پلنیوم باکس Archives پدیده تهویه آذر

بسته به محیط، عوامل محیطی و شیوه عملکردی که از خود به اجرا می گذارند، آن ها را در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می کنند. در این بخش از مقاله آشنایی با پلنیوم باکس و کاربردهای آن در معماری ساختمان به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. از بخش نظرات این مطلب می‌توانید به پاسخ دیگر پرسش‌های مطرح شده خود دست یابید.

  • نت باکس یک پخش‌کننده‌ی خانگیِ اینترنتیاست که با اتصال به تلویزیون، قابلیت‌های بسیار زیادی را فراهم می‌سازد.
  • برای تهیه بهترین پلنیوم باکس باید تمام موارد ذکر شده را مد نظر قرار داده و از نمونه استاندارد آن استفاده کنید.
  • همچنین از پلنیوم باکس می‌توان در طراحی فضای داخلی بخش‌های مختلف ساختمان نیز استفاده کرد.

اما با انجام این عمل، جریان هوا در واحدهای ساختمان به حداقل رسیده و افراد دچار مشکلاتی خواهند شد. معماران ساختمانی برای رفع این مشکل از پلنیوم باکس یا جعبه توزیع هوا که وظیفه پخش یکنواخت و مناسب در انتهای کانال هوارسانی را برعهده دارد، استفاده خواهند کرد. به دلیل اینکه اتاق های تمیز یک محوطه ی ایزوله هستند، جریان هوا تنها از طریق همین فیلتر باکس ها در محیط برقرار می شود.

انواع لوله و کابل ها و دیگر تآسیسات را می توان از این کانال ها عبور داده و از مزایای متعدد آنها بهره مند گردید. بنابراین فیلتر باکس ها نقش مهمی در جلوگیری از ورود هوای آلوده به اتاق های تمیز ایفا می کنند. همچنین جهت محکم نگه داشتن بعضی از فیلتر باکس ها و ثابت نگه داشتن آنها در جای خود، روبند های مخصوصی را تعبیه شده است.

نت‌ باکس، اندروید باکسی است که به هر تلویزیونی متصل می‌ شود تا از آن یک دستگاه هوشمند بسازد. همانطور که گفته شد کاربردها و مزایای گوناگونی دارد، اما مهم ترین قابلیت آن یکسان سازی پخش هوا می باشد. این جعبه هوا را به صورت آهسته و لایه ای به محیط روانه می کند تا در نهایت هوایی یکسان در محیط پخش شود. ضخامت بدنه کانال متناسب با ابعاد کانال متغییر بوده و در محدوده سانتیمتر قرار دارد. کپی رایت © تمام محتویات این وبسایت متعلق به شرکت بکتر بتن می باشد.

فناوری اطلاعات و خدمات آی تی

رابط کاربری netUI2.0 سریعترین و ساده‌ترین دسترسی به محتواهای دلخواه شما را فراهم می‌کند. دسترسی سریع به فیلم، سریال، انیمیشن و مسابقات ورزشی، در کنار اپلیکیشن‌های اندرویدی از هر زمانی ساده‌تر است. رابط کاربری netUI2.0 سریع‌ترین و ساده‌ترین دسترسی به محتواهای دلخواه شما را فراهم می‌کند.

اجرای کانال‌های بتنی روباز بصورت درجا علاوه بر زمان بر بودن دارای مشکلات اجرایی متعددی است که عموماً ترجیح داده می‌شود که این کانال‌ها بصورت پیش‌ساخته تهیه شده و در محل نصب گردند. همچنین به منظور جمع‌آوری روان‌آبهای سطحی نیز از کانال‌های روباز بصورت گسترده‌ای استفاده می‌گردد. طول این کانال‌ها معمولاً بین ۱ تا ۳ می‌باشد، که مطابق سفارش قابل تغییر است.

همانطور که گفتیم ویژگی دکوراتیو بودن این محصولات سبب شده کارایی بسیاری در مکان های مختلف نظیر منازل مسکونی، پاساژها، مجتمع های تجاری، هتل ها و حتی ادارات داشته باشند. شما می توانید از این محصول به صورت کاملا مخفی استفاده کنید که تاثیر چندانی بر زیبایی سقف و یا دیوار مورد استفاده نداشته باشند. 4-امکانِ تعبیه ی لبه ی خَم دار در قسمتِ دهانه ی خروجی هوا، که باعثِ اتصال دریچه هوا بوسیله بست های خرچنگی به پلنیوم باکس می شود. گروه صنعتی تهویه فراز، هم در زمینه ی تولیدِ انواعِ پلنیوم باکس و هم انواعِ باکسها و تبدیلهای دیگر، در حال فعالیت و ارایه خدمات میباشد.

مزایای کانال باکس بتنی

پلنیوم باکس Archives پدیده تهویه آذر

دیفیوزر سقفی یا دریچه ی خورشیدی نیز یکی از قسمت های دستگاه فیلتر باکس بوده. این دریچه به هنگام ساخت در دهانه ی خروجی فیلتر باکس قرار می گیرد، و از فشار و شتاب بیش از حد هوای خروجی پلنیوم باکس جلوگیری می کند. همانطور که از مطالب گفته شده مشخص است باکس های پلینوم با کارایی منحصر به فردی که دارند می توانند به منظور اختلاط موثر هوا و خروج لایه ای آن مورد استفاده قرار بگیرند. این وسیله می تواند هوا را به طور کامل پخش کند و از تمرکز خروج آن در یک دریچه مشخص جلوگیری کند. متناسب با نوع نیازی که دارید و همچنین بسته به شرایط سقف کاذب می توانید از جنس ها مختلف و ضخامت های متفاوتی بهره بگیرید.

این روبند ها استراکچر نام داشته وجنس آنها از ورق گالوانیزه و رنگ پودری الکترو استاتیک می باشد. کارگاه تولیدی و صنعتی کانال سازی المپیک با تکیه بر دانش ، خلاقیت و تجربه و به کارگیری کادری مجرب و متعهد در جهت تامین نیاز های سرمایش و گرمایش ، تهویه مطبوع و انتقال هوا آماده خدمت رسانی می باشد. دراین قسمت گروه صنعتی المپیک شما را سازنده |کانال های پلی اورتان| با پلنیوم باکس آشنا میکند.در صنعت کانال سازی امروزه اسم پلنیوم باکس در کنار کانال هااستفاده شده در تهویه مطبوع شنیده می شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار