس بدنه دوربین های دام به سه نوع فلزی، آلومینیومی و پلاستیکی تقسیم می شود که با توجه به نیاز شما، کارشناسان ما بهترین نوع دوربین مداربسته را به شما پیشنهاد خواهند داد. دلیل استفاده از کابل‌های با فیت با دوربین‌های مداربسته آنالوگ همین است.

  • در گذشته رزولوشن دوربین مداربسته را با واحدی به نام تی وی لاین می شناختند که بعد از ورود تکنولوژی های جدید و تغییر نیاز مصرف کنندگان، رزولوشن ها با واحدی به نام مگا پیکسل شناخته می شوند.
  • مهمترین ویژگی این دوربین ها شکل یک پارچه و پوشش 360 درجه ای است و از این لحاظ سارقان قابلیت تشخیص دید اصلی دوربین را نخواهند داشت.
  • دوربین چشم ماهی یا Fisheye به دلیل ساختار ظاهری که شبیه چشم ماهی دارد به این اسم نام گذاری شده است.
  • و می‌تواند داده‌ها را به صورت دیجیتال از طریق شبکه اینترنت به هر جا که باشید ارسال کند.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار