پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | xenoncctv

از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی بسیار رضایت بخش عمل کرده است. دوربین‌ های مداربسته بوش دارای کیفیت خوبی می‌ باشند، فقط کار و راه اندازی آنها کمی پیچیده است. پس از فراموش کردن رمز ورود DVR / NVR ، دیگر نمی توانید وارد سیستم شوید ، بنابراین نمی توانید تنظیمات را تغییر دهید و یا حتی فیلم ضبط شده را پخش کنید. پس از به روزرسانی امنیتی دستگاه ها ، اکثر محصولات DVR / NVR اکنون نمی توانند از طریق روش شبکه مانند دستور telnet هک شوند.

http://computermagazine.ir

در حقیقت دوربین های مداربسته هایلکوک، زیر مجموعه شرکت مادر هایک ویژن محسوب می شوند و قیمت پایین تری دارند. دوربین های تحت شبکه یا دیجیتال امواج دیجیتال را ارسال می کنند و به نوعی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته محسوب می شوند. دوربین های مداربسته شبکه یا دیجیتال از طریق شبکه های LAN و WiFi کنترل می شوند. Zmodo طیف وسیعی از دوربین‌های زنگ درب هوشمند، دوربین‌های مخصوص داخل ساختمان و دوربین‌های نظارت ضد آب و گرد و غبار هوا را برای نظارت DIY به فروش می‌رساند.

  • بزرگ‌نمایی دیجیتال به شما کمک می‌کند که بتوانید تصاویر ضبط شده را با دقت بیشتری بررسی کرده و جزئیات مختلفی را بهتر مشاهده کنید.
  • بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی در اشکال مختلف از جمله دام، بولت، فیش آی و … همراه با تکنولوژی هایی نظیر IP ،HD و وایرلس در بازار عرضه می شود.
  • بنابراین شما رویدادهای حساسی که ممکن است در هنگام قطعی برق رخ دهد را از دست می دهید.
  • در این شرایط دوربین باید ترجیحاً جلوی درب داخلی خانه و در ارتفاع مناسب نصب گردد.
  • سیستم های حرفه ای صوتی و کنفرانس برای ارتباط صدا، صدا و موسیقی طیف وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد.

تا بتواند به مجله خبری دوربین مداربسته زنون وجه ممکن معرف محصولات آنها باشد و هم بتواند مشتریان را به خود جلب نماید. تعداد محدودی از دوربین های سامسونگ در بازار باقی مانده است و از معایب بزرگ دوربین های سامسونگ نا موجود بودن آن در بازار است. به گونه ای که شرکت های رقیب به فکر جایگزین کردن این تکنولوژی در محصولات خود شدند. این برند در حال حاضر توسط شرکت پارس ارتباط به ایران وارد شده است و این شرکت پخش این محصول را در ایران بر عهده گرفته است .

دوربین مداربسته برند آویجیلون (Avigilon)

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21P با رزولوشن 2 مگاپیکسل با برد دید در شب 20 متر است. این دوربین یکی از محصولات سری کوپر داهواست که به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب 2 مگاپیکسل، جزو یکی از پرفروشترین مدل های داهوا بشمار می رود. در نتیجه بهترین دوربین مداربسته، دوربینی است که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی مانند کیفیت و رزولوشن بالا، نصب و راه اندازی آسان و سنسورهای صوتی و حرکتی باشد. دومین نکته مهم که در هنگام خرید دوربین مداربسته حائز اهمیت است، سنسورهای حرکت و صدا هستند. در حقیقت این سنسورها بخش مهمی از دوربین‌های امنیتی هوشمند به حساب می‌آیند که هرگونه صدا و حرکت غیر عادی را از طریق پیامک به شما اطلاع می‌دهند.

دوربین مداربسته کوچک

به دلیل قابلیت دید در شب دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P، فقدان نور هیچ مشکلی ایجاد نکرده و این دوربین قادر است تا فاصله 20 متری را با بهترین کیفیت به نمایش بگذارد. بزرگ‌نمایی دیجیتال به شما کمک می‌کند که بتوانید تصاویر ضبط شده را با دقت بیشتری بررسی کرده و جزئیات مختلفی را بهتر مشاهده کنید. در چند سال اخیر، استفاده از بهترین دوربین مداربسته خانگی در ساختمان های مسکونی رایج شده است و به نوعی به یکی از معیارهای افراد برای انتخاب محل سکونت به شمار می آید. دوربین مداربسته ارزان فروشگاه مسترکم به طور کلی تنوع زیادی دارند و در انواع و ابعاد مختلف و همچنین کارایی های مختلف موجودند. فروشگاه مسترکم با معرفی و فروش بهترین دوربین مداربسته خانگی در خدمت شما همراهان عزیز می باشد. برند Swann دوربین‌های مداربسته خانگی و دوربین مداربسته فضای باز و زنگ‌های ویدیویی کیفیت بالا را فقط برای نظارت ارائه می‌‌دهد.

برند اکسیس

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار