پیراهن مردانه، خرید و قیمت انواع پیراهن شیک- برند کروم CORUM

پیراهن مردانه، خرید و قیمت انواع پیراهن شیک- برند کروم CORUM حال اینکه این پیراهن ها می توانند به صورت ساده، طرح دار، آستین دار، بدون آستین، آستین سه ربع، جیب دار، بدون جیب، به صورت هلالی در مدل های اسپرت و غیره باشند. برای خرید پیراهن ها نیز اولویت اول با جنس در نتیجه کیفیت و پس از آن انتخاب یک سایز مناسب است. اکنون ممکن است هر یک از انواع پیراهن های مردانه در مدلهای تک سایز و در طرح و رنگ های مختلف به صورت تکی باقی مانده باشند. در واقع اینها همان لباس هایی هستند که در انبار مانده اند و به دلیل روی کار آمدن مدل و طرح های جدید با استقبال کمتری مواجه خواهند بود.

  • در صورتی که پس از دریافت سفارش سایز محصول مناسب نبود با رعایت شرایط مرجوعی تا 7 روز فرصت مرجوع سفارش را خواهید داشت.
  • مناسب بودن اندازه‌ی پیراهن نقش مهمی در استایل تان خواهد داشت، بنابراین هنگام خرید پیراهن به این نکته توجه کنید که بیش از حد کوتاه، بلند، تنگ یا گشاد نباشد.
  • دوخت سفارشی انواع پیراهن مردانه یکی از اصلی ترین خدمات این مجموعه بشمار می‌رود که با توجه به مدلی که مد نظر دارید در سبک‌های رسمی و اسپرت بصورت کاملا حرفه‌ای طراحی و دوخته می‌شود.
  • از مدل‌های چارخانه، به ویژه چارخانه درشت، به عنوان مدل‌های روزمره و نیمه رسمی با شلوار جین مردانه استفاده می‌شود.
به یاد داشته باشید که مدل های طرح دار را نباید با کروات یا کت طرح دار بپوشید. جنس پارچه پیراهن مردانه اگر با کیفیت باشد تا مدت‌ها برایتان ماندگاری خواهد داشت. این پارچه‌ها معمولا از جنس نخی یا نخ پنبه هستند و ممکن است برای کمتر چروک شدن با مقادیری الیاف مصنوعی همراه شوند. بنابراین در دوخت پیراهن مردانه از پارچه‌های پوپلین، ماهوت، آکسفورد، جناغی و حتی مخمل و پشم بسته به موقعیت استفاده می‌شود.

پارچه‌های پوپلین، آکسفورد، جناغی و حتی مخمل و پشم هم برای دوخت پیراهن‌های مردانه مناسب‌ هستند. جنس پارچه پیرهن مردانه اگر با کیفیت باشد تا مدت‌ها برایتان ماندگاری خواهد داشت. پیراهن مردانه قطعا یکی از بخش های جذاب و مهم استایل آقایان می باشد.

انواع پیراهن مردانه به دلیل تنوع زیادی که دارد معمولا توسط آقایان در فصول مختلف و موقعیت‎های متفاوت انتخاب می‌شود. پیراهن مردانه اسپرت یا مجلسی را به راحتی می‌توان با انواع لباس مردانهمانند شلوار جین یا پارچه‌ای و همچنین کتان ست کرد. پیراهن مردانه معمولا یقه دارد و برای همه از جمله پسر بچه‌ها تا افراد بزرگسال کاربرد دارد.

پیراهن های نخی آستین کوتاه به ما کمک می کند که انواع تیپ های ممکن رو در عین راحتی و خنکی داشته باشیم. ۵- توجه کنید برای این که میزان کیفیت یک پیراهن مردانه شیک را بسنجید ، کافیست بدانید یک پیراهن باکیفیت از قسمت بدنه تا کمر تنگتر می‌شود. اگر به دنبال پیراهن مردانه شیک هستید، بهتراست به محل اتصال آستین به بدنه لباس دقت کنید. در پیراهن‌هایی با برندهای مشهورتر این بخش به خوبی برش‌خورده‌است و نزدیک سرشانه لباس ارزان مردانه است. اما در سایر برندها این بخش کمی بزرگتر برش می‌خورد تا بتواند سایزهای بیشتری را پوشش دهد همین موضوع نیز روی ایستایی پیراهن اثرات منفی می‌گذارد. برای این که بتوانید یک پیراهن مناسب اندام خود خریداری کنید، توجه کنید یقه آن به خوبی بسته شود.

در صورت تمایل برای خرید اینترنتی پیراهن مردانه ، فروشگاه اینترنتی زاگرس پوش یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. شما علاوه بر دیدن مدل های مختلف پیراهن میتوانید از خدمات ارسال رایگان ما نیز برای تحویل سفارش مدنظر خود بهره ببرید. پیراهن مردانه سفید، مشکی، سورمه‌ای، کرم و طوسی از رنگ‌های محبوب در میان آقایان است که در فصل تابستان این رنگ‌ها تبدیل به رنگ‌های سبز، آبی و دیگر رنگ‌های روشن می‌شود. برندهای مختلفی هم اقدام به طراحی و تولید پیراهن مردانه کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به پیراهن مردانه برند پیر کاردین، جک اند جونز، روبرتو کاوالی، هاکوپیان،وادین کوک، اسپرینگ فیلد و بادی اسپینر اشاره کرد. پیراهن مردانه کیکی رایکی چهارخانه یکی از مدل‌های محبوب در بازار است که تنوع رنگی بسیار دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار