پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | xenoncctv

بدنه مجله خبری دوربین مداربسته زنون مداربسته DH-HAC-B1A21P از نوع پلاستیک بوده، اما استفاده از کیس فایبرگلاس موجب شده است که این بهترین دوربین مداربسته برای مغازه مقاومت خوبی در برابر آسیب و اتفاقاتی مانند باران و وزش باد از خود نشان دهد. این امر بدان معنا بوده که در کنار ویژگی‌های ضد آب، دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P ضد گرد و غبار است. همچنین این دوربین مداربسته دارای محافظ ولتاژ است که موجب می‌شود منبع تغذیه 12 ولت DC آن در برابر افزایش و کاهش ولتاژ ورودی مقاوم باشد. دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P نه تنها روی سقف و دیوار قابل نصب بوده، بلکه می‌توانید به کمک بست‌های مخصوص، آن را روی یک ستون قرار دهید. در صورتی که قصد دارید برای حفظ امنیت مغازه خود در طول شبانه‌روز یک دوربین مداربسته با انواع ویژگی‌ها و نقاط قوت خریداری کنید، دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P یکی از بهترین گزینه‌ها است. دومین دوربین مدار بسته پیشنهادی برای استفاده در مغازه، دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P محصول شرکت داهوا است.

http://computermagazine.irجلوی مغازه، محل کار و در خانه‌های بزرگ و ویلایی می‌توان از این دستگاه‌ها استفاده کرده و از طریق اتصال آن به تکنولوژی روز هم مدیریت بهتری روی این دوربین‌ها داشت. به نظر چه فاکتورهایی هنگام خرید بهترین دوربین مدار بسته اهمیت دارد؟ می‌توانید نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذارید. Honeywell یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته در جهان در لیست است. کمپانی هایک ویژن یکی از معروف‌ ترین و بزرگترین تولیدکنندگان سیستم‌ های حفاظتی و نظارتی در دنیا می‌ باشد. این کمپانی در طی سال‌ های گذشته توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. از مهم‌ ترین اهداف این شرکت می‌ توان به ارائه دوربین‌ های مداربسته باکیفیت و قیمت مناسب اشاره داشت.

  • این شرکت انواع دوربین‌های مداربسته DVR، سرور، دوربین‌های تحت شبکه … را تولید کرده و دست شمارا در خرید باز می‌گزارد.
  • در قسمت محصولات دوربین مداربسته ردیاب من می‌توانید انواع آنها را با قیمت و مشخصات مورد بررسی قرار دهید و بهترین را انتخاب فرمایید.
  • این دوربین قدرتمند فقط 200 دلار قیمت دارد- گران‌تر از گزینه‌های فوق‌العاده مقرون به‌صرفه مانند Wyze، اما به‌راحتی ارزش حق بیمه را دارد.
  • به واسطه‌ی وزن کم ۲۳۹ گرمی خود، می‌تواند در هر جای دیگری هم قرار بگیرد.
  • برند ADT با سابقه 145 ساله در ارائه خدمات برتر امنیتی‌، با پشتیبانی از برنامه Pulse (مدیریت پیام‌ها چند رسانه‌ای بر روی گوشی‌های هوشمند)، و نظارت حرفه ای 24/7 پاسخگو است.

این شرکت یکی از برندهای دوربین مداربسته ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است . و در نهایت امیدواریم که مقاله دوربین مداربسته ایرانی به شما در خرید دوربین مداربسته مدنظر خود کمک کرده باشد. ، مشاوره و امین شما، در این مقاله سعی کردیم تا شمارابا بهترین دوربین مداربسته ارزان ایرانی آشنا کنیم و امیدواریم این مقاله مورد قبول شما قرار گرفته باشد. با توجه به مطالب ارائه شده در بالا، به طور میانگین دوربین های مداربسته ایرانی حداقل دارای 2سال گارانتی مثل دوربین مداربسته ناظر و حداکثر 5 سال مثل دوربین مداربسته اکسوم هستند.

نقاط قوت دوربین هوشمند Ecobee

یک تکنولوژی دیجیتال در دوربین های مداربسته پاناسونیک که همانطور که از نام آن مشخص است وظیفه کاهش نویز در تصویر را برعهده دارد. اما رایج ترین آن نویز مربوط به کم بودن نور محیط بوده که خود را به صورت نقطه های کوچک در تصویر نشان می دهد. مکانیزم DNR با شناسایی دیجیتالی این نویز ، در کاهش آن تاثیر گذار می باشد. بهترین ویژگی این قابلیت، امکان پردازشی است که بر روی خود دوربین مدار بسته صورت می گیرد و نیازی به پردازش Back-End نیست. بنابراین چون قابلیت DNR بر روی خود دوربین مدار بسته عملیاتی می شود هزینه زمانی و تکنیکی اضافی به همراه ندارد.

واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد. مانیتورهای دوربین کودک در سال‌های اخیر بسیار پیشرفت کرده‌اند و بسیاری از آنها دارای فناوری بسیار پیچیده‌ای هستند که امکان پخش زنده را به یک واحد نمایشگر یا یک برنامه اختصاصی روی دستگاه هوشمند شما مانند دوربین تلفن می‌دهد. مدل‌های دیگر، مانند Canary Flex، Flir FX، Piper و Homeboy گزینه‌های ذخیره‌سازی ابری رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهند. دوربین Netgear Arlo Go از طریق شبکه تلفن همراه کار می‌کند (امروزه، سازگاری به مشتریان AT&T Enterprise محدود شده است) و Canary’s Flex دارای یک پایه اختیاری Verizon 4G LTE است.

برند هایک ویژن(Hikvision)

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار