انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی مرکزی هایک ویژن | xenoncctv

در معرفی مجله خبری دوربین مداربسته زنون دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از دوربین ها مدل مادون قرمز می باشد.همانطور که از نام آن مشخص می باشد. مدل‌های مادون قرمز جزو مدل های گران‌ قیمت هستند و کسانی این مدل را برای خود انتخاب می‌کنند که ضبط فیلم در تاریکی برای در امان بودن کسب و کارشان ضروری است. با کیت دوربین مدار بسته منبع تغذیه دوربین ها به تعداد دوربین ها بستگی دارد.

http://computermagazine.irاین فیلم ها که به طور دقیق از تمام جزئیات فیلم برداری نموده اند، و از نظر قضائی بهترین مدرک جهت پیدا نمودن منشا حادثه و ارائه آن به کارشناسان بیمه می باشد. از بین انواع مختلف دوربین های مداربسته امروزی که راهی بازار می شوند نمی توان گفت که بهترین دوربین مداربسته کدام است زیرا هر کدام از این دوربین ها برای کاربری خاصی طراحی و ساخته شده اند. برای پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته مناسب با نیاز شما، کارشناسان هایپر صنعت فامکو آماده ارائه مشاوره و کارشناسی رایگان به شما همراهان گرامی می باشند. هر کدام از این دوبین ها می تواند هم در محیط خارجی و هم داخلی نصب شوند اما دوربین دام به علت دارا بودن ویژگی ها خاصی که دارند گزینه ی مناسب تری برای محیط های داخلی و فضا های بسته می باشد.

دوربین لامپی از طریق لنز پاناروما تصاویر را به صورت 360 درجه ضبط می کند. بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند. دوربین مداربسته پلاک خوان دارای رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی هستند و با اتصال به نرم افزار پلاک خوان قادرند پلاک اتومبیل هایی که از آن نقطه تردد می کنند را ثبت کنند. هر چقدر رزولوشن تصویر آن ها بالاتر باشد، برد دوربین پلاک خوان نیز بیشتر می شود و قادر است از فاصله ی بیشتری پلاک ها را ثبت نماید.

دوربین مدار بسته تحت شبکه IP

در این مواقع باید انتظار این را داشته باشیم که سوژه را به طور واضح نبینیم. محل استفاده از این دوربین ها معمولا محیط های داخلی است و با یک پایه ساده نصب و راه اندازی می شوند. در حال حاضر کاربران دیگر تمایلی به تهیه این نوع دوربین ها ندارد زیرا دوربین های بولت یا دام می تواند نیاز آن ها را رفع کند. اندازه این دوربین ها بسیار کوچک بوده و می توان آنها را در مکان های مخفی نصب نمود.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-IT3F

سیستم‌های مداربسته آنالوگ از دستگاه‌هایی با عنوان DVR برای کنترل و ضبط تصاویر و صداها استفاده می‌شود. همچنین با استفاده از DVR می‌توان ارتباط دیجیتال را با شبکه برقرار کرد. دوربین‌های مدار بسته در حال حاضر یکی از تجهیزات و وسایل مهم و ضروری می‌باشد و بهتر است در تمام مکان‌هایی که قابلیت نصب آن وجود دارد، نصب گردد، تا سطح امنیت افزایش پیدا کند. ضمن اینکه لزوما بالا بودن قیمت دوربین مداربسته به منزله مناسب ترین گزینه نیست و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که میزان کارایی که در نظر داشتید را ارائه نمی دهد. در ادامه به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته و مزیت های هر یک از آن ها آشنا خواهید شد. دوربین های پلاک خوان دوربین هایی تخصصی هستند که دارای یک نرم افزار داخلی برای شناسایی و ضبط پلاک خودرو ها حتی در هنگام حرکت هستند.

  • شرکت ما در سال ۱۳۸۸ یک تیم متخصص در زمینه تجهیرات امنیتی دوربین مداربسته تکنیکس کنار هم جمع شدیم و کار واردات و پخش عمده دوربین مدار بسته و دستگاه های Dvr برند Technicsرا شروع کردیم .
  • برای ضبط تصاویر آنالوگ نیز چاره ای از روی آوردن به سیستم دیجیتال نیست.
  • البته انواع دیگری دوربین نیز از نظر ظاهری وجود دارد که شامل دوربین کودک (بیبی کم)، دوربین خودرو، دوربین لامپی و …
  • سعی کنید از برندهای شناخته شده انتخاب کنید و کمتر به کشور تولید کننده معطوف شوید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار