نحوه اجرای انواع حفاظ آکاردئونی آهنی دورژانس-فورژ مدرن

استفاده از رنگ های کوره ای و الکترواستاتیک بهترین گزینه برای رنگرزی درب های ساختمان محسوب می شود. چرا که این درب ها در شرایط آب و هوایی سخت نیز مقاومت داشته و نور خورشید نمی تواند کیفیت رنگ آنها را کاهش دهد. آهن میله ای اغلب غلط املایی آهن فرفورژه است، بنابراین ممکن است به همان ماده اشاره شود. به ندرت به آهنی اطلاق می شود که به شکل میله یا آهنی است که هنگام ساختن میخ از میله استفاده می شود.

درب فلزی CNC کد BL 20119

هر دوی این رنگ ها کیفیت خوبی دارند، با این تفاوت که ضخامت رنگ های پودری کوره ای بیشتر است. قیمت رنگ پودری در مقایسه با رنگ معمولی کمتر می باشد، اما هزینه رنگ آمیزی و تجهیزات مورد نیاز آن موجب افزایش هزینه می گردد. مبلغ پیش پرداخت ( ۵۰% مبلغ فاکتور می باشد) هزینه حمل و نقل و جرثقیل به عهده خریدار می باشد. تاریخ تحویل پروژه درب حیاط و ویلا ۳۰ روزه کاری می باشد.و همچنین خریدار موظف هست نسبت به تسویه حساب قبل از ارسال بار اقدام نماید. قطعاً مشتریان به سمت خرید کالاهایی جذب می شوند که در بازار، بیشترین فعالیت را دارند. خوشبختانه در مورد درب فلزی شرکت آهن سازه ، این مسأله به صورت کاملاً حرفه ای اجرا شده است.

گفتنی است جنس فلزی آهنی حفاظ آکاردئونی در کنار فاصله بسیار کم تیغه های عمودی آن تنها نیاز به همراهی یک قفل محکم و حسابی دارند تا آرامش و امنیت را برای خانه هدیه آورند. ضمن این که میتوان به سادگی و برای امنیت بیشتر از قفل های مخفی یا تعداد حلقه قفل بیشتر هم استفاده کرد . گروه صنعتی ارس دارای 15 سال سابقه در تولید انواع حفاظ آکاردئونی و شاخ گوزنی و حفاظ پنجره و نرده فرفورژه می باشد.

درب فلزی یا درب فرفورژه حیاط سازه سنتر انتخاب مناسبی برای ورود به منازل، مغازه ها و ساختمان هاست. درب فلزی به دلیل استحکام و مقاومت در برابر سرما، گرما و رطوبت یکی از بهترین انتخاب ها برای درب ورودی خانه ویلایی است، برای درب حیاط نیز می توانید از درب های کشویی و دوبل استفاده کنید. درب های فرفورژه و درب الیزه ویلایی حفاظ سازان به طور کلی سفارشی می شوند و بر اساس طراحی و اندازه آنها قیمت گذاری می شوند. این مجموعه با تولید درب های زیبا و درب آهنی ویلایی رعدجوش در طرح های متنوع و با بالاترین کیفیت و صادرات به خارج از کشور، ما را قادر می سازد تا این محصولات را تولید و صادر کنیم. در مرکز تولید متری و کیلویی درب آهنی و طراحی و نصب درب پارکینگ ورودی حیاط و ورودی ساختمان تفاوت هایی بر اساس کاربری آنها وجود دارد. درب های فلزی ورودی حیاط و یا پارکینگ می تواند دارای فضای باز و جداره هایی کم عرض به صورت نرده ای باشد تا به راحتی موجب ورود هوا با دخل گردد.

درب ورودی فلزی قیمت و خرید درب ورودی واحد مسکونی تهران درب-فورژ مدرن

با استفاده از انواع حفاظ آکاردئونی می توان امنیت فضا را تامین کرد. بنابراین مشتریان عزیز می توانند با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه خود اقدام به خرید بهترین نوع حفاظ آکاردئونی نمایند. بسیاری از انواع حفاظ آکاردئونی برای باز و بسته شدن در، نیازی به برق و باطری ندارند. اما باید توجه داشت که به همین علت این درب ها فاقد سیستم های اطلاع رسانی هوشمند هستند.

نكات مهم در خرید حفاظ آكاردئونی

این درب ها را به این دلیل دو لنگه طراحی می کنند که در مواقع اسباب کشی با باز کردن لنگه دوم به راحتی بتوان لوازم عریض و بزرگ را جابه جا کرد. درب های نفر رو با طرح های مختلف و هنری با در نظر گرفتن نوع معماری ساختمان طراحی و تولید می شوند. اما در طراحی درب های فلزی ورودی ممکن هست که این منفذها وجود داشته باشد. اما با شیشه یا تلق حتما پوشش داده شده است تا مانع از ورود هرگونه آلودگی، هوای نا خواسته، حشرات موذی و … گردد. همین امر موجب میشود تا درب آهنی درجه یک محبوب ترین نوع درب باشد زیرا زمانی که حرف از امنیت است اولویت اول دیگر قیمت نخواهد بود.

ویژگی بهترین کارخانه تولید درب فلزی حیاط

در ساخت بعضی درب­ها ممکن است از شیشه استفاده شود، بهترین حالت استفاده از شیشه در درب­های ساختمان، حیاط و پارکینگ، استفاده از شیشه­ سکوریت می­باشد. در ادامه­ این مقاله به معرفی درب­های فلزی و آهنی و نمونه ­های مختلف آن­ها میپردازیم. شما نیز اگر قصد تهیه این وسایل را برای ساختمان خود دارید، سعی کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با اطلاعات کامل اقدام به تهیه آن­ها نمایید. اگر شما هم به دنبال درب انباری ارزان قیمت هستید می‌توانید از این در‌های آهنی آماده استفاده کنید اما این امکان را هم دارید که با سفارش در با کیفیت و مقاوم از مرکز آهن، هزینه کمتری نسبت به سایر مراکز بپردازید. درب انباری آماده معمولا قیمت پایین‌تری نسبت به سایر انواع سفارشی درب انباری جدید که باید ساخته شوند دارند.

نحوه اجرای انواع حفاظ آکاردئونی آهنی دورژانس-فورژ مدرن

خوشبختانه امروزه تکنولوژی ساخت درب های آهنی پیشرفت چشمگیری داشته و درب های آهنی با نمونه های ارزان قیمت قدیمی فاصله بسیاری پیدا کرده اند. امروزه فناوری CNC کمک کرده تا درب های آهنی تغییرات شگرفی را در شکل و فرم تجربه کنند. درب لابی از جمله تجهیزات ساختمانی است که به طور مستقیم در بدنه نما قرار گرفته و زیبایی آن را تحت تأثیر قرار می دهد. درب لابی می بایست مشخصات لازم برای استقرار در دو فضای خارجی و داخلی را در برداشته باشد.

  • برای درب فلزی می توان انواع دستگیره را بر روی لنگه های درب قرار داد.
  • از نظر ظاهری پیچیدگی بیشتری نسبت به درب های مدرن دارد و برای افرادی مناسب است که اشکال منحنی مانند نقوش گل و بوته را ملاک اصلی خود قرار می دهند و بیشتر برای درب ورودی ساختمان حفاظ چی آپارتمان های مسکونی استفاده می کنند.
  • گروه صنعتی ایمن اصفهان چندین نمونه کار از این درب الیزه ودرب فرفورژه ویلاییحفاظ سرویس دارد که برای دیدن و مقایسه با رقبای ایرانی خود ارائه می دهد.
  • علاوه بر این مقاومت آن‌ها سبب شده تا بتوانند تا حد زیادی امنیت مکان موردنظر شما را حفظ کنند.
  • هرچقدر وزن آهن موجود در درب لابی افزایش یابد، قیمت آن نیز درب آهنی ورودی ساختمان بالا می رود.

زیرا این درب‌ها از قبل ساخته شده و وقت و هزینه زیادی برایشان صرف نشده است و طبق نمونه درب انباری رایج ساخته می‌شوند. اما این که آیا به سایز و ابعاد چارچوب انباری شما بخورد یا خیر را باید خودتان مد نظر قرار دهید و فروشنده معمولا مسئولیتی در این خصوص بر عهده خواهد گرفت. با توجه به دستگاه های برش لیزر و تجهیزات پیشرفته ، توانایی تولید هر نوع درب فلزی را برای شما عزیزان داریم . با توجه به تنوع طرح های درب فلزی ، میزان اندازه آن ها و ظرافت درب ها ، زمان ساخت آن از 2 تا 10 روز متفاوت می باشد . این نوع درب در ظاهر نمای خارجی ساختمان تاثیرگذار می باشد و برای زیبا و مدرن شدن ساختمان توجه به این موضوع حیاتی می باشد. بله، میتوانید با مراجعه به قیمت تماس با ما انواع کاتالوگ درب بزرکمهر را مشاهده کنید و یا با رفتن به قسمت گالری سایت تصاویر بسیاری از طرح ها و مدل های نصب شده را مشاهده فرمائید.

طرح های سه گل و چهارگل روی درب علاوه بر ایجاد مقاومت بیشتر، شکل ظاهری سازه را چشم نوازتر می کند. درب آکاردئونی فلزی از زیباترین و کم جاترین سازه های امنیتی ساختمان است. درب آکاردئونی فلزی تولید ایمن اصفهان و انواع محافظ آهنی ورودی درب ضد سرقت آپارتمان و منزل اکاردئونی در تنوع بالای طرح و مدل امکان پذیر است.

درب حیاط آهنی ( در حیاط ) یا به عبارتی ساده تر درب فلزی پارکینگ ساختمان دو لنگه ( درب ماشین رو ) و درب نفر رو تک لنگه همواره یکی از دغدغه های سازندگان و ساکنان ساختمان ها است . قیمت طرح های در حیاط تک لنگه و دو لنگه ساخته شده بر اساس وزن و از فولاد بسیار مقاوم می باشد و طول عمر بسیار بالایی دارند. به عنوان عایق گرما و سرما عمل می کنند، قیمت مناسبی دارند و در برابر ضربه های شدید مقاوم می باشند. مدل درب فلزی ورودی ساختمان متفاوت است و یکی دیگر از درب های فلزی تولید شده که به عنوان درب فلزی پارکینگ به فروش می رسد، درب های تاشو می باشند. این نوع درب ها درب های بسیار ویژه ای می باشند و دارای لولاهای زیادی می باشند. درب فلزی یا درب آهنی ، مناسب ترین گزینه برای ورودی منازل ، حیاط و ساختمانها میباشد.

درب لولایی تک لنگه آهنی

درب های طرح دار با حفظ حریم و از نوع طراحی بسته معمولا بیشترین قیمت را دارند و پس از ان درب های فرفورژه قیمت گران تری دارد. بنابراین یادتان باشد مهمترین فاکتورهایی که روی قیمت درب فلزی حیاط تاثیر دارند ابعاد و وزن و اندازه و طرح و مدل و درنهایت نقاشی و رنگ آمیزی هستند. موارد جزئی تری هم وجود دارد مانند داشتن ریموت کنترل و تعداد ابزارهای استفاده شده در آنها که هنگام خرید می توانید همه را بررسی و سوال کنید. برخی از مدل های درب فلزی ورودی ساختمان بیشتر کارکرد حفاظتی و امنیتی دارند.

امنیت درب آکاردئونی که توسط تولید کننده حفاظ اکاردئونی ایران سازه ساخته می شود بسیار بالا می باشد، زیرا تمام اصول و استاندارد های لازم را برای افزایش امنیت ساختمان در نظر می گیرد. از این رو با خرید حفاظ کشویی آکاردئونی یا درب ضد سرقت ریلی آکاردئونی از ایران سازه با امنیت عجین شوید. از آن جایی که امروزه سارقین در کمین هستند تا از در و دیوار خانه شما بالا بیایند و اموال شما را سرقت کنند. از این رو باید با کمک درب آکاردئونی و حفاظ دیوار، امنیت را به خانه خود دعوت کنید. حفاظ درب عمدتا به عنوان یک محافظ درب ضدسرقت استفاده می شود، همچنین برای جلوگیری ازهدررفت فضا و ایجاد مزاحمت درمکان هایی مانند درب وودی پاساژها و ….

  • یک سازنده با تجربه مانند آهن سازه با بیش از 30 سال تجربه در ساخت درب آکاردئونی این امکان را برای شما فراهم خواهد نمود تا میان امنیت کافی و لازم و میزان آهن مورد استفاده بهینه ترین حالت را برای خود داشته باشید.
  • در صورت عدم نیاز به بستن کامل حفاظ آکاردون ، می توان درب را تا انتها بر روی ضلع عمودی چهارچوب جمع کرد.
  • با این تفاوت که درب‌های آکاردئونی، به ویژه اگر از متریال خوبی در ساخت آن‌ها استفاده باشد، زیبایی محیط را نیز دو چندان خواهند کرد.
  • درب آکاردئونی خارجی از جنس فلز ساخته می شود و در اماکن مختلف معمولا از آن جهت جلوگیری از سرقت استفاده می شود.
  • هر چند بعضی از حفاظ‌های آکاردئونی ظاهر ساده‌ای دارند اما از ایمنی کاملی برخوردارند.
  • رنگ این قفل ها از نوع رنگ های کوره ای است و به وسیله جوشکاری co2 بر روی درب محکم می شوند.

انواع حفاظ آکاردئونی پارکینگی برای فضای خارج از ساختمان و محوطه پارکینگ و حیاط نیز قابلیت نصب را دارند. که واحدهای ساختمانی بسیار زیادی در این ساختمان ها زندگی می کنند. ریلهای پایینی و بالایی، مسئول باز و بسته شدن درب آکاردئونی هستند. می توان روی در آکاردئونی از قفل های روکار و توکار استفاده کرد تا امنیت دستگاه بالاتر رود.

درست است که امروزه درب های چوبی ضد سرقت بسیار معمول می باشد. اما درب های فلزی نیز در طرح های مخصوص و کاربری مخصوص خود، یک گزینه بسیار زیبا و مستحکم و ضد سرقت برای ورودی واحد های اداری و آپارتمانی محسوب می گردند. درب فلزی یا همان در فلزی بهترین متریال در بین سایر درب های دیگر می باشد. این درها دارای مقاومت بسیاری در برابر نفوذ رطوبت و یا سرقت و… می باشند. و برای ارتباط بین خروج و ورود ساختمان می تواند بین انواع دربهای چوبی و… بهترین باشد.

  • به عنوان مثال می‌توان این دربها را بر اساس اندازه، ظریف کاری انجام شده بر روی آنها، مشبک بودن یا نبودن و … مورد توجه قرار داد.
  • این درب مدرن با چوب ترمووود طراحی شده است و برای درب پارکینگ مناسب می باشد.
  • این مجموعه که نتیجه سالها فعالیت و تلاش گسترده گروه صنعتی هنری دنیای فلز پارسیان می باشد به مدیریت آقای محسن یاربیگی صورت گرفته است که امید می رود نظر تمامی متقاضیان را تامین نماید.
  • درب حیاط برای تمام افراد ساکن در ساختمان استفاده می شود در حالی که درب واحد مسکونی تنها به یک خانواده تعلق دارد.

اندازه استاندارد حفاظ های آپارتمانی متفاوت است و معمولا بین 2 تا 3 متر مربع میباشد . ایجاد قفل های روکار یا توکار نیز به ترتیب در کاهش و افزایش هزینه ها دخیل می باشند. برای نصب دوربین و دزدگیر، وقت و انرژی زیادی صرف می شود؛ در حالی که نصب حفاظ به زحمت زیادی نیاز ندارد. برای ساختن نرده های آکاردیونی از آهن، پی وی سی یا ام دی اف استفاده می شود. هر کدام از این مواد، خصوصیات مخصوص به خودشان را دارند که هم اکنون با آنها آشنا خواهید شد. محکم بودن پرچ، مانع از سنگینی و افتادگی درب آکاردونی خریداری شده می شود و عمر مفید حفاظ را بالا می برد.

ویژگی حفاظ های آپارتمانی آکاردئونی چیست؟

آهن فرفورژه در برابر تگرگ، باد و باران مانند یک در چوبی متورم یا خراب نمی شود. استفاده از رنگ های کوره ای و الکترواستاتیک بهترین گزینه برای رنگرزی درب های ساختمان محسوب می شود. چرا که این درب ها در شرایط آب و هوایی سخت نیز مقاومت داشته و نور خورشید نمی تواند کیفیت رنگ آنها را کاهش دهد. مبلغ پیش پرداخت درب ورودی ( ۵۰% مبلغ فاکتور می باشد) هزینه حمل و نقل و جرثقیل به عهده خریدار می باشد. تاریخ نحویل پروژه ۳۰ روزه کاری می باشد.و همچنین خریدار موظف هست نسبت به تسویه حساب قبل از ارسال بار اقدام نماید. جوشکاری قطعات فلزی درب آهنی با الکترود و جوشکاری قطعات چدنی با co2 انجام می گیرد.برای جلوگیری از نفوذ آب درزگیری با مواد مخصوص انجام می شود.

در گذشته دربهای مدرن دربهای بسیار گرانقیمتی بودند ولی در سالیان اخیر دربهای مدرن بسیار زیبایی هم طراحی شده اند (درب فرفورژه) که از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. درب ساختمان می تواند در ایمن‌سازی منزل یا محل کار بسیار موثر باشد. زیرا اتاق های دیگر با دیوارها یا نرده ها بسته شده اند به همین دلیل باید در انتخاب درب های کافی برای ساختمان خود دقت کنید تا بتوانید دری را انتخاب کنید که در عین حال ایمن و زیبا باشد. درب پارکینگ لیزری، درب پارکینگ الیزه و درب پارکینگ آهنی از جمله کاربردی ترین طرح های درب ورودی پارکینگ حیاط ایمن کمک هستند. نوع دیگری از الگو که هنوز هم محبوب است، درب فلزی حیاط ایمن مارکت فرفورژه است که در کنار درب ورودی کوچک استفاده می شود. این بستگی به ساختار دروازه باغ ویلا و دروازه های آهنی برای ویلاهای مسکونی از نظر طراحی و امنیت متفاوت است در ساخت دروازه های فرفورژه، میله های فلزی با قطر معین با فاصله استاندارد از یکدیگر به قاب جوش داده می شوند.

درب فرفورژه حیاطی کد 99025 R

آرام باز و بسته شدن، یکی از ویژگی های اصلی حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی است؛ زیرا سر و صدا در آپارتمان باعث اذیت شدن همسایه ها می شود. درب آکاردئونی مدنظر شما باید زیبایی ظاهری داشته باشد و با درب اصلی خانه شما هماهنگ باشد. در هنگام خرید حفاظ درب آکاردئونی، این 7 نکته را به یاد داشته باشید تا درب آکاردئونی مناسبی بخرید و از خرید خود راضی باشید. شما می توانید درب آکاردئونی دلخواه خود را از صنایع فلزی آهن سازه خریداری کنید. مخصوصاً اگر مدتی کسی در خانه شما نباشد، مثلاً به مسافرت چندروزه‌ای بروید.

لیست قیمت درب آهنی درب ورودی ساختمان نصب درب فلزی-فورژ مدرن

جهت مشاهده مجوزهای فعالیت فورژمدرن لطفا وارد صفحه درباره ما شوید.

و فضایی چند برابر کمتر از اندازه‌ی واقعی خود در زمان باز خودن را اشغال می‌کنند. بنابراین، اگر مشکل محدودیت فضا دارید، و یا اینکه راه پله ی کوچکی دارید،‌ درب اکاردئونی بهترین گزینه برای شما خواهد بود . بهترین درب آکاردئونی تولید شده از نظر امنیت وهزینه حفاظ درب آکاردئونی دوجداره پرچ مخفی می باشد. یکی از محصولات پر فروش و عمده شرکت آهن سازه ، تولید انواع حفاظ آکاردیون بوده که در طرحهای مختلفی به خریداران عرضه می شود. و یکی از مهمترین طرحهای حفاظ آکاردئونی تولید شده توسط شرکت آهن سازه میتوان به حفاظ اکاردئنی پنج گل دو جداره اشاره نمود که در بین خریداران از اولویت ویژه ایی برخوردار است.

چطور امنیت حفاظ را بیشتر ارتقا دهیم؟

نقش غیر قابل انکار یک درب حیاطی زیبا در نما و زیبائی بر هیچ کس پوشیده نیست . شاید بار ها درب های زیبائی مانند درب پارکینگ فرفورژه را دیده باشید که بر روی منازل نصب شده باشد ، در صورتی که از همین درب فرفورژه ویلائی ، در باغ ها و ویلا ها و ساختمان های اداری نیز استفاده میشود . به خاطر داشته باشید که یک درب آهنی پارکینگ ویلا یا یک درب پارکینگ زیبا همواره در ذهن بیننده باقی می ماند تنوع در تولید درب پارکینگ فرفورژه با توجه به قطعات متنوع ریخته گری زیاد است .

درب های فولادی و ایمن بسیار مستحکم تر و ایمن تر بوده و دارای عمر مفید طولانی می باش، از اینرو جایگزین درب آهنی شده اند. خرید و سفارش از شرکت و تولید کننده معتبر در ایجاد اطمینان خاطر شما برای داشتن درب ایمن ، زیبا و مستحکم بسیار کمک خواهد کرد. تا اینجا تقریبا اکثر موارد مورد نیاز که می بایست یک درب داشته باشد تا از امنیت و کارایی بالایی برخوردار باشد ذکر شد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار