معرفی بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته دی ام اس | xenoncctv

جالب است که بدانید برند هایک ویژن در سال 2018 توانست رتبه اول پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص دهد. دومین شرکت مطرح در زمینه تولید دوربین مداربسته در جهان شرکت داهوا است. همانند شرکت هایک ویژن شرکت داهوا توانسته با اختصاص بودجه مناسب به بخش تحقیق و توسعه محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند. شرکت داهوا از سال 2014 تاکنون همواره یکی از ده برند برتر در لیست پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در دنیا بوده است. این شرکت در سال 2016 در بین 50 برند برتر دوربین مداربسته در جهان به نقل از مجله بین المللی A&S، در رتبه چهارم قرار گرفت.

برند اکسیس Axis

در حال حاضر هدف این شرکت بالابردن کیفیت تولید به منظور دسترسی مشتریان به محصولات با کیفیت و قیمت بسیار مناسب می باشد، و طی 15 سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی دنیا را از آن خود کند. اگر شما هم به دنبال خرید دوربین مداربسته هستید احتمالا بارها و بارها بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی رو سرچ کردید و به سایت های مختلفی مثل دیجیکالا، دیجیرانو و ترب سر زدید. اما احتمالا با جست و جوی بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی به نتیجه درست و مناسبی نرسیده اید. با توجه به تنوعی که در برندهای دوربین مدار بسته وجود دارد انتخاب بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی شاید کاری سخت باشد. امروزه برندهای مختلف و زیادی از دوربین های مدار بسته در بازار فروش موجود هستند.

  • از آن پس شرکت هانوها توانست دوربین‌های مداربسته خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند.
  • دوربین مدار بسته اینفینیتی با افتخار ساخت کشور عزیزمان است که با مهندسین مجرب و حرفه‌ای و آموزش دیده و ضمانت دو ساله شرکت چشمان بیدار آریا از کیفیت بسیار بالایی در حوزه سیستم‌های امنیتی برخوردار است.
  • از ویژگی‌های شاخص دوربین‌های مداربسته سامسونگ باید به مقرون به صرفه بودن، کابل‌کشی مختصر یا بدون کابل‌کشی (بسته به نوع دوربین)، نظارت هوشمندانه، وجود ناحیه تمرکز در دوربین، تحلیل هوشمندانه تصاویر و….
  • دوربین های هایک ویژن قابلیت تصحیح تصویر و ایجاد تعادل را در میزان نور دارند و در شرایط مختلف می توانند کنتراست بالای نوری را بهبود بخشیده و موجب افزایش کیفیت تصاویر شوند.
  • دوربین‌های ثابت Dome این شرکت قابلیت اتصال به سقف را دارند و قادر هستند یک زاویه دید گسترده را ارایه کنند.

به همین خاطر پیشنهاد می کنیم که حتما در زمان خرید به این برندها نهایت دقت را داشته باشید و انتخاب خود را از میان این برندها کنید. شرکت فلیر یک شرکت آمریکایی و ارائه دهنده محصولات نظارت تصویری یکی دیگر از 10 برند برتر دوربین مداربسته است. از آن جایی که فلیر در زمینه دوربین مداربسته به صورت تخصصی تر فعالیت می کند از بهترین تولید کنندگان دوربین های مداربسته حرارتی به حساب می آید.

، مشاوره و امین شما، در این مقاله سعی کردیم تا شمارابا بهترین دوربین مداربسته ارزان ایرانی آشنا کنیم و امیدواریم این مقاله مورد قبول شما قرار گرفته باشد. این برند از دوربین‌های مدار بسته که نیز حاصل ساخت کشور چین می‌باشد از کیفیت مناسبی برخوردار است؛ برند شیائومی همانند گوشی‌های هوشمندی که تولید کرده است به دلیل قیمت مناسب و کیفیت نسبی خوب طرفدار‌های خاص خود را دارد. دوربین مدار بسته تحت شبکه برند دی – لینک بسیار مناسب نصب در مصارف خانگی می‌باشد.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند پلکو

اگر در حال حاضر احساس می‌کنید نیاز به تحقیقات بیشتر دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این مطلب را بخوانید و مجله خبری دوربین مداربسته زنونهای برتر تولیدکننده دوربین مداربسته را بشناسید. این شرکت در سال ۲۰۰۱ در هانگژو چین تأسیس، و به سرعت تبدیل به یکی از پیشتازان صنعت نظارت تصویری جهان گردید. متاسفانه به دلیل کمبود امکانات و نبود دانش پیشرفته الکترونیک در کشور و همچنین نیاز به تکنولوژی و تجهیزات به روز برای ساخت بردها و آی سی های مناسبِ سیستم های نظارت تصویری، امکان ساخت 100درصد قطعات در داخل کشور فراهم نیست. همه ی تلاش ما در فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته همکار سی سی تی وی تجربه یک خرید لذتبخش و آسوده برای شماست. اما دوربین مداربسته سامسونگ به تعداد محدودی تولید شد و قیمت آن بسیار بالاست که این ضعف سامسونگ می باشد. یکی دیگر از برندهای بزرگ دنیای فناوری است که در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته نیز سابقه درخشانی دارد.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار