چند نوع دوربین مداربسته داریم؟ معرفی انواع دوربین های مداربسته دی ام اس | xenoncctv

یک کیت مجله خبری دوربین مداربسته زنون منبع تغذیه سبک لپ تاپ است، بنابراین هر کسی می تواند آن را دستکاری کرده و آن را خاموش کند. هنگام خرید قطعات جداگانه، یک انتخاب مناسب برای تغذیه دوربین ها، منبع تغذیه جعبه با کلید قفل است، و این می تواند مستقیماً به یک خار فیوز متصل شود. امروزه نصب دوربین مدار بسته که یکی از بهترین شغل در زمینه امنیت در جهان میباشد و در بحث امینتی بسیار تاثیر گذار بوده است.

که البته نیاز به توضیح نیست که اتصال بی ان سی های پرسی مطمئن تر می باشد. همانند سایر اتصال دهنده ها bnc ها نیز بصورت نری و مادگی با یکدیگر متصل می شوند شامل یک پین داخلی و یک فک دوار چرخنده می باشند. بدنه چرخشی بی ان سی نر در بی ان سی ماده با چرخشی 180 درجه قفل می شود.طراحی داخلی bnc ها سبب اتصال قفل شونده و مطمئن شده است.

http://computermagazine.ir

جالب است بدانید این نوع از دوربین مدار بسته از پرفروش ترین نوع دوربین مداربسته در سال 2022 در سطح جهانی است. این آمار از طریق نرم افزار آماری IP Video System Design Tool تهیه شده که براساس فعال سازی توسط مشتریان در سراسر دنیا جمع آوری شده است. شرکت ما در سال ۱۳۸۸ یک تیم متخصص در زمینه تجهیرات امنیتی دوربین مداربسته تکنیکس کنار هم جمع شدیم و کار واردات و پخش عمده دوربین مدار بسته و دستگاه های Dvr برند Technicsرا شروع کردیم . دوربین‌های مداربسته دسته ای از دوربین‌ها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این دوربین‌ها به گروه‌های مختلفی مانند دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های دیجیتال و دوربین‌های تحت شبکه تقسیم می‌شوند. در کاربردهای حرفه‌ای تجاری (ار قبیل مترو، بانک‌ها، صنایع بزرگ، کارخانجات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، و دانشگاه‌ها)، خرید انواع دوربین مدار بسته حرفه‌ای با قیمت نسبتا بالا پیشنهاد می‌شود.

دوربین مدار بسته کیوب

هایپر صنعت فامکو مفتخر است تا دوربین های آنالوگ خود را با فناوری HD، Full HD و HDCVI به مشتریان ارائه کند. انتقال تصویر بر بستر سیم، به دو صورت کابل کواکسیال و کابل شبکه می باشد. دوربین اسپید دام به شکل گنبد بوده و دارای موتور حرکتی در داخل قاب خود بوده و اکثرا بر روی پایه نصب می شود. دوربین‌های بولت در صنایع تولیدی، محیط‌های بیرونی منازل ویلایی، کارخانجات، محیط‌های وسیع مانند انبارها بسیار اثربخش هستند. این دوربین‌ها کاملاً قابل مشاهده هستند و به دلیل عامل بازدارندگی از بهترین نوع دوربین‌ها به شمار می‌آیند. با توجه به تفاوت بین کسب و کار ها، تهدیدات و خطرات امنیتی مختلفی برای هر یک وجود دارد.

دوربین مدار بسته 360 درجه یا Fish Eye

به دوربین مداربسته ای که قابلیت چرخش به اطراف را داشته باشند اسپید دام یا ptz گفته می شود. بک کنترل کننده اتوماتیک در این دوربین ها وجود دارد که می توان از طریق آن چرخش دوربین ها را تنظیم نمود. در مواقعی که نیاز است تصاویر دوربین های مدار بسته به صورت همزمان دریافت و مشاهده گردد استفاده از دوربین مدار بسته اسپید دام کاربرد دارد. بر روی این دوربین ها یک موتور تعبیه شده است که باعث دوربین های مدار بسته speed dome از قیمت بالاتری برخوردار باشند. دوربین های مدار بسته دام بسته به نوع کاربرد و میدان دید مورد نیاز، به صورت سقفی نصب می شوند یا از یک قلاب دیواری آویزان می گردند.

  • علت نام گذاری دوربین های مداربسته دام شکل ظاهری آنهاست در زبان انگلیسی Dome به معنی گنبد است.
  • توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد.
  • حداکثر می‌تواند حداکثر 18 متر از دوربین‌ها فاصله داشته باشد و این اغلب ایده‌آل نیست.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار