آموزش کامل کارکردنترید،انتقال،برداشت،واریز و با صرافی کوکوینkucoin فارس بلاکچین

در صورتی که از سفارش بازار یا Market Order استفاده کنید، سفارش شما به صورت آنی انجام می‌شود و وارد تاریخچه معاملات می‌شود. پس از ایجاد سفارش، سفارش شما وارد قسمت سفارش‌های باز یا Open Orders می‌شود و در‌صورتی که سفارش شما انجام شود، می‌توانید از قسمت Trade History آن را نگاه کنید. شما می‌توانید از سه نوع سفارش برای معاملات خود استفاده کنید. در این قسمت نمایی کلی از دارایی‌های شما نمایش داده می‌شود. همانطور که در این پنل مشاهده می‌کنید، 5 نوع حساب برای دارایی‌های شما در این پنل وجود دارد.

یک نمونه از برداشت ارز دیجیتال در صرافی KuCoin

شما می توانید با استفاده از صرافی های داخلی، معاملات خود را به شکل امن تری انجام دهید. با این حال اگر همچنان قصد فعالیت در صرافی کوکوین را دارید، در ادامه نحوه ثبت نام در این بازار آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال را توضیح می دهیم. صرافی های مشهور زیادی مانند بایننس یا کوین بیس، برای معاملات ارز دیجیتال در بازار وجود دارند که امکانات گوناگونی را نیز به کاربران خود ارائه می دهند. اما باید توجه داشته باشید هر صرافی برای فعالیت کاربران ایرانی مناسب نیست. صرافی بایننس از نظر حجم معاملات و خدماتی که به معامله گران ارائه می دهد، در رتبه اول جهان قرار دارد و بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال محسوب می شود. ارز دیجیتال کوکوین شیرز با نماد KCS در اکتبر ۲۰۱۷ توسط صرافی کوکوین به بازار عرضه شد.

  • علاوه بر این یک بخش خطر داخلی نیز برای اطمینان از بودجه کاربر در صرافی کوکوین وجود دارد.
  • بدین ترتیب صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌های بلندمدت صورت خواهد گرفت.
  • این کار برای امنیت است و به همین دلیل در ابتدا و در هنگام ایجاد حساب خود باید آن را ایجاد کنید.
  • لذا کاربران ایرانی می توانند فقط با ایجاد یک حساب کاربری، اقدام به خرید و فروش رمز ارزها نمایند.
ورود به پنجره ترید نیاز به ارائه رمز ورود به ترید دارد که می توانید آن را به عنوان معیار امنیتی اضافی تنظیم کنید. اگرچه ممکن است در ابتدا پیچیده به نظر برسد، اما صرافی دارای یک طرح تمیز و ساده است. در صرافی کوکوین برای بالا بردن امنیت تراکنش ها و معاملاتتان باید کد معاملاتی انتخاب کنید. برای ثبت نام در این صرافی ابتدا وارد سایت صرافی کوکوین میشوید. در این مقاله قبلی به شما یکی از صرافی های ارز دیجیتال، با نام کوکوین Kucoin را معرفی کردیم.

دانلود مستقیم اپلیکیشن صرافی کوین لوکالی برای اندروید

کشورهایی که به علت تحریم‌های اقتصادی نمی‌توانند به معاملات رمز ارزها بپردازند با ثبت نام در صرافی کوکوین به راحتی می‌توانند به خرید و فروش صرافی kucoin ارزهای دیجیتالی بپردازند. مثل هر صرافی دیگری علاوه بر ویژگی‌های خوب، ویژگی‌های بد و محدودیت‌هایی هم برای صرافی کوکوین وجود دارد که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. صرافی کوکوین یکی از امن ترین بستر های انجام معاملات جهانی در حوزه ارز دیجیتال است.

  • اما کوکوین فقط یک صرافی معامله کرپیتو نیست و شما می‌توانید از سایر مزایای آن در قرض دهی دارایی و استیک بهره‌مند شوید.
  • البته توجه کنید که برای واریز یا برداشت انواع ارزهای دیجیتال، کماکان باید از صفحه اصلی حسابتان استفاده کنید.
  • اگر پیام Successful روی صفحه ظاهر شد، کارمان در صرافی کوکوین به پایان رسیده است.
  • پس همیشه حواستان به این موضوع باشد که در چه بازار یا جفت ارزی برای معامله حضور پیدا می‌کنید.
  • از جمله ویژگی های مثبت صرافی کوکوین برای ایرانیان؛ این است که کاربران KuCoin می‌توانند با قرار دادن دارایی‌های خاص یا قرض دادن آن‌ها به دیگران و دریافت سود، سود ارز دیجیتال خود را کسب کنند.
با توجه به تحریم‌هایی که شامل ایرانیان می‌شود کاربرانی که در کشور ایران حضور دارند برای ثبت نام نمی‌توانند از طریق شماره تلفن اقدام کنند. با توجه به این موضوع پیشنهاد می‌شود کاربران ایرانی برای دریافت کد تاییدیه ار ایمیل استفاده نمایند. معامله گران می توانند به سرعت تمام قیمت هایی را که افراد دیگر مایل به خرید و فروش ارز رمزنگاری شده انتخاب شده هستند ، مشاهده کنند. اعداد در وسط آخرین قیمت فروش و حجم یا مقدار معامله شده در هر سطح قیمت را نشان می دهد. KuCoin علاوه بر ویژگی های امنیتی خود مانند احراز هویت چند عاملی و رمزگذاری، رمز عبور جداگانه ای را برای تجارت به کاربران ارائه می دهد.

  • کوکوین یک صرافی بزرگ ارز دیجیتال است که امکان خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد.
  • رمز ارز کو‌کوین در ژانویه‌ ۲۰۱۸ به سرمایه‌ای بیش از ۱.۸ میلیارد دلار دست یافت.
  • سپس کدی که در نرم افزار Google Authenticator برای ارسال می‌شود را در بخش ۲-FA code وارد کنید.
  • یکی از اصلی ترین موارد استفاده از صرافی ها، برای خرید و فروش ارز های دیجیتال است.
  • در این صفحه لازم است رمز عبور مربوط به معاملات حساب خود را در کادر مشخص شده وارد کنید.
  • درصورتی که تتر (دلار دیجیتال) شما در بستر شبکه دیگری به غیر از اتریوم قابل انتقال باشد، کارمزد شبکه کمتری را پرداخت می‌کنید.
آموزش کامل کارکردنترید،انتقال،برداشت،واریز و با صرافی کوکوینkucoin فارس بلاکچین

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار