چند نوع دوربین مداربسته داریم؟ معرفی انواع دوربین های مداربسته دی ام اس | xenoncctv

به علت اندازه کوچکی که این مجله خبری دوربین مداربسته زنون ها دارند قابلیت جاسازی آنها در مکان های مختلف وجود خواهد داشت. دوربین های مینیاتوری نمونه ای از دوربین های مخفی می باشند که در بسیاری از مورد جاسوسی مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به این که این دوربین ها در سقف نصب می شوند امکان مشاهده آنها به راحتی وجود ندارد. یکی از مزایای اصلی دوربین های گنبدی شکل یا dome پوسته محافظ آن است که لنز دوربین را می پوشاند و باعث می شود دوربین های گنبدی را بسیار مقاوم نموده و آنها را کمتر در معرض آسیب های خارجی قرار می دهد. در این دوربین ها امکان ارتباط بی سیم با امنیت بالا وجود داشته و می توان از کابل های ارتباطی استفاده بهینه نمود.

http://computermagazine.irبرای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید. این نوع دوربین ها دوربین های بسیار خاصی هستند که می تواند از دید افراد حاضر در اتاق یا منطقه خاص، دور بماند. شایان به ذکر می باشد که دوربین های مداربسته کوچک در مکان هایی به کار گرفته می شود که نیاز است دوربین قابل دیدن نباشد و نتوان تشخیص داد که در محیط دوربین وجود دارد یا محیط مورد نظر مجهز به سیستم امنیتی و ایمنی می باشد. البته باید اشاره داشت که نصب دوربین مداربسته کوچک و مخفی احتیاج به تهیه مجوز دارد و شما نمی توانید در حالت عادی و برای شرایط عادی از آن ها بهره ببرید. قابل ذکر می باشد که برخی از انواع دوربین مداربسته سیم کارت خور نیز جزو دوربین های کوچک محسوب می شوند.

دوربین مداربسته کوچک

تکنولوژی AHD که نسل جدید دوربین‌های مداربسته آنالوگ به حساب می‌رود، یک فرمت تصویری در انواع دوربین‌های مداربسته آنالوگ است و مانند آن‌ها از کابل کواکسیال یا RG59 برای ارتباط با دستگاه DVR استفاده می‌کند. نکته ای که در رابطه با انواع دوربین مدار بسته وجود دارد این است که این دوربین ها تنها به منظور تامین امنیت استفاده نمی شوند و از آنها جهت نظارت بر اماکن مختلف نیز استفاده می گردد. صاحبان شرکت ها و سازمان های مختلف می توانند رفت و آمد و عملکرد پرسنل فعال در شرکت را کنترل نموده و به بهبود بازدهی نهایی شرکت کمک نماید. نصب این دوربین ها شخصی بوده و صاحبان مشاغل مختلف می توانند اقدام به نصب این دوربین ها در محل کسب و کار خود نمایند.

  • امروزه استفاده از دوربین های تحت شبکه یا ip رواج بیشتری پیدا کرده است.
  • در نوع آنالوگ تبدیل سیگنال های تصویری به سیگنال های رادیویی امکان انتقال فراهم می شود.
  • هر دو این تکنولوژی از نور مادون قرمز استفاده می کند اما کیفیت تصویر ارائه شده با اکسیر به مراتب بهتر از IR است.
از مزایای دوربین های مدار بسته دام می توان به طراحی منحصر به فرد آن که منطبق با محیط اطراف است اشاره کرد. این دوربین ها با قابلیت چرخشی که دارند امکان مشاهده زوایای گسترده ای را فراهم می کند و می توان از آنها در فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده داد. اما از معایب دوربین های مدار بسته دام می توان به برد کمتر آنها نسبت به دوربین های دیگر اشاره کرد. روند نصب آنها نیز به نسبت سایر دوربین ها از پیچیدگی بیشتری برخوردار بوده و قرارگیری مجدد آنها نسبتا مشکل می باشد.

کاربرد این دوربین ها بسیار زیاد بوده و امکان تصویربرداری از فضای مورد نظر در شب و با کیفیت بالا توسط این دوربین ها امکان پذیر می باشد. دوربین های مدار بسته آنالوگ اولین نسل از دوربین ها بوده و به دلیل قیمت پایین، سادگی نصب، تنوع زیاد در بازار محبوبیت بسیاری دارند. در این نوع از دوربین سیگنال ها به صورت آنالوگ و با سرعت پایین ارسال شده و در مقایسه با دوربین های تحت شبکه تصاویر کیفیت پایین تری دارند. در این دوربین ها به دلیل استفاده از سیگنال آنالوگ امکان نویز پذیری وجود دارد.

ماکت دوربین دام 220 ولت

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار