انواع دوربین مداربسته خانگی دوربین مداربسته ویلا و منازل شرکت ایمن تصویر امرتات | xenoncctv

بنابراین شما می‌توانید ترتیبی دهید که تنها در صورت مشاهده چهره‌های ناآشنا به شما پیام هشدار داده شود. ضمن اینکه رزولوشن دوربین مداربسته و مدت ضبط روی ظرفیت ذخیره سازی تاثیرگذار است. ضرر بعدی و بسیار مهم شما از بین رفتن آرشیو فیلم های دوربین مدار بسته تان است. 2- هارد کامپیوتر به گونه ای طراحی شده است که بتواند در هفته ۵ روز و در هرروز ۸ ساعت کار کند.ولی طراحی هارد نظارتی مداربسته به گونه ای است که عملکرد دستگاه را به حالت بی وقفه ارتقاء داده است و این هارد می تواند در هفته ۷ روز به صورت ۲۴ ساعته کار کن.

دوربین بولت داهوا Dahua HFW 1500DP

تکنولوژی HD مخفف High Definition است و دوربین های hd نسبت به دوربین های آنالوگ از رزولوشن و وضوح بالاتری برخوردارند. دوربین مداربسته به انگلیسی Closed Circuit Television نامیده می شود که به طور مخفف آن را با CCTV می شناسیم و به موجب آن به راحتی می توانید هر محیطی را تحت نظارت قرار داده و بستر مناسبی برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان فراهم کنید. علت از کار افتادگی هارد دیسکهای دوربین مداربسته همچنین می تواند به عواملی مثل مشکل سیستم پاور تامین برق مربوط شود. پاورهای کامپیوتر هم در مدلهای مختلفی برای سیستم های متفاوت طراحی شده اند حال آنکه پاورهای دستگاههای دوربین مداربسته هم همین طور هستند. بعضی موارد پاوری که برای دستگاه DVR استفاده می شود بسیار ضعیف است و نمی تواند بیش از 1 هارد دیسک را هم پشتیبانی نماید.

دوربین ها مجاز به نصب در یک منطقه خصوصی از یک محل کار که مردم انتظار حفظ حریم خصوصی کامل را دارند، نمی باشد به عنوان مثال، مکان هایی مانند سرویس های بهداشتی یا رختکن باید دارای حریم خصوصی کامل باشند. بعضی از DVR های ارزان قیمت هم که از پاورهای 2 آمپر استفاده می کنند که نمی تواند 3 هارددیسک را پشتیبانی کنند و معمولا دچار مشکل تامین برق هستند. اما پی بردن به این مشکل برای کاربران سخت است و مشکل را اغلب از هارددیسکها می بینند. مورد اول انتخاب نادرست کاربران است که به دلیل عدم داشتن اطلاعات فنی در مورد انتخاب صحیح نوع هاردی که باید برای دستگاه ذخیره ساز خود داشته باشند اغلب باعث می شود که هارد مذکور باعث سوختگی شود.

  • انواع دوربین مداربسته با تکنولوژی های آنالوگ و تحت شبکه تولید شده است که می توانید از بین آن ها دوربین مدار بسته مورد نظر خود را پیدا کنید.
  • دوربین IP علاوه بر کیفیت فیلمبرداری بالا، می توانستند با وصل شدن به شبکه تصاویر فیلمبرداری شده را بر بستر اینترنت به نمایش بگذارند.
  • این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است.
  • این دوربین ها دارای کیفیت بالایی هستند و قابلیت های بالایی دارند و بیشتر برای کارایی های خاص و حائز اهمیت از ان ها استفاده می شود.
  • دغدغه درصد بزرگی از مشتریان و مصرف کنندگان دوربین های مداربسته دریافت تصاویر دوربین ها زمانی که در محل نیستند است، شعار این ویژگی این است که از هر کجای دنیا بتوانید خانه و محل کار خود را کنترل کنید اما این ویژگی به تازگی امکاناتی را به خود اضافه کرده است.

مجله خبری دوربین مداربسته زنون برای سیستم دوربین های امنیتی و نظارتیدر ابتدای امر باید به این موضوع اشاره کنیم که یک دستگاه دی وی آر DVR در سیستم دوربین مداربسته به خودی خود دارای هارد نمی باشد. تمامی این برند ها جز محصولات با کیفیت در عرصه نظارت تصویری و دوربین مدار بسته می باشد. دوربین داهوا یکی از محصولات پر فروش در بازار ایران می باشد و دارای محبوبیت ویژه ای در بین کاربران می باشد.

راهنمای انواع انتقال تصویر دوربین مداربسته

دوربین مداربسته بی سیم قادر است تا انتقال تصویر را به صورت وایرلس انجام دهد. دوربین مداربسته دام، به علت شکل گنبدی که دارد سخت تر از دوربین های بولت است. جهت مشاهده لیست بهترین برند های جهان شما میتوانید مقالهبهترین برند های دوربین مداربستهرا مطالعه کنید.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار