معرفی انواع دوربین مدار بسته + ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ها فنون برق | xenoncctv

به این معنا که تمامی مجله خبری دوربین مداربسته زنون مورد استفاده در این دو سیستم مداربسته با هم متفاوت است. دوربین های مداربسته آنالوگ عموما دارای کیفیت تصویر ضعیفی هستند و برای کاربری های بسیار اولیه مناسب هستند. دوربین های مداربسته شبکه از کیفیت و قابلیت های به مراتب بالاتری نسبت به سیستم آنالوگ برخوردارند. در صورتی که امکان پرداخت هزینه های سیستم شبکه را داشتید حتما از این سیستم استفاده کنید اما اگر این هزینه ها برای شما زیاد بود و نیاز به یک سیستم ساده و اولیه داشتید دوربین های آنالوگ را انتخاب کنید. یکی از رایج‌ترین کاربردهای دوربین مداربسته در سیستم نظارت و پایش تصویری شهری، روستایی و جاده‌ای است. در این سیستم‌ها، از انواع دوربین مداربسته تشخیص چهره، دوربین مداربسته پلاک خوان و دوربین مدار بسته راداری ثبت سرعت استفاده می‌شود.

برای دریافت لیست قیمت انواع دوربین مداربسته

انواع دوربین مدار بسته چیست ؟ دوربین مدار بسته یک سیستم نظارتی خانگی، اداری، تجاری، صنعتی و یا شهری بدون وقفه برای نظارت 24 ساعته و ضبط مداوم تصاویر در 7 روز هفته می‌باشد. برای اماکن و کاربردهای گوناگون از انواع دوربین مداربسته با مشخصات، امکانات و کیفیت‌های مختلف استفاده می‌شود. با استفاده از دوربین های مداربسته تحت شبکه شما می توانید به راحتی با استفاده از اینترنت از راه دور نیز محیط کار خود را زیر نظرداشته باشید تا رفتار کارمندان خود را کنترل نموده و از تعهد کاری آنها نسبت به مجموعه خود مطلع شوید. همچنین می توانید فیلم های دوربین مداربسته را به صورت آفلاین که بر روی حافظه دستگاه ضبط تصاویر ذخیره شده است مشاهده نمایید.

  • دوربین های مدار بسته نقش بسیار مهمی در کنترل جرم و جنایت ایفا می کنند به همین دلیل استفاده از آن ها در مکان های مختلفی که امکان سرقت وجود دارد، بسیار رایج است.
  • قیمت این دوربین ها بالا است و در صورتی که نیاز به دوربینی با قابلیت های مشابه و قیمت مناسب تر دارید می توانید از دوربین های مینی اسپید دام استفاده کنید.
  • همچنین با استفاده از DVR می‌توان ارتباط دیجیتال را با شبکه برقرار کرد.
  • دوربین های چرخشی یا speed dome و یا ptz به کلیه دوربین های مداربسته گفته می شود که قابلیت چرخش دوربین در جای خود بوسیله کنترل کننده یا اتوماتیک فراهم شده باشد.

این منجر به عمر بسیار ضعیف دوربین می‌شود و باید در طول زمان تغییراتی را انجام دهید. حتی زمانی که دوربین از راه دور کنترل نمی‌شود، می‌تواند منطقه بسیار بزرگ‌تری را پوشش دهد و کار بسیاری از دوربین‌های ثابت را انجام دهد. با دوربین PTZ (Pan Tilt & Zoom)، تیم امنیتی شما می‌تواند کنترل کاملی بر آنچه در حال ضبط است داشته باشد. از راهنمای تخصصی ما برای انتخاب راه‌حلی استفاده کنید که برای هدف مناسب است و سطح امنیت موردنیاز شما را فراهم می‌کند تا از دارایی و کارمندان خود محافظت کنید. دارا بودن امکان چرخش ۳۶۰ درجه که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد.

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE76H0T-ITMF

این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است. برد دوربین های مداربسته دید در شب معمولا 20 متر است اما در برخی مدل ها تا 50 متر هم می رسد. نسل جدید دوربین های دید در شب که به وارم لایت معروف هستند، دید در شب رنگی دارند و تصاویر را همانند روز به صورت رنگی و روشن نشان می دهند. کاربرد دوربین های مداربسته ip آنجا نمود روشنی پیدا می کند که در پروژه های بزرگ بهینه سازی سیستم یک امتیاز محسوب می شود. اینکه چگونه تصاویر با حداقل کابل ارتباطی و با بالاترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستم های تحت بستر شبکه بر می آید.

دوربین باکس

افرادی که قصد خرید دوربین مخفی را دارند می‌توانند متناسب با استفاده و نیاز خود نوعی از دوربین را انتخاب کنند که تمام نیازهای آنها را برطرف کند. PTZ در واقع مخفف Pan (چرخش)، Tilt (دوران)، Zoom (بزرگنمایی) می باشد. دوربین PTZ یا همان Speed Dome دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای، دوران 180 درجه ای، و بزرگنمایی تا 10 برابر حد معمول می باشد. این ویژگی ها باعث شده که این مدل دوربین را به بهترین دوربین مداربسته تبدیل کرده است. این مدل دوربین های مداربسته بدون داشتن نقطه کور می تواند تمام فضای مورد نظر را تا شعاع چند صد متر تحت نظر داشته باشد.

http://computermagazine.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار